Klopt. Omdat k word aangevallen met gezeik op iets dat ik nagenoeg nooit doe!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Omdat (no offence) jij opvalt, jij komt over als pissed off en dat is absoluut niet nodig, krijgen we alleen maar gefuck van
Jij bleef doorgaan terwijl in het vorige topic duidelijk was dat mensen zich eraan ergeren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
In AL mijn posts hier zul je minder dan 10 gifjes vinden. Sterker nog, waarschijnlijk minder dan 5 dit hele jaar. Om dan zo naar mij toe te reageren vind ik buitengewoon kinderachtig!
Dat is niet eens de volle laag krijgenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niks laat maar. Ik post nooit plaatjes en nou zal ik de volle laag krijgen. Dat slaat gewoon nergens op!
Mmh, ik denk dat ik 'm misschien als vakantieboek ga nemen voor komende vakantiequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik ook. duurt nog 6 tot 8 weken voordat ik mijn eerste intakegesprek pas heb![]()
Die moet je echt lezen. Weet zeker dat jij die goed vind.
Promi, ik heb 2 gifjes gepost dit jaar. Meer niet. Waar heb je het in godsnaam over? Moeten we zo lullig naar elkaar gaan doen? Ik vind dit echt heel droevig hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij bleef doorgaan terwijl in het vorige topic duidelijk was dat mensen zich eraan ergeren.
Ja sorry hoor maar dan val je gewoon op, helemaal als je er nu zo op doorgaat.
Nee, jij en vooral Promi blijven maar klagen hoe fout ik wel niet bezig ben en bladiefuckingbla.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet eens de volle laag krijgen
Nee. hoe jij reageert is lekkerquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Promi, ik heb 2 gifjes gepost dit jaar. Meer niet. Waar heb je het in godsnaam over? Moeten we zo lullig naar elkaar gaan doen? Ik vind dit echt heel droevig hoor.
lololquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ZIe je wel, elk meisje heeft een bitchmode
Ja, want een geintje kan gewoon echt niet. Tenzij je 'em zelf maakt natuurlijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef promisionxexposed het volgende:
En je hebt die TT gemaakt dus je was er al van op de hoogte dat mensen het vervelend/irritant vinden
Wel als ik maar 2 plaatjes heb gepost. Het is gewoon overtrokken en dan is een overtrokken reactie van mij te verwachten. Lijkt me logisch.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. hoe jij reageert is lekkerkom op zeg, het is niet dat we je nu massaal haten hoor. we zeggen alleen op een andere manier dan normaal dat we het irritant vinden. is dat zo raar?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als meisjes boos zijn en ze je voornaam gebruiken
Je bedoelt, Pizzaaaaaaaa stop!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Niet als het al over een vreselijk irritant onderwerp gaat waar al meerdere keren over geklaagd is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want een geintje kan gewoon echt niet. Tenzij je 'em zelf maakt natuurlijk.
Nou vrees niet, van mij zul je geen gifje meer tegenkomen!
herhaaldquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:46 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, ik reageer er verder niet meer op. Alles wordt nu alleen maar herhaalt
Ja dus wat wil je dan hoe we reageren? Dat we iedereen apart een pm sturen of ze het alsjeblieft niet meer willen doen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel als ik maar 2 plaatjes heb gepost. Het is gewoon overtrokken en dan is een overtrokken reactie van mij te verwachten. Lijkt me logisch.
Ik vind dat echt prachtig want dan voelt het zo officieelquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik word thuis bijna nooit meer met mijn voornaam aangesproken behalve als ze boos zijn
ROBBIIEEEEEEEquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |