Het bericht is heel duidelijk aan mij gericht thanks!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om jou. Het is gewoon in het algemeen bedoelt.
Ja heb je ooit gehoord van rekening houden met iemand?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk je? Het is gewoon een overtrokken reactie
Ik post 2 gifjes en 2 plaatjes en Fok-it en Promi blijven klagen. Donderstraal zelf op denk ik dan.
Omdat zij mobiel zitten mogen anderen geen plaatjes posten. Wat een hysterisch gedoe zeg
Nee, klopt. Als ik gek doe moet ik gelijk de volle laag krijgen om wat mogelijk eerder op de dag is gezegd of gebeurd. Dat is buitengewoon redelijk inderdaad. Stom van mequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dit ja, die plaatjes worden gewoon irritant als je vaak zat gevraagd hebt of het op mag houden.
Dingen zeggen als "dit verdiend een plaatje" helpt er ook niet echt bij.
quote:
Nou ik weet niet hoor, maar dat `geklaag' over die tiefus-gifjes is al maanden zo. Dus dat weet jij echt welquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, klopt. Als ik gek doe moet ik gelijk de volle laag krijgen om wat mogelijk eerder op de dag is gezegd of gebeurd. Dat is buitengewoon redelijk inderdaad. Stom van me
Waarom moet ik altijd rustig doen? Het zijn toch geen 'normale' reacties? Maar alleen ik moet dan weer rustig doen en dingen niet persoonlijk opvatten terwijl ze wel aan mij gericht zijnquote:
Ik lees het nu en vind het echt geweldigquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lees niet zoveeleigenlijk nooit
Omdat ik geen letter in me op kan nemen
hoezo?
Het gebeurd wel vaker dan vandaag.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, klopt. Als ik gek doe moet ik gelijk de volle laag krijgen om wat mogelijk eerder op de dag is gezegd of gebeurd. Dat is buitengewoon redelijk inderdaad. Stom van me
Neequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik lees het nu en vind het echt geweldig
En A catcher in the rye dan?
Oja? Ik heb er anders weinig van meegekregen. Sterker nog, vandaag zie ik pas dat het is om gezeur om data op een mobieltje. Het is toch niet mijn keus dat een ander mobiel gaat fokken? Ik vind het werkelijk de grootst mogelijke onzin dat ik nu zo word aangesprokenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoor, maar dat `geklaag' over die tiefus-gifjes is al maanden zo. Dus dat weet jij echt wel
Het gaat niet eens om mobiel fokken want ik zit gewoon achter mijn laptop. maar laat maar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja? Ik heb er anders weinig van meegekregen. Sterker nog, vandaag zie ik pas dat het is om gezeur om data op een mobieltje. Het is toch niet mijn keus dat een ander mobiel gaat fokken? Ik vind het werkelijk de grootst mogelijke onzin dat ik nu zo word aangesproken
In AL mijn posts hier zul je minder dan 10 gifjes vinden. Sterker nog, waarschijnlijk minder dan 5 dit hele jaar. Om dan zo naar mij toe te reageren vind ik buitengewoon kinderachtig!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het gebeurd wel vaker dan vandaag.
Maar sorry iniedergeval ik zal niks meer zeggen als ik iets irritant vind en ik heb al tig keer gevraagd of het op kon houden.
Omdat (no offence) jij opvalt, jij komt over als pissed off en dat is absoluut niet nodig, krijgen we alleen maar gefuck vanquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd rustig doen? Het zijn toch geen 'normale' reacties? Maar alleen ik moet dan weer rustig doen en dingen niet persoonlijk opvatten terwijl ze wel aan mij gericht zijn![]()
Wat heb jij tyfusdokter zeg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neeecht. als ik medicijnen heb zal ik wel wat meer gaan lezen
![]()
Heb jij Schaduw van de wind gelezen? die is ook tof
Ik ook. Net wat ik zeg, ik heb dit jaar voor het eerst 2 gifjes gepost. Voor het eerst vandaag 2 gifjes. Dan zijn de reacties simpelweg onredelijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
No offence stu maar je moet niet alles zo persoonlijk rekenen, ik snap wel dat ze het vervelend vinden want sommige laptops/computers/telefoons lopen gewoon vast van een shitload aan plaatjes, en het is gewoon netjes om daar rekening mee te houden
Heb ik ook. duurt nog 6 tot 8 weken voordat ik mijn eerste intakegesprek pas hebquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat heb jij tyfusdokter zeg.
Nee nooit
Niks laat maar. Ik post nooit plaatjes en nou zal ik de volle laag krijgen. Dat slaat gewoon nergens op!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om mobiel fokken want ik zit gewoon achter mijn laptop. maar laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |