Absoluutquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
maar 21x is dan wel weer hilarisch [ afbeelding ]
Naja, ik dacht misschien krijg ik inspiratiequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet juist niet dingen opschrijven die iedereen al doetJuist ook die kleine dingetjes die je normaal gesproken vergeet zijn leuk
of dingen met een moraal erachter. gewoon iets doen voor iemand bijvoorbeeld ofzo
Nee, gewoon neequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
maar 21x is dan wel weer hilarisch [ afbeelding ]
Het is gewoon tering irritant, tsjonge als je dat niet kan begrijpenquote:
Je hebt ook een site waar mensen ze heen kunnen sturenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja, ik dacht misschien krijg ik inspiratie
Wat een liefde voel ik hierquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gewoon tering irritant, tsjonge als je dat niet kan begrijpenVooral als je het al 5 keer normaal hebt gezegd, is het toch logisch dat het daarna ge-irriteerder wordt geuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Je bent zelf kutquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En het lukt me niet, kutgifjes.
donder gewoon op met die tering kutplaatjes, alsjeblieft zeg, als jij iets irritant vindt blijft hij er ook niet mee doorgaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een liefde voel ik hier
Ik zou zeggen, dat moet beloond worden met een plaatje
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Doe eens normaal zeg! Hoeveel plaatjes heb ik gepost dat je zo uit je dak moet gaan tegen me?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
donder gewoon op met die tering kutplaatjes, alsjeblieft zeg, als jij iets irritant vindt blijft hij er ook niet mee doorgaan
Vat alles niet zo letterlijk op enzo. Het is ook niet naar alleen jou gericht denk ik/quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg! Hoeveel plaatjes heb ik gepost dat je zo uit je dak moet gaan tegen me?
Het gaat niet alleen om jou. Het is gewoon in het algemeen bedoelt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg! Hoeveel plaatjes heb ik gepost dat je zo uit je dak moet gaan tegen me?
Ik lees niet zoveelquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
Maar Fok-it heb jij het boek 'na Valentijn' gelezen?
donder op met je valentijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
Maar Fok-it heb jij het boek 'na Valentijn' gelezen?
Dit ja, die plaatjes worden gewoon irritant als je vaak zat gevraagd hebt of het op mag houden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vat alles niet zo letterlijk op enzo. Het is ook niet naar alleen jou gericht denk ik/
Denk je? Het is gewoon een overtrokken reactiequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vat alles niet zo letterlijk op enzo. Het is ook niet naar alleen jou gericht denk ik/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |