Steeds minderquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij maakt je daar ook weleens aan schuldig denk ik?
Hoe wil je dat doen op de snelweg?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja pech voor hem... Zat er nog over te denken om uit te stappen
Sinds wanneer staan er stopverkeerslichten op de snelweg?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen op de snelweg?
Idd, niet goed gelezenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sinds wanneer staan er stopverkeerslichten op de snelweg?
Ik het het 1 keer gedaan bij een bumperklever. En op een moment dat die andere niet weg kon komen. Hij werd heel klein achter het stuur toen ik naast zijn raam stond en verhaal haalde. Daarna bleef hij verschrikt stil staan toen ik weg reed...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:32 schreef _VoiD_ het volgende:
Mensen die uit gaan stappen om hun gram te halen. .. alsof je daar ook maar iets mee bereikt. Ik zal in ieder geval niet op je wachten dan
Kleine nuance: Iemand die moet invoegen mag je niet hinderen met invoegen. Oftewel, een gat dichtrijden mag dan weer NIET. Je hoeft een invoeger niet te helpen, je dient hem echter wel gelegenheid te geven om in te voegen. Dus als hij naast jou terecht komt en jij hebt voor je een gat van 100 meter, heeft ie pech.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog steeds voer jij een manoeuvre uit en zal je die kwibus dus voor moeten laten gaan, want je hebt geen voorrang.
Uhm, toeritdosering?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sinds wanneer staan er stopverkeerslichten op de snelweg?
Dan noemen ze dat een toeritdoseerinstallatie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm, toeritdosering?
Ik herken het probleem van Spezza namelijk erg goed, omdat ik elke dag zo'n toerit heb op de A9.
Limburgquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sinds wanneer staan er stopverkeerslichten op de snelweg?
Op Nederlandse snelwegen staan nergens verkeerslichten, want dan voldoet de weg niet aan de eisen om snelweg te mogen zijn.quote:
Dank je. Ik had geen zin om het te typen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Op snelwegen staan nergens verkeerslichten, want dan voldoet de weg niet aan de eisen om snelweg te mogen zijn.
Wél kan een snelweg kort eindigen voor een kruispunt (al dan niet met verkeerslichten) en daarna weer verdergaan als snelweg. De verkeerslichten staan dan echter nog steeds niet op de snelweg.
quote:
Geldt daar ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef NoBody122 het volgende:
Wél kan een snelweg kort eindigen voor een kruispunt (al dan niet met verkeerslichten) en daarna weer verdergaan als snelweg. De verkeerslichten staan dan echter nog steeds niet op de snelweg.
Helaas vertelt Attietattie niet waar dit is. Eerst het bord autosnelweg, daarna verkeerslichten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef NoBody122 het volgende:
Op Nederlandse snelwegen staan nergens verkeerslichten
Toeritdoseerinstallatie. Dat is geen verkeerslicht.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:08 schreef OEM het volgende:
[..]
Helaas vertelt Attietattie niet waar dit is. Eerst het bord autosnelweg, daarna verkeerslichten.
Amsterdam, A10 Zuid, oprit RAI in westelijke richtingquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:08 schreef OEM het volgende:
[..]
Helaas vertelt Attietattie niet waar dit is. Eerst het bord autosnelweg, daarna verkeerslichten.
Dit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Steeds minderHet maakt qua tijd niets uit namelijk, of ik die ene auto voor laat of niet.
En ja, in het voorbeeld van spezza ram ik mn auto er ook gewoon tussen.
Ahquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het verschil tussen een verkeerslicht en een toeritdoseerinstallatie is de kleur van de rand om de rood/geel/groen lichten heen.
Oude situatie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
En de andere kant hier: http://goo.gl/maps/dVhQi
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Amsterdam, A10 Zuid, oprit RAI in westelijke richting
Links is de kraan op de bouwplaats van de NoordZuidlijn te zien.
http://goo.gl/maps/oUykx
Vind ik deze spannender trouwens: http://goo.gl/maps/P3TMd
Gewoon op een verbindingsweg van de snelweg, niet bij een oprit.
Ik heb het niet over spannend invoegen, maar over een toeritdosering op de snelwegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:45 schreef Daeron het volgende:
[..]![]()
Probeer dit punt maar eens. Dát is pas spannend invoegen.
Zo beter?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het niet over spannend invoegen, maar over een toeritdosering op de snelweg
Ik had precies hetzelfde gedaan (als jij).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit.
Ik snapte ook niet waarom meneer opeens gas bij gaf. Alles ging gewoon netjes zoals het hoort. Totdat ik van strook moest wisselen omdat mijn strook gewoon echt ophield.
Keihard op mijn rem gaan staan om de geleiderail niet te raken en dus vervolgens een opstopping veroorzaken (want de doseerlichten stonden uit en iedereen kon netjes doorrijden) was helemaal geen oplossing.
Opgefokte ventje in zijn Kia Sportage had dus gewoon dezelfde snelheid moeten blijven rijden, was er niks aan de hand geweest en hij had er niks mee verloren, want hij reed al achter mij.
ZUCHT...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:59 schreef Descendent het volgende:
En nee; officieel heb je geen voorrang en sta je niet in je recht dan; maar dan moet ie maar niet zo achterlijk doen (of gewoon dom).
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Kleine nuance: Iemand die moet invoegen mag je niet hinderen met invoegen. Oftewel, een gat dichtrijden mag dan weer NIET. Je hoeft een invoeger niet te helpen, je dient hem echter wel gelegenheid te geven om in te voegen. Dus als hij naast jou terecht komt en jij hebt voor je een gat van 100 meter, heeft ie pech.
Overigens klinkt dit erg als ik trap het gas in om voor hem te komen om daarna mijn gas los te laten.
Kannie; kan wel op een autoweg, maar niet op een autosnelweg. Eventuele uitzondering is aan het einde van de autosnelweg, dat kan dan weer wélquote:
Ook daar is de autosnelweg dan al geeindigd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kannie; kan wel op een autoweg, maar niet op een autosnelweg. Eventuele uitzondering is aan het einde van de autosnelweg, dat kan dan weer wél
Ik zie niet wat de uitzondering is. Op een autosnelweg staan gewoon nooit verkeerslichten, zoals we posts geleden al geconcludeerd hadden.quote:
Een definitie van een autosnelweg is, dat het een snelweg betreft met alleen maar ongelijkvloerse kruisingen, wat dus automagisch betekent dat dat voor een autoweg niet zo isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie niet wat de uitzondering is. Op een autosnelweg staan gewoon nooit verkeerslichten, zoals we posts geleden al geconcludeerd hadden.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:51 schreef XSbig het volgende:
De oudere meneer in zijn vierkante hok, zou U alstublieft na ongeveer 3 km 60 op een 80 weg te hebben gereden niet links voorgesorteerd willen gaan staan als er twee banen voor rechts zijn en na de stoplichten je weer naar een baan moet invoegen. Dat ik U dan nog met groot licht knipperde tieb uj net over de invoegstrook inhaalde toen ik naar rechts ging verbaasde mij dan ook zeer.
Misschien wil je je post nog even wijzigen. Denk er eens over naquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:51 schreef XSbig het volgende:
De oudere meneer in zijn vierkante hok, zou U alstublieft na ongeveer 3 km 60 op een 80 weg te hebben gereden niet links voorgesorteerd willen gaan staan als er twee banen voor rechts zijn en na de stoplichten je weer naar een baan moet invoegen. Dat ik U dan nog met groot licht knipperde tieb uj net over de invoegstrook inhaalde toen ik naar rechts ging verbaasde mij dan ook zeer.
Dat zijn toch alleen rode lampen? Net als bij een spoorwegovergang?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
A22 bij de Velsertunnel heeft aan zowel de noordkant als de zuidkant stoplichten staan. Maar ook die zullen wel onder de noemer doseerinstallaties vallen.
Ze heten toch echt doseerlichtinstallaties. Qua uiterlijk lijken ze op verkeersregelinstallaties, alleen de software is anders.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zijn toch alleen rode lampen? Net als bij een spoorwegovergang?
Die vallen niet onder de noemer doseerinstallatie en ook niet onder de noemer verkeerlicht.
De precieze benaming daarvoor kan ik nu niet opzoeken.
Edit:
Ik geloof dat ze dat een "actieve signalering" noemen.
Nee, dat zijn matrix' die normaal aan staan, 1 met kruis en 1 met pijl/snelheid en daarnaast zitten 3 lampen. Een rode, een oranje en een groene.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat zijn toch alleen rode lampen? Net als bij een spoorwegovergang?
Die vallen niet onder de noemer doseerinstallatie en ook niet onder de noemer verkeerlicht.
De precieze benaming daarvoor kan ik nu niet opzoeken.
Dit soort postsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:51 schreef XSbig het volgende:
De oudere meneer in zijn vierkante hok, zou U alstublieft na ongeveer 3 km 60 op een 80 weg te hebben gereden niet links voorgesorteerd willen gaan staan als er twee banen voor rechts zijn en na de stoplichten je weer naar een baan moet invoegen. Dat ik U dan nog met groot licht knipperde tieb uj net over de invoegstrook inhaalde toen ik naar rechts ging verbaasde mij dan ook zeer.
Genoeg tunnels die gewoon een normaal stoplicht hebben hoor. Botlektunnel, beneluxtunnel, velsertunnel, wijkertunnel sowieso. Gewoon rood, oranje, groen. Gaat idd aan bij een te hoge vrachtwagen, zo'n 100x per dag in de laatste twee tunnels.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, dat zijn matrix' die normaal aan staan, 1 met kruis en 1 met pijl/snelheid en daarnaast zitten 3 lampen. Een rode, een oranje en een groene.
Whoops iets te snel getypt :clown:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien wil je je post nog even wijzigen. Denk er eens over na
Aanbevolen snelheid.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:08 schreef XSbig het volgende:
[..]
Whoops iets te snel getypt :clown:
Het kwam dus op een ver onder de aanbevolen snelheid-rijder aan, die bij het stoplicht ook nog eens links ging staan.
Er zijn zelfs bruggen die af en toe zelfs open gaan. Ook dat valt buiten het stukje 'conflictvrij' dat een snelweg kenmerkt. Die verkeerslichten bij de tunnels zijn trouwens onderdeel van een calamiteitensysteem van de tunnel. Ook daarover zijn pdf's te vinden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Genoeg tunnels die gewoon een normaal stoplicht hebben hoor. Botlektunnel, beneluxtunnel, velsertunnel, wijkertunnel sowieso. Gewoon rood, oranje, groen. Gaat idd aan bij een te hoge vrachtwagen, zo'n 100x per dag in de laatste twee tunnels.
Maximumsnelheid bedoelde je zeker?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:08 schreef XSbig het volgende:
[..]
Whoops iets te snel getypt :clown:
Het kwam dus op een ver onder de aanbevolen snelheid-rijder aan, die bij het stoplicht ook nog eens links ging staan.
Ja dat ja, jullie maken me zenuwachtig man hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:35 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Maximumsnelheid bedoelde je zeker?
Is toch niet gek? Zo'n oude sok voor je die niet doorrijdt, en als er 2 banen zijn links gaan staan, terwijl ze zelf ook wel weten dat ze niet snel rijden. En dan vervolgens boos gaan zitten doen als je ze legaal inhaalt en voor ze terecht komt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dit soort postsTik je verhaal gewoon normaal ipv zo'n domme brief, dwaas
Nergens voor nodig, maar we zijn wel een stel mierenneukers. Af en toe.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:39 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ja dat ja, jullie maken me zenuwachtig man haha
Strook of baanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:49 schreef CasB het volgende:
[..]
Is toch niet gek? Zo'n oude sok voor je die niet doorrijdt, en als er 2 banen zijn links gaan staan, terwijl ze zelf ook wel weten dat ze niet snel rijden. En dan vervolgens boos gaan zitten doen als je ze legaal inhaalt en voor ze terecht komt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:51 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, maar we zijn wel een stel mierenneukers. Af en toe.
In de wet is het gewoon een verkeerslicht. Die heb je in twee varianten: driekleurig en tweekleurig. Die laatste heeft alleen rood en oranje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:30 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ze heten toch echt doseerlichtinstallaties. Qua uiterlijk lijken ze op verkeersregelinstallaties, alleen de software is anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef k_man het volgende:
Verdomd interessant, die hele discussie over verkeerslichten, doseerinstallaties en snelwegen. Heb ik altijd al willen weten.Die discussies zijn sowieso kansloos.... iedereen weet wel wat er bedoeld wordt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Het gaat me om de schrijfstijl.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:49 schreef CasB het volgende:
[..]
Is toch niet gek? Zo'n oude sok voor je die niet doorrijdt, en als er 2 banen zijn links gaan staan, terwijl ze zelf ook wel weten dat ze niet snel rijden. En dan vervolgens boos gaan zitten doen als je ze legaal inhaalt en voor ze terecht komt.
Voor de weggebruiker is het ook een verkeerslicht. omdat uiterlijk en werking hetzelfde zijn is er geen onderscheid gemaakt in de RVV.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:36 schreef Light het volgende:
[..]
In de wet is het gewoon een verkeerslicht. Die heb je in twee varianten: driekleurig en tweekleurig. Die laatste heeft alleen rood en oranje.
Maar hij heeft wel gelijk; opbokken met die "Beste <dader>"-schrijfstijl. Is alleen maar hinderlijk bij het lezen en het is bovendien al héél lang niet origineel meer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:49 schreef CasB het volgende:
[..]
Is toch niet gek? Zo'n oude sok voor je die niet doorrijdt, en als er 2 banen zijn links gaan staan, terwijl ze zelf ook wel weten dat ze niet snel rijden. En dan vervolgens boos gaan zitten doen als je ze legaal inhaalt en voor ze terecht komt.
Toch een goeie actie. Je bent een zeldzaamheid.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef 2cv het volgende:
Ik maak ruimte voor een vrachtwagen, (waren 2 irritante bochten na elkaar) ziet de chauffeur dat amper. Ja, hij nam de vrijgemaakte ruimte wel, maar was ook druk met bellen.
Er ging niets mis, ook niet bijna, maar ik vind dat wel matig.
De eerstvolgende vrachtwagen die ik tegen kom blokkeer ik. Ik ga er dwars voor staan en ga niet weg voor ik een gedetailleerde verklaring krijg waarom zijn collega aan het bellen wasquote:Op zondag 17 februari 2013 19:31 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Toch een goeie actie. Je bent een zeldzaamheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Vind je dat een spannend punt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:45 schreef Daeron het volgende:
[..]![]()
Probeer dit punt maar eens. Dát is een spannend punt.
Oprit van 60 meter waarbij je bergop op moet zien te trekken naar 120 om hem daarna gelijk naar links te mikken omdat je anders de rivier inrijdt? Dat vind ik best spannend ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Vind je dat een spannend punt?
De oprit bij Leusden (de A28 richting Utrecht op), die ik doordeweeks bijna dagelijks gebruik, is momenteel nog 'spannender' dan dat, vanwege werkzaamheden..
Liever de rivier in dan tussen een betonnen afscheiding en een (vracht)wagen platgedrukt wordenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:10 schreef Daeron het volgende:
[..]
Oprit van 60 meter waarbij je bergop op moet zien te trekken naar 120 om hem daarna gelijk naar links te mikken omdat je anders de rivier inrijdt? Dat vind ik best spannend ja.
Hoe wil je daar de rivier inrijden, ik zie geen enkele mogelijkheid ervoor. Er ligt nota bene zelfs nog een vluchtstrook, ok. smal maar er past een auto op.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:10 schreef Daeron het volgende:
[..]
Oprit van 60 meter waarbij je bergop op moet zien te trekken naar 120 om hem daarna gelijk naar links te mikken omdat je anders de rivier inrijdt? Dat vind ik best spannend ja.
Dat lijkt maar zo, daar past dus echt geen auto op die vluchtstrook.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:28 schreef D0808 het volgende:
[..]
Hoe wil je daar de rivier inrijden, ik zie geen enkele mogelijkheid ervoor. Er ligt nota bene zelfs nog een vluchtstrook, ok. smal maar er past een auto op.
Daar verschillen we dan in mening over maar dan zie ik nog steeds niet hoe je het kanaal in kan rijden.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:58 schreef Daeron het volgende:
Dat lijkt maar zo, daar past dus echt geen auto op die vluchtstrook.
Hier heb je bijna altijd belgen die denken dat ze nog steeds in hun eigen land rijden.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:09 schreef Descendent het volgende:
Bejaarden grrrr...... 65-7--65-75- dan weer 70 op een tachtig weg grrrrr......![]()
tltr: GRRRRR!!!!
Als je die snelheden niet kunt handlen (door fatsoenlijk te anticiperen), moet je gewoon een normaal tempo aanhouden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:42 schreef terrorsjaak het volgende:
Als je in Duitsland de grens over gaat. Je met 200+ komt aanrijden en dat er dan heel vaak Polen of Nederlanders zomaar de linker rijbaan opkomen met 130. Zonder te kijken of zonder knipperlicht. Heel heel heel gevaarlijk.
Toch zijn het bij mij voor 90% Duitsers die dat flikken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:42 schreef terrorsjaak het volgende:
Als je in Duitsland de grens over gaat. Je met 200+ komt aanrijden en dat er dan heel vaak Polen of Nederlanders zomaar de linker rijbaan opkomen met 130. Zonder te kijken of zonder knipperlicht. Heel heel heel gevaarlijk.
Ook wel eens gehad, met de AMG; kom met 240 - 250 aanvliegen, zie een 2 - 300 meter voor me ofzo wat auto's invoegen op de autobahn, ik knipper een paar keer, en één of andere (duitse) josti met een SLK'tje pleurt hem met 100 - 110 gewoon meteen door de linkerbaan op; was ik toch effe heel blij met die UFO-size remschijven; ging echt maar nét goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toch zijn het bij mij voor 90% Duitsers die dat flikken.
En wat nobody zegt. Ik ben nog nooit in de problemen geweest met 200+ snelheden en iemand die naar mijn rijstrook op komt (met of zonder knipperlicht).
En ook geeneens een bordje op de oprit met "Korte invoegstrook"quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:45 schreef Daeron het volgende:
[..]![]()
Probeer dit punt maar eens. Dát is een spannend punt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad, met de AMG; kom met 240 - 250 aanvliegen, zie een 2 - 300 meter voor me ofzo wat auto's invoegen op de autobahn, ik knipper een paar keer, en één of andere (duitse) josti met een SLK'tje pleurt hem met 100 - 110 gewoon meteen door de linkerbaan op; was ik toch effe heel blij met die UFO-size remschijven; ging echt maar nét goed
Ik rijd er gelukkig bijna nooit maar toevallig afgelopen weekend wel, heb er genoeg afgesneden of naar moeten seinen met m'n licht.. is toch één van de eerste dingen die je leert met rijlessen? plaats op de weg?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:45 schreef GeertJan88 het volgende:
De A2 van utrecht naar Amsterdam, om te janken. Mensen weten gewoon niet wat ze moeten doen op een vijfbaansweg. Oke vandaag rijden we op de 4e baan en we blijven hier ook rijden wat er ook gebeurd. Vaak haal ik zo iemand links in en zo gauw ik er langs ben helemaal naar de rechterbaan gaan, dan hebben ze het vaak wel in de gaten.
omdat?quote:
Ja, die zijn erg fijn, ook die types die het op het allerlaatste kutnippertje pas doen.. zelfde effect; jij stopt, en dan sturen ze eraf en dán pas knipperen.. en bedankt, klootvioolquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:54 schreef HiddenResponse het volgende:
Mensen die hun knipperlicht niet gebruiken op rotondes. Dat is nou echt een irritatie. Stop ik voor niks of komen er dan weer 5 auto voorbij.
Jij begrijpt wat ik bedoel!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad, met de AMG; kom met 240 - 250 aanvliegen, zie een 2 - 300 meter voor me ofzo wat auto's invoegen op de autobahn, ik knipper een paar keer, en één of andere (duitse) josti met een SLK'tje pleurt hem met 100 - 110 gewoon meteen door de linkerbaan op; was ik toch effe heel blij met die UFO-size remschijven; ging echt maar nét goed
Nee, want jij kijkt om je heen en ziet dat natuurlijk al lang en breed aankomenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:14 schreef HiddenResponse het volgende:
Ja of bestuurders die niet eerst om zich heen kijken op de rotonde, af willen slaan en er een fietser blijkt te fietsen en ze hard moeten remmen waardoor je er bijna tegenaan zit.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:20 schreef HiddenResponse het volgende:
Ja, maar vraag me weleens af waarom ze dat niet doen:
te lui
te dom
soort van verhevenheid
vergeten
schijt aan de wereld
druk met bellen
doe ik nooit
noop, volgens mij niet, maar ik zou hem maar niet platrijden, want heilig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Caland het volgende:
Fietsers die een rotonde verkeerd om nemen zijn ook irritant.
Maar dat mag wel toch?
Ja, dan weet je meteen weer dat 150 meter he-le-maal niks is met die snelheden. Volgens mij zit je dan zo rond de 75m/s ofzo..quote:
270 km/h = 75 m/s.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, dan weet je meteen weer dat 150 meter he-le-maal niks is met die snelheden. Volgens mij zit je dan zo rond de 75m/s ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |