Maximumsnelheid bedoelde je zeker?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:08 schreef XSbig het volgende:
[..]
Whoops iets te snel getypt :clown:
Het kwam dus op een ver onder de aanbevolen snelheid-rijder aan, die bij het stoplicht ook nog eens links ging staan.
Ja dat ja, jullie maken me zenuwachtig man hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:35 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Maximumsnelheid bedoelde je zeker?
Is toch niet gek? Zo'n oude sok voor je die niet doorrijdt, en als er 2 banen zijn links gaan staan, terwijl ze zelf ook wel weten dat ze niet snel rijden. En dan vervolgens boos gaan zitten doen als je ze legaal inhaalt en voor ze terecht komt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dit soort postsTik je verhaal gewoon normaal ipv zo'n domme brief, dwaas
Nergens voor nodig, maar we zijn wel een stel mierenneukers. Af en toe.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:39 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ja dat ja, jullie maken me zenuwachtig man haha
Strook of baanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:49 schreef CasB het volgende:
[..]
Is toch niet gek? Zo'n oude sok voor je die niet doorrijdt, en als er 2 banen zijn links gaan staan, terwijl ze zelf ook wel weten dat ze niet snel rijden. En dan vervolgens boos gaan zitten doen als je ze legaal inhaalt en voor ze terecht komt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:51 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, maar we zijn wel een stel mierenneukers. Af en toe.
In de wet is het gewoon een verkeerslicht. Die heb je in twee varianten: driekleurig en tweekleurig. Die laatste heeft alleen rood en oranje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:30 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ze heten toch echt doseerlichtinstallaties. Qua uiterlijk lijken ze op verkeersregelinstallaties, alleen de software is anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef k_man het volgende:
Verdomd interessant, die hele discussie over verkeerslichten, doseerinstallaties en snelwegen. Heb ik altijd al willen weten.Die discussies zijn sowieso kansloos.... iedereen weet wel wat er bedoeld wordt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Het gaat me om de schrijfstijl.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:49 schreef CasB het volgende:
[..]
Is toch niet gek? Zo'n oude sok voor je die niet doorrijdt, en als er 2 banen zijn links gaan staan, terwijl ze zelf ook wel weten dat ze niet snel rijden. En dan vervolgens boos gaan zitten doen als je ze legaal inhaalt en voor ze terecht komt.
Voor de weggebruiker is het ook een verkeerslicht. omdat uiterlijk en werking hetzelfde zijn is er geen onderscheid gemaakt in de RVV.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:36 schreef Light het volgende:
[..]
In de wet is het gewoon een verkeerslicht. Die heb je in twee varianten: driekleurig en tweekleurig. Die laatste heeft alleen rood en oranje.
Maar hij heeft wel gelijk; opbokken met die "Beste <dader>"-schrijfstijl. Is alleen maar hinderlijk bij het lezen en het is bovendien al héél lang niet origineel meer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:49 schreef CasB het volgende:
[..]
Toch een goeie actie. Je bent een zeldzaamheid.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef 2cv het volgende:
Ik maak ruimte voor een vrachtwagen, (waren 2 irritante bochten na elkaar) ziet de chauffeur dat amper. Ja, hij nam de vrijgemaakte ruimte wel, maar was ook druk met bellen.
Er ging niets mis, ook niet bijna, maar ik vind dat wel matig.
De eerstvolgende vrachtwagen die ik tegen kom blokkeer ik. Ik ga er dwars voor staan en ga niet weg voor ik een gedetailleerde verklaring krijg waarom zijn collega aan het bellen wasquote:Op zondag 17 februari 2013 19:31 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Toch een goeie actie. Je bent een zeldzaamheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Vind je dat een spannend punt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:45 schreef Daeron het volgende:
[..]![]()
Probeer dit punt maar eens. Dát is een spannend punt.
Oprit van 60 meter waarbij je bergop op moet zien te trekken naar 120 om hem daarna gelijk naar links te mikken omdat je anders de rivier inrijdt? Dat vind ik best spannend ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Vind je dat een spannend punt?
De oprit bij Leusden (de A28 richting Utrecht op), die ik doordeweeks bijna dagelijks gebruik, is momenteel nog 'spannender' dan dat, vanwege werkzaamheden..
Liever de rivier in dan tussen een betonnen afscheiding en een (vracht)wagen platgedrukt wordenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:10 schreef Daeron het volgende:
[..]
Oprit van 60 meter waarbij je bergop op moet zien te trekken naar 120 om hem daarna gelijk naar links te mikken omdat je anders de rivier inrijdt? Dat vind ik best spannend ja.
Hoe wil je daar de rivier inrijden, ik zie geen enkele mogelijkheid ervoor. Er ligt nota bene zelfs nog een vluchtstrook, ok. smal maar er past een auto op.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:10 schreef Daeron het volgende:
[..]
Oprit van 60 meter waarbij je bergop op moet zien te trekken naar 120 om hem daarna gelijk naar links te mikken omdat je anders de rivier inrijdt? Dat vind ik best spannend ja.
Dat lijkt maar zo, daar past dus echt geen auto op die vluchtstrook.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:28 schreef D0808 het volgende:
[..]
Hoe wil je daar de rivier inrijden, ik zie geen enkele mogelijkheid ervoor. Er ligt nota bene zelfs nog een vluchtstrook, ok. smal maar er past een auto op.
Daar verschillen we dan in mening over maar dan zie ik nog steeds niet hoe je het kanaal in kan rijden.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:58 schreef Daeron het volgende:
Dat lijkt maar zo, daar past dus echt geen auto op die vluchtstrook.
Hier heb je bijna altijd belgen die denken dat ze nog steeds in hun eigen land rijden.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:09 schreef Descendent het volgende:
Bejaarden grrrr...... 65-7--65-75- dan weer 70 op een tachtig weg grrrrr......![]()
tltr: GRRRRR!!!!
Als je die snelheden niet kunt handlen (door fatsoenlijk te anticiperen), moet je gewoon een normaal tempo aanhouden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:42 schreef terrorsjaak het volgende:
Als je in Duitsland de grens over gaat. Je met 200+ komt aanrijden en dat er dan heel vaak Polen of Nederlanders zomaar de linker rijbaan opkomen met 130. Zonder te kijken of zonder knipperlicht. Heel heel heel gevaarlijk.
Toch zijn het bij mij voor 90% Duitsers die dat flikken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:42 schreef terrorsjaak het volgende:
Als je in Duitsland de grens over gaat. Je met 200+ komt aanrijden en dat er dan heel vaak Polen of Nederlanders zomaar de linker rijbaan opkomen met 130. Zonder te kijken of zonder knipperlicht. Heel heel heel gevaarlijk.
Ook wel eens gehad, met de AMG; kom met 240 - 250 aanvliegen, zie een 2 - 300 meter voor me ofzo wat auto's invoegen op de autobahn, ik knipper een paar keer, en één of andere (duitse) josti met een SLK'tje pleurt hem met 100 - 110 gewoon meteen door de linkerbaan op; was ik toch effe heel blij met die UFO-size remschijven; ging echt maar nét goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toch zijn het bij mij voor 90% Duitsers die dat flikken.
En wat nobody zegt. Ik ben nog nooit in de problemen geweest met 200+ snelheden en iemand die naar mijn rijstrook op komt (met of zonder knipperlicht).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |