Als je die snelheden niet kunt handlen (door fatsoenlijk te anticiperen), moet je gewoon een normaal tempo aanhouden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:42 schreef terrorsjaak het volgende:
Als je in Duitsland de grens over gaat. Je met 200+ komt aanrijden en dat er dan heel vaak Polen of Nederlanders zomaar de linker rijbaan opkomen met 130. Zonder te kijken of zonder knipperlicht. Heel heel heel gevaarlijk.
Toch zijn het bij mij voor 90% Duitsers die dat flikken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:42 schreef terrorsjaak het volgende:
Als je in Duitsland de grens over gaat. Je met 200+ komt aanrijden en dat er dan heel vaak Polen of Nederlanders zomaar de linker rijbaan opkomen met 130. Zonder te kijken of zonder knipperlicht. Heel heel heel gevaarlijk.
Ook wel eens gehad, met de AMG; kom met 240 - 250 aanvliegen, zie een 2 - 300 meter voor me ofzo wat auto's invoegen op de autobahn, ik knipper een paar keer, en één of andere (duitse) josti met een SLK'tje pleurt hem met 100 - 110 gewoon meteen door de linkerbaan op; was ik toch effe heel blij met die UFO-size remschijven; ging echt maar nét goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toch zijn het bij mij voor 90% Duitsers die dat flikken.
En wat nobody zegt. Ik ben nog nooit in de problemen geweest met 200+ snelheden en iemand die naar mijn rijstrook op komt (met of zonder knipperlicht).
En ook geeneens een bordje op de oprit met "Korte invoegstrook"quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:45 schreef Daeron het volgende:
[..]![]()
Probeer dit punt maar eens. Dát is een spannend punt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad, met de AMG; kom met 240 - 250 aanvliegen, zie een 2 - 300 meter voor me ofzo wat auto's invoegen op de autobahn, ik knipper een paar keer, en één of andere (duitse) josti met een SLK'tje pleurt hem met 100 - 110 gewoon meteen door de linkerbaan op; was ik toch effe heel blij met die UFO-size remschijven; ging echt maar nét goed
Ik rijd er gelukkig bijna nooit maar toevallig afgelopen weekend wel, heb er genoeg afgesneden of naar moeten seinen met m'n licht.. is toch één van de eerste dingen die je leert met rijlessen? plaats op de weg?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:45 schreef GeertJan88 het volgende:
De A2 van utrecht naar Amsterdam, om te janken. Mensen weten gewoon niet wat ze moeten doen op een vijfbaansweg. Oke vandaag rijden we op de 4e baan en we blijven hier ook rijden wat er ook gebeurd. Vaak haal ik zo iemand links in en zo gauw ik er langs ben helemaal naar de rechterbaan gaan, dan hebben ze het vaak wel in de gaten.
omdat?quote:
Ja, die zijn erg fijn, ook die types die het op het allerlaatste kutnippertje pas doen.. zelfde effect; jij stopt, en dan sturen ze eraf en dán pas knipperen.. en bedankt, klootvioolquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:54 schreef HiddenResponse het volgende:
Mensen die hun knipperlicht niet gebruiken op rotondes. Dat is nou echt een irritatie. Stop ik voor niks of komen er dan weer 5 auto voorbij.
Jij begrijpt wat ik bedoel!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad, met de AMG; kom met 240 - 250 aanvliegen, zie een 2 - 300 meter voor me ofzo wat auto's invoegen op de autobahn, ik knipper een paar keer, en één of andere (duitse) josti met een SLK'tje pleurt hem met 100 - 110 gewoon meteen door de linkerbaan op; was ik toch effe heel blij met die UFO-size remschijven; ging echt maar nét goed
Nee, want jij kijkt om je heen en ziet dat natuurlijk al lang en breed aankomenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:14 schreef HiddenResponse het volgende:
Ja of bestuurders die niet eerst om zich heen kijken op de rotonde, af willen slaan en er een fietser blijkt te fietsen en ze hard moeten remmen waardoor je er bijna tegenaan zit.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:20 schreef HiddenResponse het volgende:
Ja, maar vraag me weleens af waarom ze dat niet doen:
te lui
te dom
soort van verhevenheid
vergeten
schijt aan de wereld
druk met bellen
doe ik nooit
noop, volgens mij niet, maar ik zou hem maar niet platrijden, want heilig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Caland het volgende:
Fietsers die een rotonde verkeerd om nemen zijn ook irritant.
Maar dat mag wel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |