Jij maakt je daar ook weleens aan schuldig denk ik?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:45 schreef Piles het volgende:
Lekker zwart wit denken allemaal en elkaar vooral geen centimeter ruimte geven. Ja, zo komen we er wel
Steeds minderquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij maakt je daar ook weleens aan schuldig denk ik?
Hoe wil je dat doen op de snelweg?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja pech voor hem... Zat er nog over te denken om uit te stappen
Sinds wanneer staan er stopverkeerslichten op de snelweg?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen op de snelweg?
Idd, niet goed gelezenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sinds wanneer staan er stopverkeerslichten op de snelweg?
Ik het het 1 keer gedaan bij een bumperklever. En op een moment dat die andere niet weg kon komen. Hij werd heel klein achter het stuur toen ik naast zijn raam stond en verhaal haalde. Daarna bleef hij verschrikt stil staan toen ik weg reed...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:32 schreef _VoiD_ het volgende:
Mensen die uit gaan stappen om hun gram te halen. .. alsof je daar ook maar iets mee bereikt. Ik zal in ieder geval niet op je wachten dan
Kleine nuance: Iemand die moet invoegen mag je niet hinderen met invoegen. Oftewel, een gat dichtrijden mag dan weer NIET. Je hoeft een invoeger niet te helpen, je dient hem echter wel gelegenheid te geven om in te voegen. Dus als hij naast jou terecht komt en jij hebt voor je een gat van 100 meter, heeft ie pech.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog steeds voer jij een manoeuvre uit en zal je die kwibus dus voor moeten laten gaan, want je hebt geen voorrang.
Uhm, toeritdosering?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan noemen ze dat een toeritdoseerinstallatie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm, toeritdosering?
Ik herken het probleem van Spezza namelijk erg goed, omdat ik elke dag zo'n toerit heb op de A9.
Limburgquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op Nederlandse snelwegen staan nergens verkeerslichten, want dan voldoet de weg niet aan de eisen om snelweg te mogen zijn.quote:
Dank je. Ik had geen zin om het te typen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Op snelwegen staan nergens verkeerslichten, want dan voldoet de weg niet aan de eisen om snelweg te mogen zijn.
Wél kan een snelweg kort eindigen voor een kruispunt (al dan niet met verkeerslichten) en daarna weer verdergaan als snelweg. De verkeerslichten staan dan echter nog steeds niet op de snelweg.
quote:
Geldt daar ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef NoBody122 het volgende:
Wél kan een snelweg kort eindigen voor een kruispunt (al dan niet met verkeerslichten) en daarna weer verdergaan als snelweg. De verkeerslichten staan dan echter nog steeds niet op de snelweg.
Helaas vertelt Attietattie niet waar dit is. Eerst het bord autosnelweg, daarna verkeerslichten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef NoBody122 het volgende:
Op Nederlandse snelwegen staan nergens verkeerslichten
Toeritdoseerinstallatie. Dat is geen verkeerslicht.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:08 schreef OEM het volgende:
[..]
Helaas vertelt Attietattie niet waar dit is. Eerst het bord autosnelweg, daarna verkeerslichten.
Amsterdam, A10 Zuid, oprit RAI in westelijke richtingquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:08 schreef OEM het volgende:
[..]
Helaas vertelt Attietattie niet waar dit is. Eerst het bord autosnelweg, daarna verkeerslichten.
Dit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Steeds minderHet maakt qua tijd niets uit namelijk, of ik die ene auto voor laat of niet.
En ja, in het voorbeeld van spezza ram ik mn auto er ook gewoon tussen.
Ahquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het verschil tussen een verkeerslicht en een toeritdoseerinstallatie is de kleur van de rand om de rood/geel/groen lichten heen.
Oude situatie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
En de andere kant hier: http://goo.gl/maps/dVhQi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |