abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122627683
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 07:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Mensen die zonder licht rijden terwijl het donker is en het dan niet snappen als je achter hun rijdt, je even een lichtshowtje geeft, ze inhaalt, toeterd, voor ze rijdt en je licht zelf een aantal keer aan en uit doen. :{

Waar de fuck ben je dan mee bezig op de weg. :{
Ik deed het voorheen precies zoals jij omschrijft. Ik ben er mee opgehouden want mensen snappen het toch niet. Ze komen er vanzelf achter als ze niet gezien worden.
pi_122627847
Weer sneeuw. Ik zat te twijfelen of ik de aanhangwagen achter moest laten op een parkeerplaats. Toch maar niet gedaan. Het was niet echt glad, maar de sneeuw bleef wel liggen
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 09:03:34 #53
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_122628450
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:53 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

De grootste is niet altijd leuk als je weer een auto platdrukt tegen een mast, een fietser onder de tram hebt of een springer voor je wagen krijgt.
Maar soms voelt zo'n voertuig wel machtig en trots O+
Proberen er veel mensen zelfmoord te plegen door voor een tram te springen dan? Dat zou nu niet mijn eerste keuze zijn mocht ik ooit de behoefte krijgen om een eind aan mijn leven te maken... Die dingen gaan toch nooit echt heel hard?
Don't let my username fool you...
pi_122628483
Mochten jullie er nog dieper op in willen gaan: PTA / [centraal] Tram Topic deel Twee
Dat topic verdient het best om een een keertje vol te gaan hoor :P.
pi_122628552
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:05 schreef Anne het volgende:
Mochten jullie er nog dieper op in willen gaan: PTA / [centraal] Tram Topic deel Twee
Dat topic verdient het best om een een keertje vol te gaan hoor :P.
:Y Ik ga daarheen :Y
pi_122628800
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 07:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Mensen die zonder licht rijden terwijl het donker is en het dan niet snappen als je achter hun rijdt, je even een lichtshowtje geeft, ze inhaalt, toeterd, voor ze rijdt en je licht zelf een aantal keer aan en uit doen. :{

Waar de fuck ben je dan mee bezig op de weg. :{
Wat ik me afvraag, zou hun dashboard ook onverlicht zijn als ze geen verlichting aan hebben? Want dan is het echt donker in de auto :')
pi_122628908
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:21 schreef Piles het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag, zou hun dashboard ook onverlicht zijn als ze geen verlichting aan hebben? Want dan is het echt donker in de auto :')
Ik weet dat het dashboard/klokkenlicht in de meeste Citroëns altijd met het contact aangaat. Van andere merken weet ik het niet.
Misschien is dat de reden dat mensen het vergeten, zeker als de straatverlichting fel genoeg is.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 09:32:28 #58
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_122629003
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:27 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik weet dat het dashboard/klokkenlicht in de meeste Citroëns altijd met het contact aangaat. Van andere merken weet ik het niet.
Misschien is dat de reden dat mensen het vergeten, zeker als de straatverlichting fel genoeg is.
Bij nieuwe auto's springen alle toeters en bellen al aan als de deur open gaat.
Daarom hebben mensen het niet door (immers, als je met je telefoon bezig bent zie je niet dat er een lichtbundel ontbreekt voor je auto).
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_122629167
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:27 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik ben alleen oude auto's gewend, vandaar :P
Maar dan kan ik het ergens wel voorstellen dat het vergeten wordt. Veel mensen zijn ook gewoon niet bezig met autorijden.
pi_122668638
Van de week:

In een stad met een slakkengang rijden en plotseling vol op de remmen moeten
omdat een of andere idioot met een headset op zijn kop gewoon oversteekt zonder
links of rechts te kijken. :{

Er was geen zebrapad en de idioot zat naar alle waarschijnlijkheid naar muziek te luisteren.
  FOK!fotograaf zaterdag 9 februari 2013 @ 12:00:01 #61
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_122671125
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 09:34 schreef Iwanius het volgende:
Van de week:

In een stad met een slakkengang rijden en plotseling vol op de remmen moeten
omdat een of andere idioot met een headset op zijn kop gewoon oversteekt zonder
links of rechts te kijken. :{

Er was geen zebrapad en de idioot zat naar alle waarschijnlijkheid naar muziek te luisteren.
Neem aan dat je de claxon even flink ontroest hebt? :P
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  dinsdag 12 februari 2013 @ 15:48:22 #62
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_122791618
110 euro boete omdat ik om 23.00u 's avonds op 138 geklokt ben.... :(
Natuurlijk is het mn eigen schuld en zo; maar dit is nu geen boete waarvan ik het idee heb dat de verkeersveligheid er enorm mee gediend is.... er was verder bijna heul geen kip op de weg zeg maar... }:|
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_122825287
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Descendent het volgende:
Natuurlijk is het mn eigen schuld en zo; maar dit is nu geen boete waarvan ik het idee heb dat de verkeersveligheid er enorm mee gediend is.... er was verder bijna heul geen kip op de weg zeg maar... }:|
daarom flitsen ze om die tijd. makkelijk geld binnenhalen. ben een keer om iets van 3 of 4 uur s'nachts geflitst
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_122858604
Bergen op Zoom, A4. Een grijze Mazda blokkendoos voegt ongezien in vlak voor mij terwijl ik een stuk sneller rijd dan mevrouw met haar jong los op de achterbank. Over ouderschapsfalen gesproken...
pi_122869504
quote:
Je hebt tenminste wel lekker de staatskas gespekt, daar zijn die controles immers voor. Heeft in sommige gevallen geen flikker meer met veiligheid te maken.
pi_122869569
quote:
Scheelt weer een belastingverhoging voor de rest van de bevolking. Ik ben je dankbaar. _O_
pi_122872749
Gaat ook niet alleen om andere weggebruikers hè. Als je jezelf om een boom vouwt omdat je hard rijdt kost dat ook heel veel inzet en geld.
En nee, ik ben ook niet roomser dan de paus :P
  Moderator donderdag 14 februari 2013 @ 15:14:51 #68
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_122872880
Insert hier uw irritaties over (te) langzaam rijdende mensen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:17:37 #70
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_122872918
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:14 schreef jitzzzze het volgende:
Menschen die nu zonder verlichting rijden |:(
Veel mensen hebben volgens mij de straatverlichting als leidraad.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_122872920
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Insert hier uw irritaties over (te) langzaam rijdende mensen.
Weinig problemen mee. Als ze maar optyfen naar rechts.
  Moderator donderdag 14 februari 2013 @ 15:20:42 #72
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 14 februari 2013 @ 19:23:44 #73
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_122882993
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:13 schreef Piles het volgende:
Gaat ook niet alleen om andere weggebruikers hè. Als je jezelf om een boom vouwt omdat je hard rijdt kost dat ook heel veel inzet en geld.
En nee, ik ben ook niet roomser dan de paus :P
Maar dan verbruik ik ook geen pensieongelden; dus dat heft elkaar dan weer op.
En mijn auto mogen ze dan gewoon om die boom gevouwen laten als afschrikwekkend kunstwerk ;)

Maar van dat soort boetes zijn wel irritant als je vandaag bijv weer een #@%^in een Audi op een gladde weg zag inhalen -doorgetrokken streep- waardoor hij een tegenligger (en de hele meute erachter) in de rem dwong..... WAAR IS DE RECHTVAARDIGHEID!! ;( O-)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  Spellchecker donderdag 14 februari 2013 @ 20:05:35 #74
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_122885498
Mijn bus kwam zonet bijna niet meer van z'n halte af; pas na wat achter- en vooruit gewissel... Redelijk glad dus hier in Utrecht, op sommige plaatsen.
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:23 schreef Descendent het volgende:

[..]

Maar dan verbruik ik ook geen pensieongelden; dus dat heft elkaar dan weer op.
Maak je daar vooral geen zorgen over. Tegen de tijd dat jij aan je pensioen toe bent, is dat er al lang niet meer.
quote:
En mijn auto mogen ze dan gewoon om die boom gevouwen laten als afschrikwekkend kunstwerk ;)

Maar van dat soort boetes zijn wel irritant als je vandaag bijv weer een #@%^in een Audi op een gladde weg zag inhalen -doorgetrokken streep- waardoor hij een tegenligger (en de hele meute erachter) in de rem dwong..... WAAR IS DE RECHTVAARDIGHEID!! ;( O-)
Tevens -purist.
pi_122886676
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:17 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Veel mensen hebben volgens mij de straatverlichting als leidraad.
Of auto's die zelf kunnen bepalen wanneer verlichting nodig is.
pi_122887122
Mensen die bumperkleven met dit weer :N
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_122888518
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:32 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die bumperkleven met dit weer :N
Mensen die bij 5 sneeuwvlokken niet meer durven rijden :N
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_122888828
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:54 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Sneeuwvlokken? :')
Ik weet niet hoe het bij jou was, maar hier was het écht glad op de snelweg door ijzel.
pi_122889229
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:58 schreef Piles het volgende:

[..]

Sneeuwvlokken? :')
Ik weet niet hoe het bij jou was, maar hier was het écht glad op de snelweg door ijzel.
Het was wel goed raak vandaag hoor ;) Naar huis via de A4, wat glijders aan de kant zien staan en ter hoogte van Den Haag-zuid opeens filevorming. Ik in een asociale gehaaste bui over de afrit om na een klein stukje om weer in te voegen (sorry O-) ). Rij ik weer op de invoegstrook, zie ik dat net voor het invoegen de hele snelweg was afgesloten door een ongeval. Blij dat ik toch even naar mijn slechte stemmetje had geluisterd :Y
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_122889620
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:54 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

:')

Bumperkleven sowieso not done... Ook niet in de zomer... Maar met dit weer heb je helemaal een steekje los....
  FOK!fotograaf donderdag 14 februari 2013 @ 23:37:41 #81
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_122897974
Had gister een fijne klever. Reed achter een lesvrachtwagen binnen bebouwde kom, ding reed niet erg door (logisch, straatjes waar normaal alleen een vuilniswagen en een verhuiswagen zouden komen), schommelde tussen de 40 en 50 km/h. Afijn, ik kom bij een zebrapad en er steekt iemand over. Ik stop. Op mijn trekhaak hing al een figuur in een Crafter, fijn dus (in de binnenspiegel zag ik nog een deel van het embleem, een stukje grille en een stukje motorkap, in mijn buitenspiegels zag ik enkel nog lampen). Ik trek een beetje vlot op en hij blijft maar op mijn trekhaak hangen. Nog een situatie waar ik moet stoppen, dus ik rem weer, krijg ik nog groot licht mee (alsof ik kan zien dat iemand die het zebrastuk over het fietspad over loopt, tussen weg en fietspad blijft lopen richting auto). Afstand houden deed hij echter nog steeds niet, dus omdat hij zijn afstand niet aanpaste aan de snelheid, heb ik maar mijn snelheid aangepast aan de afstand (oftewel, 20 km/h op de teller gaan rijden).
Als ik nou zo truttig rijd terwijl er niets voor me zit, kan ik me voorstellen dat je iets minder afstand pakt of het irritant vindt, maar ik kan ook niet door een fucking vrachtwagen heen, dus houdt gewoon afstand.

Waarom hij nou zo zat te drukken? Om linksaf een U bocht te maken. En een keer raden waar ik 100 meter nadat ik die Crafter kwijt was weer achter zat? Juist ja, die lesvrachtwagen die stond te wachten om linksaf over te steken.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_122901050
Beste meneer in de 207 op de A4 bij Den Haag, het zou best kunnen zijn dat je eventjes -moet- facebooken of twitteren. Maar als je niet kunt multitasken leg dat ding dan asjeblieft aan de kant en probeer je snelheid vast te houden in plaats van ergens tussen de 60 en 80 te slingeren.

Oja, excuses aan die twee drugsrunnertjes in het grijze Golfje TDI op de A16. Omdat jullie overduidelijk op zoek waren naar buitenlanders bleef ik maar even met 70 achter jullie hangen bij Dordrecht. Gewoon omdat het kan.
pi_122901450
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Had gister een fijne klever. Reed achter een lesvrachtwagen binnen bebouwde kom, ding reed niet erg door (logisch, straatjes waar normaal alleen een vuilniswagen en een verhuiswagen zouden komen), schommelde tussen de 40 en 50 km/h. Afijn, ik kom bij een zebrapad en er steekt iemand over. Ik stop. Op mijn trekhaak hing al een figuur in een Crafter, fijn dus (in de binnenspiegel zag ik nog een deel van het embleem, een stukje grille en een stukje motorkap, in mijn buitenspiegels zag ik enkel nog lampen). Ik trek een beetje vlot op en hij blijft maar op mijn trekhaak hangen. Nog een situatie waar ik moet stoppen, dus ik rem weer, krijg ik nog groot licht mee (alsof ik kan zien dat iemand die het zebrastuk over het fietspad over loopt, tussen weg en fietspad blijft lopen richting auto). Afstand houden deed hij echter nog steeds niet, dus omdat hij zijn afstand niet aanpaste aan de snelheid, heb ik maar mijn snelheid aangepast aan de afstand (oftewel, 20 km/h op de teller gaan rijden).
Als ik nou zo truttig rijd terwijl er niets voor me zit, kan ik me voorstellen dat je iets minder afstand pakt of het irritant vindt, maar ik kan ook niet door een fucking vrachtwagen heen, dus houdt gewoon afstand.

Waarom hij nou zo zat te drukken? Om linksaf een U bocht te maken. En een keer raden waar ik 100 meter nadat ik die Crafter kwijt was weer achter zat? Juist ja, die lesvrachtwagen die stond te wachten om linksaf over te steken.
Lesvrachtauto's rijden over het algemeen niet zo snel, zeker niet als de leerling in kwestie net begint met lessen. De eerste rijlessen in een Magnum bakwagen dacht ik dat ik alles plat zou rijden, ondanks de vele spiegels die aan de auto hangen. Dan doe je het automatisch rustig aan.
  FOK!fotograaf vrijdag 15 februari 2013 @ 01:14:16 #84
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_122901600
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 01:08 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Lesvrachtauto's rijden over het algemeen niet zo snel, zeker niet als de leerling in kwestie net begint met lessen. De eerste rijlessen in een Magnum bakwagen dacht ik dat ik alles plat zou rijden, ondanks de vele spiegels die aan de auto hangen. Dan doe je het automatisch rustig aan.
Oh, maar daar hoor je mij ook niet over hoor. Alleen het gedrag van andere weggebruikers er dan bij... zoals op je trekhaak gaan rijden. En daarom ook de opmerking over de straatjes, zijn van die typische straatjes waar eigenlijk nooit groot verkeer rijdt. Om de haverklap stoppen voor zo'n half in het vak staande auto, etc. ;)
The summer is magic!

pi_122902274
Ik dacht al dat het om die Crafterbestuurder ging (de klapjosti :( ), maar ik wilde het fenomeen lesvrachtauto even aankaarten en de reden waarom die dingen altijd zo langzaam rijden...
pi_122902839
Dat zijn toch wel de grootste randdebielen. Degene die gaan kleven terwijl er iemand (of meerdere personen) voor je rijdt en je onmogelijk in kan halen. Wat verwachten die mensen, dat je voor ze de berm/stoep op rijdt?
pi_122903970
Vanochtend. Oprit A9, 2 stroken die na het stoplicht naar 1 strook gaat. Gaat de auto naast mij, waar ik al VOOR ZAT opeens het gat dichtrijden.... :')
En dan boos op mij worden omdat ik hem vervolgens afsnijd... Ja sorry maar mijn weg houdt op....
pi_122904743
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 08:54 schreef Spezza19 het volgende:
Vanochtend. Oprit A9, 2 stroken die na het stoplicht naar 1 strook gaat. Gaat de auto naast mij, waar ik al VOOR ZAT opeens het gat dichtrijden.... :')
En dan boos op mij worden omdat ik hem vervolgens afsnijd... Ja sorry maar mijn weg houdt op....
Dan moet jij ruimte zoeken en geen voorrang nemen. Voorrang krijg je.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 09:38:44 #89
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_122904819
Vanmorgen bijna een fietser op mn motorkap. Scheelde echt centimeters.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 09:47:35 #90
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_122905025
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 08:54 schreef Spezza19 het volgende:
Eeuh, wie moet er nou voorrang verlenen? Jij toch zeker? :')
pi_122905029
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:36 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dan moet jij ruimte zoeken en geen voorrang nemen. Voorrang krijg je.
Lees het nog eens....
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 09:47:54 #92
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_122905043
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:47 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Eeuh, wie moet er nou voorrang verlenen? Jij toch zeker? :')
Ik reed al voor hem en wilde al naar rechts... Kwibus gaat opeens gat dichtrijden.... Zulke figuren zoeken het maar lekker uit
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 09:50:46 #94
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_122905096
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:48 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik reed al voor hem en wilde al naar rechts... Kwibus gaat opeens gat dichtrijden.... Zulke figuren zoeken het maar lekker uit
Nog steeds voer jij een manoeuvre uit en zal je die kwibus dus voor moeten laten gaan, want je hebt geen voorrang.
pi_122905257
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:47 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Lees het nog eens....
Bedenk de situatie nog es. Jij veranderd van rijstrook..dan moet jij voorraang verlenen :')
pi_122905306
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:50 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Nog steeds voer jij een manoeuvre uit en zal je die kwibus dus voor moeten laten gaan, want je hebt geen voorrang.
Mja pech voor hem... Zat er nog over te denken om uit te stappen
pi_122905378
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:59 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Bedenk de situatie nog es. Jij veranderd van rijstrook..dan moet jij voorraang verlenen :')
Kan je wel :') doen, knuppel, maar mensen die expres een gat dichtrijden terwijl jij aan het invoegen bent die verdienen niks anders dan een klap op hun kutsmoel
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 10:10:55 #98
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_122905645
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:05 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Kan je wel :') doen, knuppel, maar mensen die expres een gat dichtrijden terwijl jij aan het invoegen bent die verdienen niks anders dan een klap op hun kutsmoel
Dat is jouw mening. Maar jij deed het overkomen dat jij in je recht stond. Sta je dus niet. Je moet je maar aanpassen. Faalhaas
pi_122906437
Lekker zwart wit denken allemaal en elkaar vooral geen centimeter ruimte geven. Ja, zo komen we er wel *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')