Ik deed het voorheen precies zoals jij omschrijft. Ik ben er mee opgehouden want mensen snappen het toch niet. Ze komen er vanzelf achter als ze niet gezien worden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Mensen die zonder licht rijden terwijl het donker is en het dan niet snappen als je achter hun rijdt, je even een lichtshowtje geeft, ze inhaalt, toeterd, voor ze rijdt en je licht zelf een aantal keer aan en uit doen.![]()
Waar de fuck ben je dan mee bezig op de weg.
Proberen er veel mensen zelfmoord te plegen door voor een tram te springen dan? Dat zou nu niet mijn eerste keuze zijn mocht ik ooit de behoefte krijgen om een eind aan mijn leven te maken... Die dingen gaan toch nooit echt heel hard?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
De grootste is niet altijd leuk als je weer een auto platdrukt tegen een mast, een fietser onder de tram hebt of een springer voor je wagen krijgt.
Maar soms voelt zo'n voertuig wel machtig en trots
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:05 schreef Anne het volgende:
Mochten jullie er nog dieper op in willen gaan: PTA / [centraal] Tram Topic deel Twee
Dat topic verdient het best om een een keertje vol te gaan hoor.
Wat ik me afvraag, zou hun dashboard ook onverlicht zijn als ze geen verlichting aan hebben? Want dan is het echt donker in de autoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Mensen die zonder licht rijden terwijl het donker is en het dan niet snappen als je achter hun rijdt, je even een lichtshowtje geeft, ze inhaalt, toeterd, voor ze rijdt en je licht zelf een aantal keer aan en uit doen.![]()
Waar de fuck ben je dan mee bezig op de weg.
Ik weet dat het dashboard/klokkenlicht in de meeste Citroëns altijd met het contact aangaat. Van andere merken weet ik het niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, zou hun dashboard ook onverlicht zijn als ze geen verlichting aan hebben? Want dan is het echt donker in de auto
Bij nieuwe auto's springen alle toeters en bellen al aan als de deur open gaat.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:27 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik weet dat het dashboard/klokkenlicht in de meeste Citroëns altijd met het contact aangaat. Van andere merken weet ik het niet.
Misschien is dat de reden dat mensen het vergeten, zeker als de straatverlichting fel genoeg is.
Ik ben alleen oude auto's gewend, vandaarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:27 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik weet dat het dashboard/klokkenlicht in de meeste Citroëns altijd met het contact aangaat. Van andere merken weet ik het niet.
Misschien is dat de reden dat mensen het vergeten, zeker als de straatverlichting fel genoeg is.
Neem aan dat je de claxon even flink ontroest hebt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:34 schreef Iwanius het volgende:
Van de week:
In een stad met een slakkengang rijden en plotseling vol op de remmen moeten
omdat een of andere idioot met een headset op zijn kop gewoon oversteekt zonder
links of rechts te kijken.![]()
Er was geen zebrapad en de idioot zat naar alle waarschijnlijkheid naar muziek te luisteren.
daarom flitsen ze om die tijd. makkelijk geld binnenhalen. ben een keer om iets van 3 of 4 uur s'nachts geflitstquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Descendent het volgende:
110 euro boete omdat ik om 23.00u 's avonds op 138 geklokt ben....![]()
Natuurlijk is het mn eigen schuld en zo; maar dit is nu geen boete waarvan ik het idee heb dat de verkeersveligheid er enorm mee gediend is.... er was verder bijna heul geen kip op de weg zeg maar...
Je hebt tenminste wel lekker de staatskas gespekt, daar zijn die controles immers voor. Heeft in sommige gevallen geen flikker meer met veiligheid te maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Descendent het volgende:
Natuurlijk is het mn eigen schuld en zo; maar dit is nu geen boete waarvan ik het idee heb dat de verkeersveligheid er enorm mee gediend is.... er was verder bijna heul geen kip op de weg zeg maar...
Scheelt weer een belastingverhoging voor de rest van de bevolking. Ik ben je dankbaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Descendent het volgende:
Veel mensen hebben volgens mij de straatverlichting als leidraad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:14 schreef jitzzzze het volgende:
Menschen die nu zonder verlichting rijden
Weinig problemen mee. Als ze maar optyfen naar rechts.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Insert hier uw irritaties over (te) langzaam rijdende mensen.
Ik vind daar iets vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:17 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Veel mensen hebben volgens mij de straatverlichting als leidraad.
Maar dan verbruik ik ook geen pensieongelden; dus dat heft elkaar dan weer op.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:13 schreef Piles het volgende:
Gaat ook niet alleen om andere weggebruikers hè. Als je jezelf om een boom vouwt omdat je hard rijdt kost dat ook heel veel inzet en geld.
En nee, ik ben ook niet roomser dan de paus
Maak je daar vooral geen zorgen over. Tegen de tijd dat jij aan je pensioen toe bent, is dat er al lang niet meer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:23 schreef Descendent het volgende:
[..]
Maar dan verbruik ik ook geen pensieongelden; dus dat heft elkaar dan weer op.
quote:En mijn auto mogen ze dan gewoon om die boom gevouwen laten als afschrikwekkend kunstwerk
Maar van dat soort boetes zijn wel irritant als je vandaag bijv weer een #@%^in een Audi op een gladde weg zag inhalen -doorgetrokken streep- waardoor hij een tegenligger (en de hele meute erachter) in de rem dwong..... WAAR IS DE RECHTVAARDIGHEID!!![]()
Of auto's die zelf kunnen bepalen wanneer verlichting nodig is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:17 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Veel mensen hebben volgens mij de straatverlichting als leidraad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |