quote:Op maandag 20 december 2010 19:01 schreef Peter het volgende:
Vanochtend was randstadrail echt knudde. Geen info en van 7:10 tot 7:45u wachten op het eerste RR-voertuig op Den Haag centraal..
quote:Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja gelukkig was ik toen net vrij. Ik was om 06.00 vrij gezien ik heel de nacht heb gereden om wissels schoon te houden. Alleen ik ga naar huis, iemand rukt uit met een voertuig van de remise en hoppa, staat ie naast de rails en communicatie is vreemd en eng volgens mij. Sowieso richting passagiers maar ook richting het personeel wat op straat werkt. Ook de burgemeester klaagt
quote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef Peter het volgende:
Geef eens een gil als je 's ochtends vroeg ri. z'meer rijdt
Ik moet elke ochtend (ex vrijdags) naar ZM stadhuis, kan ik op je vingers kijken door dat getinte glas .
is goed, hoe vroeg ga je meestal?quote:
Ik heb vorige winter elke dag vanaf mozartlaan den haag naar driemanspolder zoetermeer geredenquote:
Ruim zes jaar voor één topic, is dat een record?quote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef Peter het volgende:
Vervolg op het succesvolle tramtopic deel 1!
Ik ben 1 dec. pas begonnenquote:Op maandag 20 december 2010 20:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb vorige winter elke dag vanaf mozartlaan den haag naar driemanspolder zoetermeer gereden
Hebben we ongetwijfeld een keer in dezelfde tram gezeten
tussen 7:15 en 7:30 vertrekken van centraal.quote:Op maandag 20 december 2010 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
is goed, hoe vroeg ga je meestal?
[ afbeelding ]
Dit gebeurt er als een voertuig aan station Driemanspolder strandt voor 2/3 uur en de bestuurder in slaap valt
En hier stond ik afgelopen nacht 3 uur lang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het mag bijna op de FP he!quote:Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ruim zes jaar voor één topic, is dat een record?
Zijn ze daar niet een nieuwe remise aan het bouwen (aan de overkant van de A16)?quote:Op maandag 20 december 2010 21:01 schreef o.us het volgende:
De TramPluslijn naar Ridderkerk gaat in de koelkast van de SRR wegens bezuinigingen. Maar volgens mij waren ze al een aftakking na Akkeroord (Trampluslijn 23) richting Ridderkerk of schat ik dat verkeerd in?
Klopt, maar een tramhalte richting de remise lijkt mij een bietje onlogisch. Lijn 27 (De Ridderkerklijn) wordt sowieso een aftakking van lijn 23 na Akkeroord.quote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zijn ze daar niet een nieuwe remise aan het bouwen (aan de overkant van de A16)?
Gaat lijn 23 maar tot Akkeroord dan? Die steekt de A16 toch al over?quote:Op maandag 20 december 2010 21:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt, maar een tramhalte richting de remise lijkt mij een bietje onlogisch. Lijn 27 (De Ridderkerklijn) wordt sowieso een aftakking van lijn 23 na Akkeroord.
Daarna heb je een aftakking tussen twee lijnen . En die andere aftakking waar lijn 23 niet heen gaat staat een tramhalte. Daarom lijkt het mij zo vreemd.quote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gaat lijn 23 maar tot Akkeroord dan? Die steekt de A16 toch al over?
Doe ik wel van het weekend of zo .quote:
Ghehe, zaterdagnacht stond er ook 1 (leeg) op het leeghwaterplein. Enig idee waarom? Ik zou denken dat je hem dan langs een halte zet of bij HS voor de deur. (hij stond tussen de leeghwaterbrug en de halte) Kan me haast niet voorstellen dat hij heuvel af niet door het ijs in de rails komt (of kan hij daadwerkelijk uit de rails gedrukt worden?)quote:Op maandag 20 december 2010 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gebeurt er als een voertuig aan station Driemanspolder strandt voor 2/3 uur en de bestuurder in slaap valt
Had een motorstoring, komt veel voor met dit weer gezien de motoren bij een GTL onder het voertuig hangen. Bij de RR zitten ze op het dakquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:09 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ghehe, zaterdagnacht stond er ook 1 (leeg) op het leeghwaterplein. Enig idee waarom? Ik zou denken dat je hem dan langs een halte zet of bij HS voor de deur. (hij stond tussen de leeghwaterbrug en de halte) Kan me haast niet voorstellen dat hij heuvel af niet door het ijs in de rails komt (of kan hij daadwerkelijk uit de rails gedrukt worden?)
scheelt een heleboel wissels... en dus kans op storingen..quote:Op woensdag 22 december 2010 18:04 schreef Mryc het volgende:
Vraag voor admiraalanaal: heb jij enig idee waarom tram 17 nog steeds in twee delen rijdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |