quote:Op maandag 20 december 2010 19:01 schreef Peter het volgende:
Vanochtend was randstadrail echt knudde. Geen info en van 7:10 tot 7:45u wachten op het eerste RR-voertuig op Den Haag centraal..
quote:Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jagelukkig was ik toen net vrij. Ik was om 06.00 vrij gezien ik heel de nacht heb gereden om wissels schoon te houden. Alleen ik ga naar huis, iemand rukt uit met een voertuig van de remise en hoppa, staat ie naast de rails
en communicatie is vreemd en eng volgens mij. Sowieso richting passagiers maar ook richting het personeel wat op straat werkt. Ook de burgemeester klaagt
quote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef Peter het volgende:
Geef eens een gil als je 's ochtends vroeg ri. z'meer rijdt
Ik moet elke ochtend (ex vrijdags) naar ZM stadhuis, kan ik op je vingers kijken door dat getinte glas.
quote:
Ik heb vorige winter elke dag vanaf mozartlaan den haag naar driemanspolder zoetermeer geredenquote:
Ruim zes jaar voor één topic, is dat een record?quote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef Peter het volgende:
Vervolg op het succesvolle tramtopic deel 1!
Ik ben 1 dec. pas begonnenquote:Op maandag 20 december 2010 20:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb vorige winter elke dag vanaf mozartlaan den haag naar driemanspolder zoetermeer gereden
Hebben we ongetwijfeld een keer in dezelfde tram gezeten
tussen 7:15 en 7:30 vertrekken van centraal.quote:Op maandag 20 december 2010 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]is goed, hoe vroeg ga je meestal?
[ afbeelding ]
Dit gebeurt er als een voertuig aan station Driemanspolder strandt voor 2/3 uur en de bestuurder in slaap valt
En hier stond ik afgelopen nacht 3 uur lang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het mag bijna op de FP he!quote:Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ruim zes jaar voor één topic, is dat een record?
Zijn ze daar niet een nieuwe remise aan het bouwen (aan de overkant van de A16)?quote:Op maandag 20 december 2010 21:01 schreef o.us het volgende:
De TramPluslijn naar Ridderkerk gaat in de koelkast van de SRR wegens bezuinigingen. Maar volgens mij waren ze al een aftakking na Akkeroord (Trampluslijn 23) richting Ridderkerk of schat ik dat verkeerd in?
Klopt, maar een tramhalte richting de remise lijkt mij een bietje onlogisch. Lijn 27 (De Ridderkerklijn) wordt sowieso een aftakking van lijn 23 na Akkeroord.quote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zijn ze daar niet een nieuwe remise aan het bouwen (aan de overkant van de A16)?
Gaat lijn 23 maar tot Akkeroord dan? Die steekt de A16 toch al over?quote:Op maandag 20 december 2010 21:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt, maar een tramhalte richting de remise lijkt mij een bietje onlogisch. Lijn 27 (De Ridderkerklijn) wordt sowieso een aftakking van lijn 23 na Akkeroord.
Daarna heb je een aftakking tussen twee lijnenquote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gaat lijn 23 maar tot Akkeroord dan? Die steekt de A16 toch al over?
Doe ik wel van het weekend of zoquote:
Ghehe, zaterdagnacht stond er ook 1 (leeg) op het leeghwaterplein. Enig idee waarom? Ik zou denken dat je hem dan langs een halte zet of bij HS voor de deur. (hij stond tussen de leeghwaterbrug en de halte) Kan me haast niet voorstellen dat hij heuvel af niet door het ijs in de rails komt (of kan hij daadwerkelijk uit de rails gedrukt worden?)quote:Op maandag 20 december 2010 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gebeurt er als een voertuig aan station Driemanspolder strandt voor 2/3 uur en de bestuurder in slaap valt
Had een motorstoring, komt veel voor met dit weer gezien de motoren bij een GTL onder het voertuig hangen. Bij de RR zitten ze op het dakquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:09 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ghehe, zaterdagnacht stond er ook 1 (leeg) op het leeghwaterplein. Enig idee waarom? Ik zou denken dat je hem dan langs een halte zet of bij HS voor de deur. (hij stond tussen de leeghwaterbrug en de halte) Kan me haast niet voorstellen dat hij heuvel af niet door het ijs in de rails komt (of kan hij daadwerkelijk uit de rails gedrukt worden?)
scheelt een heleboel wissels... en dus kans op storingen..quote:Op woensdag 22 december 2010 18:04 schreef Mryc het volgende:
Vraag voor admiraalanaal: heb jij enig idee waarom tram 17 nog steeds in twee delen rijdt?
Lol, waar is dat? Ergens in Frankrijk zeker?quote:Op maandag 27 december 2010 01:02 schreef bork het volgende:
koude tram
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit, het was koud
Ik vermoed Hannover...?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Lol, waar is dat? Ergens in Frankrijk zeker?
Dat lijkt zowaar op een hogevloertram. Ziet er "modern" uit. Waar is dit? Manchester?quote:Op maandag 27 december 2010 01:02 schreef bork het volgende:
koude tram
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit, het was koud
Sorry, ff niet opgelet, het was wat Duvel zei "Hannover"quote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat lijkt zowaar op een hogevloertram. Ziet er "modern" uit. Waar is dit? Manchester?
Tot en met 4061 is binnen. Donderdag op vrijdagnacht komt 4062 binnen. Gekoppeld rijden op lijn 4 gaat gebeuren vanaf september, maar dan enkel de spitsritten. En die rijden van monstersestraat-javalaan. Spitsrit 3K rijdt dan enkel nog van Savornin Lohmanplein naar Laan van Noi Laag ipv Savornin Lohmanplein - Zoetermeer Centrum west.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:34 schreef Bitlord het volgende:
Overigens zijn de eerste Regiocitadis van de vervolgbestelling 4055-4072 ook al in dienst in Den Haag. Vooralsnog gewoon op lijn 3/4. Later ook op lijn 2 en mogelijk gekoppeld op lijn 4 (dus 2 tramstellen aan elkaar).
Het schijnt dat die lijn 4 behoorlijk druk kan zijn en het aantal ritten tussen Laan van NOI en Leidschenveen niet kan worden uitgebreid, zeker als metrolijn E vanaf augustus elke 10 minuten gaat rijden tussen Den Haag en Rotterdam Slinge.
Berlijn?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:47 schreef bork het volgende:
Nog 1 gevonden, zomer 2009
[ afbeelding ]
Kop maar in
Nee nog niet, wordt wel binnen 2 maanden verwachtquote:Op woensdag 6 april 2011 09:46 schreef o.us het volgende:
Zijn ze in Den Haag al klaar met het ombouwen van tram 2..?
De 3000'en rijden toch nog op PCC-draaistellen? Mag inderdaad wel wat nieuws voor komen.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:33 schreef o.us het volgende:
Hebben jullie trouwens bij de HTM al plannen om de stadstrams te vervangen? Na de hoofdstad en de havenstad lijkt mij ook dat de trams na tig jaar dienst ook eens vervangen kunnen worden in de Hofstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |