Fixed.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Kan deze nog in de OP?
[ afbeelding ]
Idd. En ik vind die Giro Air Attack helm eigenlijk ook lelijk zo.quote:
Echt lelijk idd.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Idd. En ik vind die Giro Air Attack helm eigenlijk ook lelijk zo.
Alsof ze hem terug hebben gevonden uit een restpartij uit 1989.
Of het moet gewoon nog wennen zijn.
En steeds meer teams beginnen die te dragenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Echt lelijk idd.
Ziet eruit als een baanhelm uit de jaren 80.
Omdat ze niks wegen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En steeds meer teams beginnen die te dragen.
Ventilatie in die dingen lijkt me toch matig, er zitten maar een paar kleine sleuven in.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat ze niks wegen.
Maar zet gewoon lekker een Giro Ionos op.
Mij ook, maar Sky enzo reden vorig jaar ook al met van die dichte helmen, dat leek mij ook niks 'maar het oog zal ook wat willen' ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ventilatie in die dingen lijkt me toch matig, er zitten maar een paar kleine sleuven in.
Ja, echtquote:Op zondag 3 februari 2013 14:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die commentator die wild doet omdat hij vreest dat ze uit een simpele bocht gaan vliegen.
Ongehoord.quote:
De finish, opgetrokken in het bruisende hart van de grote stad.quote:
Zijn er dan Qatarezen die werken?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is daar vandaag toch gewoon een werkdag?
daar hebben ze gast cq dwangarbeiders voor inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zijn er dan Qatarezen die werken?
NEEEE! NEEEE! Dit geloof je toch niet!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef marcodej het volgende:
Hoogerland aangereden door auto tijdens training. Gebroken ribben eerste diagnose.
Hij ligt op de ic zelfs.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef marcodej het volgende:
Hoogerland aangereden door auto tijdens training. Gebroken ribben eerste diagnose.
Een OTO!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
NEEEE! NEEEE! Dit geloof je toch niet!
![]()
Of zo'n wielrenner die denkt dat de verkeersregels niet voor hem gelden en daarom maar een afslaande auto verkeerd inhaalt om maar niet af te hoeven remmen.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Jaja, over het hoofd gezien. Zal wel weer iets geweest zijn van, 'ik kan er nog wel voorlangs' of 'hij remt wel'. En dan naderhand tegen de politie zeggen dat je 'm niet gezien hebt als 't toch niet lukte.
quote:Luijkx maakt zich zorgen over impact val Hoogerland
Daan Luijkx vreest dat de valpartij van Johnny Hoogerland ook de nodige mentale gevolgen gaat hebben. Na een aanrijding met een auto in Spanje belande de renner van Vacansoleil-DCM met enkele ribbreuken op de intensive care. “Naast het lichamelijke ongemak gaat dit tussen zijn oren een hele grote impact hebben,” vertelde hij aan Radio 1.
Hoogerland kwam in 2011 al eens eerder zwaar ten val. Na het veelbesproken prikkeldraadincident verliet hij de Tour de France. De Zeeuw kreeg in het nog jonge seizoen al eerder te maken met tegenslag. Tijdens de GP La Marseillaise botste hij op een politiemotor. Zijn in Spanje opgelopen verwondingen worden vandaag verder onderzocht. “We hopen dat er geen complicaties bij komen, maar dat konden ze nog niet uitsluiten,” aldus Luijkx.
Hopelijk horen we vanmiddag meer, zijn vrouw mag vanmiddag pas om half 1 voor het eerst naar hem toe.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker speculeren jongens.
Zwaar klote in ieder geval dit. Zou er niet gek van staan kijken als hij z'n fiets aan de wilgen hangt. Eigenlijk is het gewoon te hopen dat hij er geen blijvende schade aan over gaat houden. Overigens wordt voorlopig nog niet bevestigd dat hij ruggenwervels heeft gebroken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nny-Hoogerland.dhtmlquote:Wielrenner Johnny Hoogerland heeft bij zijn trainingsongeval in Spanje mogelijk ook inwendige verwondingen aan zijn rug opgelopen. 'We weten in ieder geval dat zijn ruggenwervels geraakt zijn', bevestigde een woordvoerder van zijn ploeg Vacansoleil-DCM maandag.
Een afslaande auto moet altijd voorrang verlenen aan een rechtdoorgaande fietser. Basis verkeersregel, rechtdoorgaand gaat voor afslaand.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Of zo'n wielrenner die denkt dat de verkeersregels niet voor hem gelden en daarom maar een afslaande auto verkeerd inhaalt om maar niet af te hoeven remmen.
Bij IAM waren ze heel handig bezig jaquote:
Misschien nog gaar van gisteren ofzo?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij IAM waren ze heel handig bezig ja
Rast gelost trouwens. Apart met zijn 3e plaats in het klassement.
Als de fietser de auto inhaald waar hij achter zit, terwijl de auto al aan het afslaan is, dan is de fietser gewoon fout. Maar laten we eerst maar afwachten wat er echt gebeurd is.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:09 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een afslaande auto moet altijd voorrang verlenen aan een rechtdoorgaande fietser. Basis verkeersregel, rechtdoorgaand gaat voor afslaand.
De weg afsnijden mag ook niet. En dat gebeurt als de automobilist doet wat jij zegt. Spiegels zijn er niet voor niks. Teveel ongelukken gebeuren door onoplettendheid, het is niet de eerste wielerenner die in de problemen komt door een ongeval met auto's.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als de fietser de auto inhaald waar hij achter zit, terwijl de auto al aan het afslaan is, dan is de fietser gewoon fout. Maar laten we eerst maar afwachten wat er echt gebeurd is.
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:57 schreef Drebbelman het volgende:
Teams in de OP zijn geupdated.. van een paar teams vond ik nog geen geschikt truitje, dus dat komt later wel.
twitter:VacansoleilDCM twitterde op maandag 04-02-2013 om 15:53:24Latest update on Hoogerland: Liver is bruised, 5 rib fractures and some bones broke of his spine. He will miss the complete spring season. reageer retweet
Meer de 2e eendagskoersquote:Op maandag 4 februari 2013 16:04 schreef Steven184 het volgende:
Leigh Howard wint 2e etappe op Mallorca.
quote:1 HOWARD Leigh Orica GreenEDGE
2 FARRAR Tyler Garmin - Sharp
3 ROJAS GIL Jose Joaquin Movistar Team
4 GARCíA ETXEGIBEL Egoitz Cofidis Solutions Crédits
5 SANZ UNZUE Enrique Movistar Team
6 VENTOSO ALBERDI Francisco José Movistar Team
7 PETACCHI Alessandro Lampre - Merida
8 DEHAES Kenny Lotto Belisol Team
9 HAVIK Yoeri Cyclingteam de Rijke - Shanks
10 SWIFT Ben Sky Procycling
Peter Saganquote:
Geen officieel klassement. Zijn gewoon 4 losse 1.1 koersen, waar voor de lol en een klein prijsje nog een klassementje van wordt opgemaakt.quote:
Maar wat voor waarde heeft dan klassement? Het interesseert niemand een fluit. Je krijgt er niet eens CQranking-punten voor.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:32 schreef Zelva het volgende:
Ja, dat weet ik ook wel. Maar dan is het nog steeds een klassement.
Idd.quote:
Ik vind hem leuk.quote:
Ja, laten we niet speculeren.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker speculeren jongens.
(...) Zou er niet gek van staan kijken als hij z'n fiets aan de wilgen hangt.
Kan me best voorstellen dathet inschattingsfout is geweest van automobilist.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De weg afsnijden mag ook niet. En dat gebeurt als de automobilist doet wat jij zegt. Spiegels zijn er niet voor niks. Teveel ongelukken gebeuren door onoplettendheid, het is niet de eerste wielerenner die in de problemen komt door een ongeval met auto's.
Dat duurde nog lang, want hij was bewustquote:
Collega van me is twee weken geleden een weekje bij Johnny op bezoek geweest. Ze kennen daar gewoon amper fietsers in het verkeer en dus letten ze er totaal niet op. Hij zegt levensgevaarlijk, Johnny haalde zijn schouders er voor op...quote:
Dat is wel in meer zuidelijke landen, mensen rijden als gekken daar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Collega van me is twee weken geleden een weekje bij Johnny op bezoek geweest. Ze kennen daar gewoon amper fietsers in het verkeer en dus letten ze er totaal niet op. Hij zegt levensgevaarlijk, Johnny haalde zijn schouders er voor op...
Ik ben een weekje in Spanje op trainingskamp geweest en ze houden daar meer rekening met je dan in bijvoorbeeld Frankrijk of zelfs in hier in Nederland. Automobilisten gaan ruim om je heen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Collega van me is twee weken geleden een weekje bij Johnny op bezoek geweest. Ze kennen daar gewoon amper fietsers in het verkeer en dus letten ze er totaal niet op. Hij zegt levensgevaarlijk, Johnny haalde zijn schouders er voor op...
Inhalen van een fietser zoals in Nederland gebruikelijk is kan je in Frankrijk een aanklacht voor poging tot toebrengen van lichamelijk letsel opleveren. Daar heb je de plicht om minimaal 1 tot anderhalve meter ruimte te laten. Ik dacht dat Spanje ook zo'n wet heeft.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben een weekje in Spanje op trainingskamp geweest en ze houden daar meer rekening met je dan in bijvoorbeeld Frankrijk of zelfs in hier in Nederland. Automobilisten gaan ruim om je heen.
Een ploeggenoot van me was op een gegeven moment wat aan het kloten bovenop een klim toen hij omviel. Hij stond ongeveer stil dus er was niets aan de hand. Maar in een tijdsbestek van 1,5 minuut stopten er twee automobilisten om te vragen of alles oké was..
En er was zelfs een die in een afdaling gebaarde dat we wel mochten stayeren achter z'n auto
Nu ook nog in Belgie... Ben daar vorige zomer een paar keer bijna het kanaal in gereden door wat mensen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:10 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Inhalen van een fietser zoals in Nederland gebruikelijk is kan je in Frankrijk een aanklacht voor poging tot toebrengen van lichamelijk letsel opleveren. Daar heb je de plicht om minimaal 1 tot anderhalve meter ruimte te laten. Ik dacht dat Spanje ook zo'n wet heeft.
Ik zou er heel erg voor zijn dat die regel een Europese regel wordt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nu ook nog in Belgie... Ben daar vorige zomer een paar keer bijna het kanaal in gereden door wat mensen.
Zou best kunnen. Goede zaak!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:10 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Inhalen van een fietser zoals in Nederland gebruikelijk is kan je in Frankrijk een aanklacht voor poging tot toebrengen van lichamelijk letsel opleveren. Daar heb je de plicht om minimaal 1 tot anderhalve meter ruimte te laten. Ik dacht dat Spanje ook zo'n wet heeft.
In Nederland werkt dat niet imo. We hebben daar teveel fietsers en te weinig ruimte voor. Resultaat zou zijn een niet naleefbare wet of een compleet verkeersinfarct.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik zou er heel erg voor zijn dat die regel een Europese regel wordt.
In welke binnenstad van Nederland is het uberhaupt mogelijk om een fietser in te halen met 1.5 meter ruimte?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mwaah, dat weet ik nog zo niet of de ruimte een probleem is. Nederlandse fietsers misdragen zich best wel, zeker in de stad, als het om verkeersregels gaat. Daar zie ik een groter probleem. Het moet wel van twee kanten komen natuurljk!
In OOstenrijk werd ik streng tot de orde geroepen door het andere verkeer, toen ik even een 1 richtingstraat verkeerd in fietste. Zie ik hier niet gebeuren.
twitter:PelotonWatch twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 15:13:58#ChallengeMallorca Attack by Wiggins, Valverde , Costa, Gesink, Leezer, Reynes, Langeveld from the peloton. reageer retweet
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 15:50:49Valverde, Rui Costa & Henao >> Gesink at a few seconds >> others at 30 seconds. #ChallengeMallorca reageer retweet
De 4 zijn samen op 5 km. van de streep.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:58 schreef marcodej het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 15:50:49Valverde, Rui Costa & Henao >> Gesink at a few seconds >> others at 30 seconds. #ChallengeMallorca reageer retweet
Swiftquote:1. Alejandro Valverde (Movistar Team) 4:04:17
2. Sergio Henao (Sky) m.t.
3. Robert Gesink (Blanco) m.t.
4. Rui Costa (Movistar Team) m.t.
5. Ben Swift (Sky) a 51
6. Przemyslaw Niemec (Lampre-Merida)
7. Bart De Clercq (Lotto-Belisol)
8. Tony Martin (Omega Pharma-Quick Step)
9. Pieter Weening (Orica-GreenEDGE)
10. Ian Bibby (Madison)
Pietertje ook niet slecht.quote:
Die draag ik zowiezo als ik niet op een apart fietspad rij, dus niet op gelet...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:08 schreef kaasplankje het volgende:
Is Oostenrijk is toch ook helmplicht voor fietsers?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Laten we het seizoen wel correct beginnen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Laten we het seizoen wel correct beginnen:
[ afbeelding ]
De 1,5m geldt voor de buitenweg, binnen de bebouwde kom geldt 1m volgens de Franse wet. Je zal geen prent krijgen als 't 0,9m wordt, wel als je een fietser de naden uit z'n koersbroek rijdt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In welke binnenstad van Nederland is het uberhaupt mogelijk om een fietser in te halen met 1.5 meter ruimte?
Als de 'wannebee' Armstrongs (vaak 50+ met een te dik buikje onder hun wielerkleding) ook eens plaats maken heb ik daar geen moeite mee. De keren dat ik zo'n senioren peloton met 3/4 breed over de weg zie fietsen is niet te tellen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Nederland werkt dat niet imo. We hebben daar teveel fietsers en te weinig ruimte voor. Resultaat zou zijn een niet naleefbare wet of een compleet verkeersinfarct.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels ligt het drietal Maté, Belda en Cammaerts 4 min voor op het peloton.quote:
Bizkarra en Vorganov zijn er tussenuit geknepen en volgen nu op 2.15.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Inmiddels ligt het drietal Maté, Belda en Cammaerts 4 min voor op het peloton.
Mate, Belda en Cammaerts zijn toen het gat minder dan het minuut was uit het peloton weggereden en hebben net de aansluiting pas kunnen maken. Gat is inmiddels weer wat groter. Kopgroep met Gesink is dus nooit ingelopen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Inmiddels ligt het drietal Maté, Belda en Cammaerts 4 min voor op het peloton.
In Frankrijk ook een drietal. 3.25 voorsprong voor Will Routley (Accent Jobs-Wanty), Théo Vimpère (BigMat-Auber 93) en Thomas Vaubourzeix (La Pomme Marseille)
Ik mistte dat bericht al, maar vond ook nergens meer berichten van hun voorsprong. Dus toen maar aangenomen dat ze ingelopen waren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mate, Belda en Cammaerts zijn toen het gat minder dan het minuut was uit het peloton weggereden en hebben net de aansluiting pas kunnen maken. Gat is inmiddels weer wat groter. Kopgroep met Gesink is dus nooit ingelopen.
Nog 48, helaas voornamelijk vlakke, kilometers.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:21 schreef opgebaarde het volgende:
thanks theart, hoeveel km tot aan de streep?
Andy is nog op zoek naar de juiste injectie.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:02 schreef TheArt het volgende:
In de Middellandse Zee zijn er na 104 km. 6 gelosten waaronder.............Andy Schleck![]()
![]()
Hij fietst graag in de wind om zo sterker te worden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:02 schreef TheArt het volgende:
In de Middellandse Zee zijn er na 104 km. 6 gelosten waaronder.............Andy Schleck![]()
![]()
Ze gaan het dus wel halen samen. Alleen vrees ik dan dat Madrazo wint, want die is 10x sneller dan Gees.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:03 schreef bjarki het volgende:
#ChallengeMallorca / 12 a meta, Madrazo (MOV) y Gesink (BLA) con 25" a Zandio (SKY), Astarloza (EUS) y Thurau (EUC) y con1:07" al peloton
Dat is beter nieuws
Rojas zit wel weer in de groep achtervolgers.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:13 schreef bjarki het volgende:
Nu ook Rojas gevallen, benieuwd wie die sprint gaat winnen
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:17 schreef Drebbelman het volgende:
Dan moet Bos het maar gaan doen, als die er nog bij zit.
Bos rijdt vandaag nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:17 schreef Drebbelman het volgende:
Dan moet Bos het maar gaan doen, als die er nog bij zit.
quote:
Behalve dat High Road een sprintersteam was en dus de zeges aaneen reeg terwijl Blanco nog 'maar' 2 zeges heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:43 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ook netjes van Wynants. Die Blancorenners beginnen toch wel goed aan het seizoen. Het lijkt High Road wel van een paar jaar geleden...
En TheArt mag ook niet meedoen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:10 schreef baggerbaas het volgende:
Boogerd schijnt nog geld van 'm te krijgen
Wiens carrière op een positieve wijze ten einde kwamquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:17 schreef Steven184 het volgende:
Tip; Het is een oud wereldkampioen..
quote:1 André Greipel (Lotto-Belisol)
2 Matteo Pelucchi (IAM Cycling)
3 Maxime Daniel (Sojasun)
4 Giacomo Nizzolo (RadioShack)
5 Jurgen Roelandts (Lotto-Belisol)
6 Mathieu Drujon (BigMat-Auber 93)
7 Klaas Lodewyck (BMC)
8 Moreno Hofland (Blanco)
9 Thor Hushovd (BMC)
10 Raymond Kreder (Garmin-Sharp)
twitter:Pro_Cycling twitterde op woensdag 06-02-2013 om 17:25:07Andy Schleck abandons Tour Méditerranéen with respiratory infection http://t.co/CP15sDUZ #cycling reageer retweet
Briefje van de dokter voor wat puffers en andere medicijnen en Mandy vliegt weer in juli!quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:26 schreef Steven184 het volgende:
En dat was het weer voor nu...twitter:Pro_Cycling twitterde op woensdag 06-02-2013 om 17:25:07Andy Schleck abandons Tour Méditerranéen with respiratory infection http://t.co/CP15sDUZ #cycling reageer retweet
Dat dachten we vorig jaar ook. Het is van Luik 2012 geleden dat hij nog een koers uitreed. Hij begint een beetje een persiflage van zichzelf te worden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Briefje van de dokter voor wat puffers en andere medicijnen en Mandy vliegt weer in juli!
maar wel 1 tourzege op zijn naamquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:05 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat dachten we vorig jaar ook. Het is van Luik 2012 geleden dat hij nog een koers uitreed. Hij begint een beetje een persiflage van zichzelf te worden.
Ik zat ook maar te dollen, omdat er nu weer 'ziekte' aan het licht komt en de doktersbriefjes voor alles en nog wat vaak genoemd worden in de dopingzaken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:05 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat dachten we vorig jaar ook. Het is van Luik 2012 geleden dat hij nog een koers uitreed. Hij begint een beetje een persiflage van zichzelf te worden.
Inderdaad, zou me niets verbazen of hij geeft er de brui aan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:52 schreef knep het volgende:
Kroon heeft er laatste jaren wel een handje van te vallen en daarbij ook echt waanzinnige blessures op te lopen.
Ik las injectionquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:26 schreef Steven184 het volgende:
En dat was het weer voor nu...twitter:Pro_Cycling twitterde op woensdag 06-02-2013 om 17:25:07Andy Schleck abandons Tour Méditerranéen with respiratory infection http://t.co/CP15sDUZ #cycling reageer retweet
Rasklimmer, die Gesink.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:40 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Mistte wel een bocht, heb er voor alle zekerheid maar een pijl bij gezet.
Haha, mooi hoe die man totaal niet meer serieus wordt genomen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:47 schreef Steven184 het volgende:
Lachen met Roger de Vlaeminck![]()
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130206_006
En OPQS hard aan het achtervolgen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:06 schreef bjarki het volgende:
Terpstra, Phinney en Eisel vooruit. 25 sec op het peloton. 20km te gaan.
http://www.en.aljazeerasport.tv/Live/channel/global
Fixed.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:31 schreef Drebbelman het volgende:
Goed werk van TerpstraDr. Ibarguren.
Opa seniel heeft volgens mij nooit zo'n solo eruitgegooid als Cancellara in 2010quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:46 schreef OProg het volgende:
Toen Boonen vorig jaar PR won:
Roger De Vlaeminck: 'Boonen won tegen derderangscoureurs'http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/GAH3OHOGL
Maar goed, die kenden we nog van toen Cance won.
De Vlaeminck: Cancellara had mij nooit geklopt
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-nooit-geklopt.dhtml
Karsten had echt goede benentwitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 07-02-2013 om 14:23:28Kroon: Voelde me ouderwets sterk. Weet niet of ik mijn geliefkoosde klassiekers ooit nog zal rijden. http://t.co/rTaEl8EM via @telegraaf reageer retweet
Die is wel sick veel sneller dan de restquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:43 schreef Mani89 het volgende:
Boom rijdt even de beste tijd aan gort in de tijdrit in Med, moeten wel nog een aantal binnenkomen.
http://direct.directvelo.(...)en-2e-etape-2-1.html
Thomas Dekker nu 16e, Rogers pas 17e.quote:1 BOOM Lars BLA 32'25''
2 * JUNGELS Bob RLT 33'16''
3 LARSSON Gustav IAM 33'22''
4 NAVARDAUSKAS Ramunas GRS 33'37''
5 PERAUD Jean-Christophe ALM 33'43''
6 * KING Benjamin RLT 33'49''
7 * PAILLOT Yoann LPM 33'51''
8 GENIEZ Alexandre FDJ 33'52''
9 DENIFL Stefan IAM 33'52''
10 VICHOT Arthur FDJ 33'55''
11 CLEMENT Stef BLA 33'56''
12 MARTIN Daniel GRS 33'56''
13 PAURIOL Rémi SOJ 34'02''
14 SUTHERLAND Rory TST 34'08''
15 VALLS FERRI Rafael VCD 34'16''
Het zag er goed genoeg uit om nog eenmaal in Vlaanderen en in de Gold Race een hoofdrol op te eisen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:41 schreef baggerbaas het volgende:
Karsten had echt goede benentwitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 07-02-2013 om 14:23:28Kroon: Voelde me ouderwets sterk. Weet niet of ik mijn geliefkoosde klassiekers ooit nog zal rijden. http://t.co/rTaEl8EM via @telegraaf reageer retweet
Wind lijkt niet zozeer gedraaid maar wel een stuk toegenomen in de laatste 2 uurquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:49 schreef TheArt het volgende:
De wind moet wel gedraaid zijn als je ziet dat ook opeens Vichot, Denifl en Dan Martin onder de 34 minuten rijden en zelfs iemand als Bagot 34 laag rijdt, toch een matige tijdrijder.
Gewaagde voorspelling zegquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:52 schreef TheArt het volgende:
Ik verwacht ook zo een hele goede tijd van Anthony Roux.
Zo te zien stond er eerder ook al veel wind:quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:53 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Wind lijkt niet zozeer gedraaid maar wel een stuk toegenomen in de laatste 2 uur
twitter:DekkerThomas twitterde op donderdag 07-02-2013 om 14:55:43Hallo daar. Geen idee wat voor tijd. Maar wel een gevaarlijke tijdrit bijna van mijn fiets afgewaaid. Afwachten wat het word.. reageer retweet
Dadelijk ff kijken naar hun eindtijden iddquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:09 schreef TheArt het volgende:
Goede tussentijd van Talansky is denk ik simpel te verklaren. Vlak voor hem zijn zijn ploeggenoten Rathe en Kreder gestart
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:18 schreef TheArt het volgende:
Talansky 6e ruim een minuut achter Boom!
Zie je, komt door het inhalen van zijn ploeggenoten.
59 secondenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:18 schreef TheArt het volgende:
Talansky 6e ruim een minuut achter Boom!
Ik vergeef het je.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh verrek, dacht dat ie 33.28 had gereden.
En meer tweets in deze trant. Lijken dus inderdaad bizarre omstandigheden te zijn.twitter:lammertinkm twitterde op donderdag 07-02-2013 om 15:17:15Gevaarlijke tijdrit vandaag.. Veel wind en x keer bijna van fiets gewaaid. Vorm nog lang niet goed, maar dit is een goede training voor mij reageer retweet
Wat is dezentwitter:Amstelgoldrace twitterde op donderdag 07-02-2013 om 15:32:01De Franse wielerbond wil een Tour met alleen landenploegen. De bond wil 25 ploegen van 8 renners.De plannen liggen inmiddels bij UCI en ASO. reageer retweet
Die gaan daar nooit meer akkoord joh. Kansloos, Middeleeuws voorstel van de FFCquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:53 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dezentwitter:Amstelgoldrace twitterde op donderdag 07-02-2013 om 15:32:01De Franse wielerbond wil een Tour met alleen landenploegen. De bond wil 25 ploegen van 8 renners.De plannen liggen inmiddels bij UCI en ASO. reageer retweet
of: ze zijn gewoon ongeloofwaardig goed.. zo vinden ze natuurlijk nooit een nieuwe sponsorquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:39 schreef Steven184 het volgende:
Blanco mannen zijn goed bezig tot nu toe..dus ik wacht op de kritiek dat ze te vroeg in vorm zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |