Fixed.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Kan deze nog in de OP?
[ afbeelding ]
Idd. En ik vind die Giro Air Attack helm eigenlijk ook lelijk zo.quote:
Echt lelijk idd.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Idd. En ik vind die Giro Air Attack helm eigenlijk ook lelijk zo.
Alsof ze hem terug hebben gevonden uit een restpartij uit 1989.
Of het moet gewoon nog wennen zijn.
En steeds meer teams beginnen die te dragenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Echt lelijk idd.
Ziet eruit als een baanhelm uit de jaren 80.
Omdat ze niks wegen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En steeds meer teams beginnen die te dragen.
Ventilatie in die dingen lijkt me toch matig, er zitten maar een paar kleine sleuven in.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat ze niks wegen.
Maar zet gewoon lekker een Giro Ionos op.
Mij ook, maar Sky enzo reden vorig jaar ook al met van die dichte helmen, dat leek mij ook niks 'maar het oog zal ook wat willen' ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ventilatie in die dingen lijkt me toch matig, er zitten maar een paar kleine sleuven in.
Ja, echtquote:Op zondag 3 februari 2013 14:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die commentator die wild doet omdat hij vreest dat ze uit een simpele bocht gaan vliegen.
Ongehoord.quote:
De finish, opgetrokken in het bruisende hart van de grote stad.quote:
Zijn er dan Qatarezen die werken?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is daar vandaag toch gewoon een werkdag?
daar hebben ze gast cq dwangarbeiders voor inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zijn er dan Qatarezen die werken?
NEEEE! NEEEE! Dit geloof je toch niet!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef marcodej het volgende:
Hoogerland aangereden door auto tijdens training. Gebroken ribben eerste diagnose.
Hij ligt op de ic zelfs.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef marcodej het volgende:
Hoogerland aangereden door auto tijdens training. Gebroken ribben eerste diagnose.
Een OTO!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
NEEEE! NEEEE! Dit geloof je toch niet!
![]()
Of zo'n wielrenner die denkt dat de verkeersregels niet voor hem gelden en daarom maar een afslaande auto verkeerd inhaalt om maar niet af te hoeven remmen.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Jaja, over het hoofd gezien. Zal wel weer iets geweest zijn van, 'ik kan er nog wel voorlangs' of 'hij remt wel'. En dan naderhand tegen de politie zeggen dat je 'm niet gezien hebt als 't toch niet lukte.
quote:Luijkx maakt zich zorgen over impact val Hoogerland
Daan Luijkx vreest dat de valpartij van Johnny Hoogerland ook de nodige mentale gevolgen gaat hebben. Na een aanrijding met een auto in Spanje belande de renner van Vacansoleil-DCM met enkele ribbreuken op de intensive care. “Naast het lichamelijke ongemak gaat dit tussen zijn oren een hele grote impact hebben,” vertelde hij aan Radio 1.
Hoogerland kwam in 2011 al eens eerder zwaar ten val. Na het veelbesproken prikkeldraadincident verliet hij de Tour de France. De Zeeuw kreeg in het nog jonge seizoen al eerder te maken met tegenslag. Tijdens de GP La Marseillaise botste hij op een politiemotor. Zijn in Spanje opgelopen verwondingen worden vandaag verder onderzocht. “We hopen dat er geen complicaties bij komen, maar dat konden ze nog niet uitsluiten,” aldus Luijkx.
Hopelijk horen we vanmiddag meer, zijn vrouw mag vanmiddag pas om half 1 voor het eerst naar hem toe.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker speculeren jongens.
Zwaar klote in ieder geval dit. Zou er niet gek van staan kijken als hij z'n fiets aan de wilgen hangt. Eigenlijk is het gewoon te hopen dat hij er geen blijvende schade aan over gaat houden. Overigens wordt voorlopig nog niet bevestigd dat hij ruggenwervels heeft gebroken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nny-Hoogerland.dhtmlquote:Wielrenner Johnny Hoogerland heeft bij zijn trainingsongeval in Spanje mogelijk ook inwendige verwondingen aan zijn rug opgelopen. 'We weten in ieder geval dat zijn ruggenwervels geraakt zijn', bevestigde een woordvoerder van zijn ploeg Vacansoleil-DCM maandag.
Een afslaande auto moet altijd voorrang verlenen aan een rechtdoorgaande fietser. Basis verkeersregel, rechtdoorgaand gaat voor afslaand.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Of zo'n wielrenner die denkt dat de verkeersregels niet voor hem gelden en daarom maar een afslaande auto verkeerd inhaalt om maar niet af te hoeven remmen.
Bij IAM waren ze heel handig bezig jaquote:
Misschien nog gaar van gisteren ofzo?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij IAM waren ze heel handig bezig ja
Rast gelost trouwens. Apart met zijn 3e plaats in het klassement.
Als de fietser de auto inhaald waar hij achter zit, terwijl de auto al aan het afslaan is, dan is de fietser gewoon fout. Maar laten we eerst maar afwachten wat er echt gebeurd is.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:09 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een afslaande auto moet altijd voorrang verlenen aan een rechtdoorgaande fietser. Basis verkeersregel, rechtdoorgaand gaat voor afslaand.
De weg afsnijden mag ook niet. En dat gebeurt als de automobilist doet wat jij zegt. Spiegels zijn er niet voor niks. Teveel ongelukken gebeuren door onoplettendheid, het is niet de eerste wielerenner die in de problemen komt door een ongeval met auto's.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als de fietser de auto inhaald waar hij achter zit, terwijl de auto al aan het afslaan is, dan is de fietser gewoon fout. Maar laten we eerst maar afwachten wat er echt gebeurd is.
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:57 schreef Drebbelman het volgende:
Teams in de OP zijn geupdated.. van een paar teams vond ik nog geen geschikt truitje, dus dat komt later wel.
twitter:VacansoleilDCM twitterde op maandag 04-02-2013 om 15:53:24Latest update on Hoogerland: Liver is bruised, 5 rib fractures and some bones broke of his spine. He will miss the complete spring season. reageer retweet
Meer de 2e eendagskoersquote:Op maandag 4 februari 2013 16:04 schreef Steven184 het volgende:
Leigh Howard wint 2e etappe op Mallorca.
quote:1 HOWARD Leigh Orica GreenEDGE
2 FARRAR Tyler Garmin - Sharp
3 ROJAS GIL Jose Joaquin Movistar Team
4 GARCíA ETXEGIBEL Egoitz Cofidis Solutions Crédits
5 SANZ UNZUE Enrique Movistar Team
6 VENTOSO ALBERDI Francisco José Movistar Team
7 PETACCHI Alessandro Lampre - Merida
8 DEHAES Kenny Lotto Belisol Team
9 HAVIK Yoeri Cyclingteam de Rijke - Shanks
10 SWIFT Ben Sky Procycling
Peter Saganquote:
Geen officieel klassement. Zijn gewoon 4 losse 1.1 koersen, waar voor de lol en een klein prijsje nog een klassementje van wordt opgemaakt.quote:
Maar wat voor waarde heeft dan klassement? Het interesseert niemand een fluit. Je krijgt er niet eens CQranking-punten voor.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:32 schreef Zelva het volgende:
Ja, dat weet ik ook wel. Maar dan is het nog steeds een klassement.
Idd.quote:
Ik vind hem leuk.quote:
Ja, laten we niet speculeren.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker speculeren jongens.
(...) Zou er niet gek van staan kijken als hij z'n fiets aan de wilgen hangt.
Kan me best voorstellen dathet inschattingsfout is geweest van automobilist.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De weg afsnijden mag ook niet. En dat gebeurt als de automobilist doet wat jij zegt. Spiegels zijn er niet voor niks. Teveel ongelukken gebeuren door onoplettendheid, het is niet de eerste wielerenner die in de problemen komt door een ongeval met auto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |