Fixed.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Kan deze nog in de OP?
[ afbeelding ]
Idd. En ik vind die Giro Air Attack helm eigenlijk ook lelijk zo.quote:
Echt lelijk idd.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Idd. En ik vind die Giro Air Attack helm eigenlijk ook lelijk zo.
Alsof ze hem terug hebben gevonden uit een restpartij uit 1989.
Of het moet gewoon nog wennen zijn.
En steeds meer teams beginnen die te dragenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Echt lelijk idd.
Ziet eruit als een baanhelm uit de jaren 80.
Omdat ze niks wegen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En steeds meer teams beginnen die te dragen.
Ventilatie in die dingen lijkt me toch matig, er zitten maar een paar kleine sleuven in.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat ze niks wegen.
Maar zet gewoon lekker een Giro Ionos op.
Mij ook, maar Sky enzo reden vorig jaar ook al met van die dichte helmen, dat leek mij ook niks 'maar het oog zal ook wat willen' ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ventilatie in die dingen lijkt me toch matig, er zitten maar een paar kleine sleuven in.
Ja, echtquote:Op zondag 3 februari 2013 14:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die commentator die wild doet omdat hij vreest dat ze uit een simpele bocht gaan vliegen.
Ongehoord.quote:
De finish, opgetrokken in het bruisende hart van de grote stad.quote:
Zijn er dan Qatarezen die werken?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is daar vandaag toch gewoon een werkdag?
daar hebben ze gast cq dwangarbeiders voor inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zijn er dan Qatarezen die werken?
NEEEE! NEEEE! Dit geloof je toch niet!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef marcodej het volgende:
Hoogerland aangereden door auto tijdens training. Gebroken ribben eerste diagnose.
Hij ligt op de ic zelfs.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef marcodej het volgende:
Hoogerland aangereden door auto tijdens training. Gebroken ribben eerste diagnose.
Een OTO!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
NEEEE! NEEEE! Dit geloof je toch niet!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |