quote:
Jawel.quote:
quote:
Zou aan tenen sabbelen.quote:
Ik vind de Lama's zo ongrappig, maar deze was wel leuk ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL! Doet me denken aan deze, vanaf 2:30 meteen:
Is dit een cheeky verwijzing naar mijn topic elders of houd je simpelweg ook zo van eiersalade?quote:
Ik ben een cheeky cunt, maar in dit geval heb ik geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dit een cheeky verwijzing naar mijn topic elders of houd je simpelweg ook zo van eiersalade?
Oh, in dat geval:quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben een cheeky cunt, maar in dit geval heb ik geen idee waar je het over hebt.
Gatver Ron.Jeremy #2 gespot.quote:
Deze zware belediging zal ik niet vergeten.quote:
Geen tenensabbeltopic, een topic over dat filmpje op een ander forum.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar krio, I'm really happy for you and I'mma let you finish.. Maar welk tenensabbeltopic heb jij elders geopend?
Come at me.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Deze zware belediging zal ik niet vergeten
quote:
Doet me opeens weer aan dit schatje denkenquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Doet me opeens weer aan dit schatje denken.
Geile bek.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef krioro het volgende:
Oh ja dWc, ik ben blij dat je ook de Roemeense vrouwen waardeert, maar dat zijn dan wel weer twee schroale exemplaren (wel tophit natuurlijk). Here you go, son:
Like Master P would've said: OOOHHHWEEE!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef krioro het volgende:
Oh ja dWc, ik ben blij dat je ook de Roemeense vrouwen waardeert, maar dat zijn dan wel weer twee schroale exemplaren (wel tophit natuurlijk). Here you go, son:
Hahaha, shitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef Gorzalka het volgende:
Fotoboek van User
lol, dat verschil tussen haar profielfoto en die eronder.
Is een kleuterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef Gorzalka het volgende:
Fotoboek van User
lol, dat verschil tussen haar profielfoto en die eronder.
Ben nu ook met een Roemeense chick aan het daten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef krioro het volgende:
Oh je hebt pinda toch maar aan de kant gezet?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben nu ook met een Roemeense chick aan het daten.
Nee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je hebt pinda toch maar aan de kant gezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nicequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef krioro het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee.Cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo elitair.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind de Lama's zo ongrappig, maar deze was wel leuk ja.
Nee. Heb nog steeds een knoop die doorgehakt moet worden.quote:
Net een wijf, jij.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee. Heb nog steeds een knoop die doorgehakt moet worden.
Lekker scharen.quote:
ewquote:
My nigga.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben nu ook met een Roemeense chick aan het daten.

Uiteraard, maar ik waardeer het gebaar babygirl.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nice
Deze ook al gezien? Vast wel.
Geef er een aan mij, human rights G'.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee. Heb nog steeds een knoop die doorgehakt moet worden.
Sterke aderen.quote:
Vannacht nog m'n vinger in haar anaalkanaal geramd. Weldra zal de anale penetratie met mijn penis plaatsvinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh is het nu weer vies analridder
Eerlijk zullen we alles niet delen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Geef er een aan mij, human rights G'.
Ew, bij mannen is dat wel sexy maar bij vrouwen niet ;rquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Oeh, was me nog nooit opgevallen, maakt haar nóg sexier.!
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vannacht nog m'n vinger in haar anaalkanaal geramd. Weldra zal de anale penetratie met mijn penis plaatsvinden.
Warm maken.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ew, bij mannen is dat wel sexy maar bij vrouwen niet ;r
Ik heb wel subtiele op mijn dollo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee niet zo, beetje subtiel wel.
Heb zo'n mooie dikke ader aan de bovenkant. Waar zit de jouwe?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb wel subtiele op mijn dollo.
Pics van je dolloquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb wel subtiele op mijn dollo.
Heb er veel, maar geen dominerende :$quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb zo'n mooie dikke ader aan de bovenkant. Waar zit de jouwe?
watquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Does he even lift? Dit is pas een arm:
[ afbeelding ]
Ja is echt, Frank McGrath.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
wat
Is dit echt en zo ja, wat is het verhaal?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja is echt, Frank McGrath.
Vascularity, in bodybuilding, is the condition of having many highly visible, prominent and often extensively ramified superficial veins. The skin appears "thin" — sometimes virtually diaphanous — due to an extreme reduction of subcutaneous fat, allowing for maximum muscle definition. Vascularity is enhanced by extremely low body fat (usually below 10%) and low retained water, as well as the muscle engorgement ("pump") and venous distension accentuated by the vigorous flexing and potentially hazardous Valsalva effect which characterize competitive posing. Genetics and androgenic hormones will affect vascularity, as will ambient temperature.
Zonde manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja is echt, Frank McGrath.
Vascularity, in bodybuilding, is the condition of having many highly visible, prominent and often extensively ramified superficial veins. The skin appears "thin" — sometimes virtually diaphanous — due to an extreme reduction of subcutaneous fat, allowing for maximum muscle definition. Vascularity is enhanced by extremely low body fat (usually below 10%) and low retained water, as well as the muscle engorgement ("pump") and venous distension accentuated by the vigorous flexing and potentially hazardous Valsalva effect which characterize competitive posing. Genetics and androgenic hormones will affect vascularity, as will ambient temperature.
Holy shit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:11 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die hun unibrow niet wegepilerenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:27 schreef Gorzalka het volgende:
Oei, ik heb dit filmpje weer ontdekt, dat houdt me uren zoet. Fijne avond.
1993, dunno why maar ik heb echt een mooi nostalgisch gevoel bij begin jaren '90quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:27 schreef Gorzalka het volgende:
Superlekker manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Oeh, was me nog nooit opgevallen, maakt haar nóg sexier.!
Ben jij dan zo van uiterlijkheden??quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die hun unibrow niet wegepileren
Unibrows zijn gewoonquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben jij dan zo van uiterlijkheden??
Oh die zat ik laatst nog te kijken, geniaal jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:27 schreef Gorzalka het volgende:
En Anthony Davis.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Unibrows zijn gewoon
Behalve bij Bert.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:11 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Unibrows zijn gewoon
Behalve bij Bert.
Snap niet dat z'n ma hem niet vastpakt en hem gaat harsenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En Anthony Davis.
[ afbeelding ]
Gewoon wachten tot ie heel diep in slaap is en dan eruit plukken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap niet dat z'n ma hem niet vastpakt en hem gaat harsenZou ik doen bij m'n zoon of dochter.
hehe iddquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot ie heel diep in slaap is en dan eruit plukken.
Ik las dit helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:01 schreef Chai het volgende:
Zou ik bij mijn broertje serieus doen als hij dat had en het zo liet.
Dat is zijn trademark. Die scheert die nooit meer weg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap niet dat z'n ma hem niet vastpakt en hem gaat harsenZou ik doen bij m'n zoon of dochter.
Slecht man.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst een batman film
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zijn unibrow$quote:Since puberty, Anthony Davis has rocked a unibrow. “It just makes me different," he says when anyone asks him why the best college basketball player in the world and consensus No. 1 NBA pick doesn't shave it off like the rest of the population.
Now the unusual fashion statement defines Davis’ image as much as his devastating defense and soft touch around the basket. He even trademarked the terms “Fear the Brow” and “Raise the Brow” to make sure no one else makes any money off his likeness.
And when the endorsements come rolling in -- right now his only endorsement is a draft-night deal with Sprint’s NBA Android app, which allows users to watch the NBA draft on their phones -- he promises he will shave it for nobody.
“It changes none whatsoever when I’m in the NBA,” Davis says.
Voornaam? Lieve?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef VeerEli het volgende:
Mijn tante is bevriend geworden met iemand op FB die van de achternaam 'Borsten' heet
SCHAAM JEquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Box. Ook nog nooit gezienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Lol, een altoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Zijn unibrow$.
[..]
Voornaam? Lieve?
Weet jij heul niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Box. Ook nog nooit gezien.
Nou, nou Batman, vet man.
Dick zou pas leuk zijn, al is het dan niet helemaal correct Nederlandsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Zijn unibrow$.
[..]
Voornaam? Lieve?
Nog nooit een kapper gezien hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
Nog nooit een batman film gezien hebben__!
Je weet toch wel of een bepaald genre/action figure je aanstaatquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog nooit een kapper gezien hebben__!
oh wacht
Houdt jij niet van superhelden films?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je weet toch wel of een bepaald genre/action figure je aanstaat.
Is onze vriendschap je niks waard? Klootzak.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Box. Ook nog nooit gezien.
Nou, nou Batman, vet man.
Ja, toen ik 8 jaar oud was misschien, jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Houdt jij niet van superhelden films?![]()
![]()
Bohhquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, toen ik 8 jaar oud was misschien, ja.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou Batman met je kijken.
En je toevoegen op Facebook.
Goed zoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou Batman met je kijken.
En je toevoegen op Facebook.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog nooit een kapper gezien hebben__!
oh wacht
dat zijn niet mijn woordenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, gister was het van "ja huhu maar VeerEli zou je wel op FB toevoegenHypocriet"
Jezelf te volwassen voelen voor Batman.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, toen ik 8 jaar oud was misschien, ja.
Van de week een glinsterende Pokémonkaart gevonden, meegenomen naar huis. Your argument is invalid.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezelf te volwassen voelen voor Batman.
Welke?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van de week een glinsterende Pokémonkaart gevonden, meegenomen naar huis. Your argument is invalid.
Pokemonquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van de week een glinsterende Pokémonkaart gevonden, meegenomen naar huis. Your argument is invalid.
Haha.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:
quote:
retardquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef Chocolatebear het volgende:
* Chocolatebear pinkt een traantje weg.
Mijn Blue Eyes White Dragon neukt jouw kut-pokémon.quote:
Chiropractor.quote:
Persianquote:
Oh sickquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Persian. Ga serieus binnenkort kijken of ik 'm al dan niet in m'n Pokémonkaarten verzameling heb
.
Wij knikkerden gewoon voor Pokémon kaarten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef VeerEli het volgende:
Ik kocht als klein meisje een kaart van Pichu voor 40 gulden
Deze was zeldzaamquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wij knikkerden gewoon voor Pokémon kaarten.
Er zijn fitties geweest omdat mensen hun cadeau gegeven pakje kaarten terug gingen eisen als bleek dat er zo'n glimmende kaart tussen zatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef VeerEli het volgende:
Wij zogen elkaar achter de fietsenstalling af voor Charizards.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wij knikkerden gewoon voor Pokémon kaarten.
Walgelijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wij zogen elkaar achter de fietsenstalling af voor Charizards.
Laat me je krabben.quote:
Flikker op met je pokemonquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Persian. Ga serieus binnenkort kijken of ik 'm al dan niet in m'n Pokémonkaarten verzameling heb
.
Echt hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er zijn fitties geweest omdat mensen hun cadeau gegeven pakje kaarten terug gingen eisen als bleek dat er zo'n glimmende kaart tussen zat.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Boos dat mijn Persian meer waard is dan jouw hele kamer.
Ach man flikker op, grow upquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zit een beetje eronder, bij m'n perineum.quote:
Hap hap hapquote:
En hoe heb je dat opgelost toen je het niet meer kon betalen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef VeerEli het volgende:
Zat daar serieus even te krabben terwijl ik deze post las.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zit een beetje eronder, bij m'n perineum.
Lekker likke daar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zit een beetje eronder, bij m'n perineum.
Voor de zekerheid maar een no homo op dit gesprek, grijs gebied.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zat daar serieus even te krabben terwijl ik deze post las.
Nee, jij?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:19 schreef Gorzalka het volgende:
Heb jij wel eens poppers gebruikt, Vas?
Nee, maar als ik die meneer uit het filmpje moet geloven zijn er ECHT hele lekkere poppertjes, waar je helemaal lijp van wordt. Helemaal de weg kwijt!quote:
Samen proberen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, maar als ik die meneer uit het filmpje moet geloven zijn er ECHT hele lekkere poppertjes, waar je helemaal lijp van wordt. Helemaal de weg kwijt!
Nee, ik vertrouw jou niet in de buurt van mijn verslapte kringspier.quote:
Kan ik ook andersom zeggen, viespeuk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw jou niet in de buurt van mijn verslapte kringspier.
.reipsgnirk etpalsrev njim nav truub ed ni tein uoj wuortrev ki ,eeNquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik ook andersom zeggen, viespeuk.
Lopen we elkaar anaal te fisten straks, dat moeten we niet hebben,quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik ook andersom zeggen, viespeuk.
Gvd moest grinniken, zo slechtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.reipsgnirk etpalsrev njim nav truub ed ni tein uoj wuortrev ki ,eeN
Doesn't make any sense.
Duurt maar een minuutje, tegen de tijd dat je mn broek uithebt staat ie alweer strak.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lopen we elkaar anaal te fisten straks, dat moeten we niet hebben,
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw jou niet in de buurt van mijn verslapte kringspier.
Hoezo, toen ik het niet meer kon betalen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
En hoe heb je dat opgelost toen je het niet meer kon betalen?
Oh shi-quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo, toen ik het niet meer kon betalen?
Omdat ik toen ging eisen dat ik ze voortaan voor je zou betalen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo, toen ik het niet meer kon betalen?
Wel awkward als je er vuistdiep inzit terwijl hij straktrekt. Leg dat maar eens uit bij de eerste hulp.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Duurt maar een minuutje, tegen de tijd dat je mn broek uithebt staat ie alweer strak.
Aww dWc zo lievvvvquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat ik toen ging eisen dat ik ze voortaan voor je zou betalen.
Gewoon nog een keer aan de poppers snuiven ik weet niet watsde probleem?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel awkward als je er vuistdiep inzit terwijl hij straktrekt. Leg dat maar eens uit bij de eerste hulp.
1x drugs gebruiken is cool, tweede keer ben je verslaafd :Squote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer aan de poppers snuiven ik weet niet watsde probleem?
Dan ben jij een doorgewinterde junk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
1x drugs gebruiken is cool, tweede keer ben je verslaafd :S
Clean sinds oktoberquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan ben jij een doorgewinterde junk.
Kweenie, 5 Days Off denk ik.quote:
Je moet sws hierheen komenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kweenie, 5 Days Off denk ik.
Mag ik bij jou slapen dang?
Is goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet sws hierheen komenhttps://www.facebook.com/events/503003579722199/?fref=ts
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:32 schreef Warsaw het volgende:
Gister aan de pillen gezeten en echt een flinke klappende kaak gehad de gehele trip, waar ik niets tegen kon doen. Maar fuck, mijn tanden zijn opvallend kleiner, scherper en stukjes uit. Kutzooi hoe pak ik dit aan?
Nog kutter?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet je batman forever eens kijken
He dWc ga eens van sala zijn account af.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klb waardig. Antiklacht: Adam West
Post eens een sexy foto van jezelf, ik verveel me.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Post eens een sexy foto van jezelf, ik verveel me.
Pertinent onbevredigend, jouw gezicht is cuter.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft :$$$ s
Bedankt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Pertinent onbevredigend, jouw gezicht is cuter.
Awwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb laten onderzoeken hoe een kind van ons eruit komt te zien, dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
We zijn onmenselijk als we het niet doen.quote:
Eerst maar eens studie afmakenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
We zijn onmenselijk als we het niet doen.
Maar dan komt DJ Isis of Fajah niet langs om ons te begeleiden, in dat nieuwe programma op BNNquote:
He wat, where u talkin bout?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar dan komt DJ Isis of Fajah niet langs om ons te begeleiden, in dat nieuwe programma op BNN!
quote:
quote:Bekende moeders helpen toekomstige jonge moeders tijdens hun zwangerschap, de bevalling en daarna. Vier Handen Op Eén Buik, vanaf 18 december wekelijks om 20:30 uur bij BNN op 3!
Tanja Jess had modellenwerk gehosseld voor zo'n chick die ze begeleiddequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje jezelf op tv presenteren als tienermoederDon't think so
Ik heb geen maatje 36 klojoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Tanja Jess had modellenwerk gehosseld voor zo'n chick die ze begeleidde!
Gezichtsmodelquote:
Ik ga, zie je wel verschijnen op Lowlands.quote:
Ja, doeiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ga, zie je wel verschijnen op Lowlands.
So long, gaygirl!
neger¿quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb laten onderzoeken hoe een kind van ons eruit komt te zien, dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
Haha grappig filmpje zeg!quote:
quote:
Goemorguh. Yayyyyquote:Op zondag 3 februari 2013 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog één nachtje![]()
Ik ben blij
Was allang, jullie weten niksquote:Op zondag 3 februari 2013 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
Wow. Deze pagina gelezen. Weer wat aan je menharem toegevoegd Vas?
Blijkt wel, sletquote:
:Squote:
Zal wel een boel missen maar ehm.. Ok?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en dan post ik niet eens m'n tieten op fok haha. Stelletje rukkers
.
Ja jij hebt het toch over m'n menharem.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal wel een boel missen maar ehm.. Ok?
Oh. Wist niet dat dat mandatory was.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jij hebt het toch over m'n menharem.
En ik dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jij hebt het toch over m'n menharem.
Jij zult het moeten doen met vaseline_spreading_outdoors_2011.jpgquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog één nachtje![]()
Ik ben blij
Misschien moet je het echt doen, dan word je nog blijer.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik had een moorddadige droom btw, ik ramde een chick die ik écht niet mag helemaal in elkaarWerd blij wakker.
Klopt, anders raak ik mijn fapmomentum kwijt.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:54 schreef DigitalGirl het volgende:
Volgens mijn zit Gorzalka te F5en voor het moment dat Vaseline_ wat post.
Eén keer stond ik wel op het punt om d'r een knal te verkopen ja, maar volwassen als ik ben heb ik me ingehoudenquote:Op zondag 3 februari 2013 12:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Misschien moet je het echt doen, dan word je nog blijer.
Huh?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Je komt er toch zelf mee, aap.
[..]
Jij bent ook een van de mannen.
Oh, nvm dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?ik zei dat ik niet wist dat het mandatory was je tits te posten op fok om een menharem te hebben. Skkltj
K.quote:
Ah, je durfde nietquote:Op zondag 3 februari 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eén keer stond ik wel op het punt om d'r een knal te verkopen ja, maar volwassen als ik ben heb ik me ingehouden.
www.video2mp3.net en nu in je favorieten en bladwijzers zetten zodat je t niet nog een keer hoeft te vragenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:00 schreef VeerEli het volgende:
Vas hoe heette die site ook alweer die je me toen gaf voor mp3'tjes te downloaden?![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:00 schreef VeerEli het volgende:
Vas hoe heette die site ook alweer die je me toen gaf voor mp3'tjes te downloaden?![]()
Holy shit, ik ben wakker geworden in 2002.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:00 schreef VeerEli het volgende:
Wanneer is de date??quote:Op zondag 3 februari 2013 12:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Klopt, anders raak ik mijn fapmomentum kwijt.
Zal ik doen honnepon dank je wel hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
www.video2mp3.net en nu in je favorieten en bladwijzers zetten zodat je t niet nog een keer hoeft te vragen
Waddanquote:Op zondag 3 februari 2013 13:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Holy shit, ik ben wakker geworden in 2002.
We hebben IRL een relatie.quote:
Dat was de laatste keer dat ik iemand heb horen praten over een site waar je MP3's kan downloaden.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal ik doen honnepon dank je wel hoor
[..]
Waddan
In dat gevalquote:
Ik download altijd van youtubequote:Op zondag 3 februari 2013 13:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat was de laatste keer dat ik iemand heb horen praten over een site waar je MP3's kan downloaden.
Graag gedaan slettebakquote:Op zondag 3 februari 2013 13:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal ik doen honnepon dank je wel hoor
Wat ben je toch een stoute girl.quote:
via torrentsites?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar downloaden normale mensen muziek dan?
Mensen kunnen tegenwoordig wat onschuldig exhibitionisme niet meer waarderen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij moeten we het voortaan maar gewoon via de FB chat of via WhatsApp doen
Spotify. Dan hoef je het niet eens te downloaden!quote:Op zondag 3 februari 2013 13:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
True, spotify is wat dat betreft ook wel handig maar staat idd ook niet alles op.quote:
raar hèquote:Op zondag 3 februari 2013 13:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mensen kunnen tegenwoordig wat onschuldig exhibitionisme niet meer waarderen.
Ja maar ik wil het downloaden want wil het op m'n tellie zetten.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Spotify. Dan hoef je het niet eens te downloaden!
Heb je geen Blijtunes?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het downloaden want wil het op m'n tellie zetten.
Spotify Mobilequote:Op zondag 3 februari 2013 13:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het downloaden want wil het op m'n tellie zetten.
Ja maar moet je toch betalen man om te downloaden, waarom in hemelsnaam zou ik dat doen als het op deze manier gratis kanquote:
Achja, ik heb ook gratis spotify op m'n mobiel nu ik zou er ook niet voor betalenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar moet je toch betalen man om te downloaden, waarom in hemelsnaam zou ik dat doen als het op deze manier gratis kan
Nee daarom, ga toch niet betalen als het gratis kan, ben gekke henkie nietquote:Op zondag 3 februari 2013 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Achja, ik heb ook gratis spotify op m'n mobiel nu ik zou er ook niet voor betalen.
Batterij van je telefoon leeg? Geen stress, gewoon beatboxend op straat.quote:
Soulseek. Dat klinkt ook nogal 2006 maar er staat steeds meer op, en geen gezeik met 'foute' bestanden enzo. Anders nieuwsgroepen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En wel betalen voor je iPhone, gekke henkiequote:Op zondag 3 februari 2013 13:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee daarom, ga toch niet betalen als het gratis kan, ben gekke henkie niet
Daar twijfelen we wel eens aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee daarom, ga toch niet betalen als het gratis kan, ben gekke henkie niet
Ohja, Soulseekquote:Op zondag 3 februari 2013 13:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Soulseek. Dat klinkt ook nogal 2006 maar er staat steeds meer op, en geen gezeik met 'foute' bestanden enzo. Anders nieuwsgroepen.
Zulks een agressief wezentje jij.quote:
Hoezo betalen voor mijn iPhone? Ik betaal toch gewoon voor een abonnement, of ik dat nou voor een iPhone doe of voor een andere telliequote:Op zondag 3 februari 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En wel betalen voor je iPhone, gekke henkie.
Nou ik betaalde eerst maar 15 euro en per maand en nu 30 euro p/m volgensmij betaal je met een eifoon al gauw 40-45 toch ja, ofnietdan?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo betalen voor mijn iPhone? Ik betaal toch gewoon voor een abonnement, of ik dat nou voor een iPhone doe of voor een andere tellie
quote:
Ik betaalde eerst 18 euro per maand en nu 35 euro per maand COME AT ME HOquote:Op zondag 3 februari 2013 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ik betaalde eerst maar 15 euro en per maand en nu 30 euro p/m volgensmij betaal je met een eifoon al gauw 40-45 toch ja, ofnietdan?
ok ok zeker iPhone 3G ofzoquote:Op zondag 3 februari 2013 13:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ik betaalde eerst 18 euro per maand en nu 35 euro per maand COME AT ME HO
Wa?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
iPhoney natuurlijk, zie ik Veer wel mee lopen.
3gs, jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |