Doet me opeens weer aan dit schatje denkenquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Doet me opeens weer aan dit schatje denken.
Geile bek.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef krioro het volgende:
Oh ja dWc, ik ben blij dat je ook de Roemeense vrouwen waardeert, maar dat zijn dan wel weer twee schroale exemplaren (wel tophit natuurlijk). Here you go, son:
Like Master P would've said: OOOHHHWEEE!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef krioro het volgende:
Oh ja dWc, ik ben blij dat je ook de Roemeense vrouwen waardeert, maar dat zijn dan wel weer twee schroale exemplaren (wel tophit natuurlijk). Here you go, son:
Hahaha, shitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef Gorzalka het volgende:
Fotoboek van User
lol, dat verschil tussen haar profielfoto en die eronder.
Is een kleuterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef Gorzalka het volgende:
Fotoboek van User
lol, dat verschil tussen haar profielfoto en die eronder.
Ben nu ook met een Roemeense chick aan het daten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef krioro het volgende:
Oh je hebt pinda toch maar aan de kant gezet?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben nu ook met een Roemeense chick aan het daten.
Nee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je hebt pinda toch maar aan de kant gezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nicequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef krioro het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee.Cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo elitair.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind de Lama's zo ongrappig, maar deze was wel leuk ja.
Nee. Heb nog steeds een knoop die doorgehakt moet worden.quote:
Net een wijf, jij.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee. Heb nog steeds een knoop die doorgehakt moet worden.
Lekker scharen.quote:
ewquote:
My nigga.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben nu ook met een Roemeense chick aan het daten.

Uiteraard, maar ik waardeer het gebaar babygirl.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nice
Deze ook al gezien? Vast wel.
Geef er een aan mij, human rights G'.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee. Heb nog steeds een knoop die doorgehakt moet worden.
Sterke aderen.quote:
Vannacht nog m'n vinger in haar anaalkanaal geramd. Weldra zal de anale penetratie met mijn penis plaatsvinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh is het nu weer vies analridder
Eerlijk zullen we alles niet delen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Geef er een aan mij, human rights G'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |