Zat daar serieus even te krabben terwijl ik deze post las.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zit een beetje eronder, bij m'n perineum.
Lekker likke daar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zit een beetje eronder, bij m'n perineum.
Voor de zekerheid maar een no homo op dit gesprek, grijs gebied.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zat daar serieus even te krabben terwijl ik deze post las.
Nee, jij?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:19 schreef Gorzalka het volgende:
Heb jij wel eens poppers gebruikt, Vas?
Nee, maar als ik die meneer uit het filmpje moet geloven zijn er ECHT hele lekkere poppertjes, waar je helemaal lijp van wordt. Helemaal de weg kwijt!quote:
Samen proberen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, maar als ik die meneer uit het filmpje moet geloven zijn er ECHT hele lekkere poppertjes, waar je helemaal lijp van wordt. Helemaal de weg kwijt!
Nee, ik vertrouw jou niet in de buurt van mijn verslapte kringspier.quote:
Kan ik ook andersom zeggen, viespeuk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw jou niet in de buurt van mijn verslapte kringspier.
.reipsgnirk etpalsrev njim nav truub ed ni tein uoj wuortrev ki ,eeNquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik ook andersom zeggen, viespeuk.
Lopen we elkaar anaal te fisten straks, dat moeten we niet hebben,quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik ook andersom zeggen, viespeuk.
Gvd moest grinniken, zo slechtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.reipsgnirk etpalsrev njim nav truub ed ni tein uoj wuortrev ki ,eeN
Doesn't make any sense.
Duurt maar een minuutje, tegen de tijd dat je mn broek uithebt staat ie alweer strak.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lopen we elkaar anaal te fisten straks, dat moeten we niet hebben,
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw jou niet in de buurt van mijn verslapte kringspier.
Hoezo, toen ik het niet meer kon betalen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
En hoe heb je dat opgelost toen je het niet meer kon betalen?
Oh shi-quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo, toen ik het niet meer kon betalen?
Omdat ik toen ging eisen dat ik ze voortaan voor je zou betalen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo, toen ik het niet meer kon betalen?
Wel awkward als je er vuistdiep inzit terwijl hij straktrekt. Leg dat maar eens uit bij de eerste hulp.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Duurt maar een minuutje, tegen de tijd dat je mn broek uithebt staat ie alweer strak.
Aww dWc zo lievvvvquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat ik toen ging eisen dat ik ze voortaan voor je zou betalen.
Gewoon nog een keer aan de poppers snuiven ik weet niet watsde probleem?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel awkward als je er vuistdiep inzit terwijl hij straktrekt. Leg dat maar eens uit bij de eerste hulp.
1x drugs gebruiken is cool, tweede keer ben je verslaafd :Squote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer aan de poppers snuiven ik weet niet watsde probleem?
Dan ben jij een doorgewinterde junk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
1x drugs gebruiken is cool, tweede keer ben je verslaafd :S
Clean sinds oktoberquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan ben jij een doorgewinterde junk.
Kweenie, 5 Days Off denk ik.quote:
Je moet sws hierheen komenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kweenie, 5 Days Off denk ik.
Mag ik bij jou slapen dang?
Is goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet sws hierheen komenhttps://www.facebook.com/events/503003579722199/?fref=ts
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:32 schreef Warsaw het volgende:
Gister aan de pillen gezeten en echt een flinke klappende kaak gehad de gehele trip, waar ik niets tegen kon doen. Maar fuck, mijn tanden zijn opvallend kleiner, scherper en stukjes uit. Kutzooi hoe pak ik dit aan?
Nog kutter?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet je batman forever eens kijken
He dWc ga eens van sala zijn account af.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klb waardig. Antiklacht: Adam West
Post eens een sexy foto van jezelf, ik verveel me.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Post eens een sexy foto van jezelf, ik verveel me.
Pertinent onbevredigend, jouw gezicht is cuter.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft :$$$ s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |