Oh sickquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Persian. Ga serieus binnenkort kijken of ik 'm al dan niet in m'n Pokémonkaarten verzameling heb
.
Wij knikkerden gewoon voor Pokémon kaarten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef VeerEli het volgende:
Ik kocht als klein meisje een kaart van Pichu voor 40 gulden
Deze was zeldzaamquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wij knikkerden gewoon voor Pokémon kaarten.
Er zijn fitties geweest omdat mensen hun cadeau gegeven pakje kaarten terug gingen eisen als bleek dat er zo'n glimmende kaart tussen zatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef VeerEli het volgende:
Wij zogen elkaar achter de fietsenstalling af voor Charizards.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wij knikkerden gewoon voor Pokémon kaarten.
Walgelijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wij zogen elkaar achter de fietsenstalling af voor Charizards.
Laat me je krabben.quote:
Flikker op met je pokemonquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Persian. Ga serieus binnenkort kijken of ik 'm al dan niet in m'n Pokémonkaarten verzameling heb
.
Echt hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er zijn fitties geweest omdat mensen hun cadeau gegeven pakje kaarten terug gingen eisen als bleek dat er zo'n glimmende kaart tussen zat.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Boos dat mijn Persian meer waard is dan jouw hele kamer.
Ach man flikker op, grow upquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zit een beetje eronder, bij m'n perineum.quote:
Hap hap hapquote:
En hoe heb je dat opgelost toen je het niet meer kon betalen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef VeerEli het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |