Ja, toen ik 8 jaar oud was misschien, jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Houdt jij niet van superhelden films?![]()
![]()
Bohhquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, toen ik 8 jaar oud was misschien, ja.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou Batman met je kijken.
En je toevoegen op Facebook.
Goed zoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou Batman met je kijken.
En je toevoegen op Facebook.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog nooit een kapper gezien hebben__!
oh wacht
dat zijn niet mijn woordenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, gister was het van "ja huhu maar VeerEli zou je wel op FB toevoegenHypocriet"
Jezelf te volwassen voelen voor Batman.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, toen ik 8 jaar oud was misschien, ja.
Van de week een glinsterende Pokémonkaart gevonden, meegenomen naar huis. Your argument is invalid.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezelf te volwassen voelen voor Batman.
Welke?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van de week een glinsterende Pokémonkaart gevonden, meegenomen naar huis. Your argument is invalid.
Pokemonquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van de week een glinsterende Pokémonkaart gevonden, meegenomen naar huis. Your argument is invalid.
Haha.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:
quote:
retardquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef Chocolatebear het volgende:
* Chocolatebear pinkt een traantje weg.
Mijn Blue Eyes White Dragon neukt jouw kut-pokémon.quote:
Chiropractor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |