Klopt, anders raak ik mijn fapmomentum kwijt.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:54 schreef DigitalGirl het volgende:
Volgens mijn zit Gorzalka te F5en voor het moment dat Vaseline_ wat post.
Eén keer stond ik wel op het punt om d'r een knal te verkopen ja, maar volwassen als ik ben heb ik me ingehoudenquote:Op zondag 3 februari 2013 12:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Misschien moet je het echt doen, dan word je nog blijer.
Huh?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Je komt er toch zelf mee, aap.
[..]
Jij bent ook een van de mannen.
Oh, nvm dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?ik zei dat ik niet wist dat het mandatory was je tits te posten op fok om een menharem te hebben. Skkltj
K.quote:
Ah, je durfde nietquote:Op zondag 3 februari 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eén keer stond ik wel op het punt om d'r een knal te verkopen ja, maar volwassen als ik ben heb ik me ingehouden.
www.video2mp3.net en nu in je favorieten en bladwijzers zetten zodat je t niet nog een keer hoeft te vragenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:00 schreef VeerEli het volgende:
Vas hoe heette die site ook alweer die je me toen gaf voor mp3'tjes te downloaden?![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:00 schreef VeerEli het volgende:
Vas hoe heette die site ook alweer die je me toen gaf voor mp3'tjes te downloaden?![]()
Holy shit, ik ben wakker geworden in 2002.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:00 schreef VeerEli het volgende:
Wanneer is de date??quote:Op zondag 3 februari 2013 12:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Klopt, anders raak ik mijn fapmomentum kwijt.
Zal ik doen honnepon dank je wel hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
www.video2mp3.net en nu in je favorieten en bladwijzers zetten zodat je t niet nog een keer hoeft te vragen
Waddanquote:Op zondag 3 februari 2013 13:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Holy shit, ik ben wakker geworden in 2002.
We hebben IRL een relatie.quote:
Dat was de laatste keer dat ik iemand heb horen praten over een site waar je MP3's kan downloaden.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal ik doen honnepon dank je wel hoor
[..]
Waddan
In dat gevalquote:
Ik download altijd van youtubequote:Op zondag 3 februari 2013 13:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat was de laatste keer dat ik iemand heb horen praten over een site waar je MP3's kan downloaden.
Graag gedaan slettebakquote:Op zondag 3 februari 2013 13:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal ik doen honnepon dank je wel hoor
Wat ben je toch een stoute girl.quote:
via torrentsites?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar downloaden normale mensen muziek dan?
Mensen kunnen tegenwoordig wat onschuldig exhibitionisme niet meer waarderen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij moeten we het voortaan maar gewoon via de FB chat of via WhatsApp doen
Spotify. Dan hoef je het niet eens te downloaden!quote:Op zondag 3 februari 2013 13:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar downloaden normale mensen muziek dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |