Bedankt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Pertinent onbevredigend, jouw gezicht is cuter.
Awwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb laten onderzoeken hoe een kind van ons eruit komt te zien, dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
We zijn onmenselijk als we het niet doen.quote:
Eerst maar eens studie afmakenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
We zijn onmenselijk als we het niet doen.
Maar dan komt DJ Isis of Fajah niet langs om ons te begeleiden, in dat nieuwe programma op BNNquote:
He wat, where u talkin bout?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar dan komt DJ Isis of Fajah niet langs om ons te begeleiden, in dat nieuwe programma op BNN!
quote:
quote:Bekende moeders helpen toekomstige jonge moeders tijdens hun zwangerschap, de bevalling en daarna. Vier Handen Op Eén Buik, vanaf 18 december wekelijks om 20:30 uur bij BNN op 3!
Tanja Jess had modellenwerk gehosseld voor zo'n chick die ze begeleiddequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje jezelf op tv presenteren als tienermoederDon't think so
Ik heb geen maatje 36 klojoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Tanja Jess had modellenwerk gehosseld voor zo'n chick die ze begeleidde!
Gezichtsmodelquote:
Ik ga, zie je wel verschijnen op Lowlands.quote:
Ja, doeiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ga, zie je wel verschijnen op Lowlands.
So long, gaygirl!
neger¿quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb laten onderzoeken hoe een kind van ons eruit komt te zien, dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |