True, spotify is wat dat betreft ook wel handig maar staat idd ook niet alles op.quote:
raar hèquote:Op zondag 3 februari 2013 13:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mensen kunnen tegenwoordig wat onschuldig exhibitionisme niet meer waarderen.
Ja maar ik wil het downloaden want wil het op m'n tellie zetten.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Spotify. Dan hoef je het niet eens te downloaden!
Heb je geen Blijtunes?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het downloaden want wil het op m'n tellie zetten.
Spotify Mobilequote:Op zondag 3 februari 2013 13:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het downloaden want wil het op m'n tellie zetten.
Ja maar moet je toch betalen man om te downloaden, waarom in hemelsnaam zou ik dat doen als het op deze manier gratis kanquote:
Achja, ik heb ook gratis spotify op m'n mobiel nu ik zou er ook niet voor betalenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar moet je toch betalen man om te downloaden, waarom in hemelsnaam zou ik dat doen als het op deze manier gratis kan
Nee daarom, ga toch niet betalen als het gratis kan, ben gekke henkie nietquote:Op zondag 3 februari 2013 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Achja, ik heb ook gratis spotify op m'n mobiel nu ik zou er ook niet voor betalen.
Batterij van je telefoon leeg? Geen stress, gewoon beatboxend op straat.quote:
Soulseek. Dat klinkt ook nogal 2006 maar er staat steeds meer op, en geen gezeik met 'foute' bestanden enzo. Anders nieuwsgroepen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar downloaden normale mensen muziek dan?
En wel betalen voor je iPhone, gekke henkiequote:Op zondag 3 februari 2013 13:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee daarom, ga toch niet betalen als het gratis kan, ben gekke henkie niet
Daar twijfelen we wel eens aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee daarom, ga toch niet betalen als het gratis kan, ben gekke henkie niet
Ohja, Soulseekquote:Op zondag 3 februari 2013 13:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Soulseek. Dat klinkt ook nogal 2006 maar er staat steeds meer op, en geen gezeik met 'foute' bestanden enzo. Anders nieuwsgroepen.
Zulks een agressief wezentje jij.quote:
Hoezo betalen voor mijn iPhone? Ik betaal toch gewoon voor een abonnement, of ik dat nou voor een iPhone doe of voor een andere telliequote:Op zondag 3 februari 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En wel betalen voor je iPhone, gekke henkie.
Nou ik betaalde eerst maar 15 euro en per maand en nu 30 euro p/m volgensmij betaal je met een eifoon al gauw 40-45 toch ja, ofnietdan?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo betalen voor mijn iPhone? Ik betaal toch gewoon voor een abonnement, of ik dat nou voor een iPhone doe of voor een andere tellie
quote:
Ik betaalde eerst 18 euro per maand en nu 35 euro per maand COME AT ME HOquote:Op zondag 3 februari 2013 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ik betaalde eerst maar 15 euro en per maand en nu 30 euro p/m volgensmij betaal je met een eifoon al gauw 40-45 toch ja, ofnietdan?
ok ok zeker iPhone 3G ofzoquote:Op zondag 3 februari 2013 13:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ik betaalde eerst 18 euro per maand en nu 35 euro per maand COME AT ME HO
Wa?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
iPhoney natuurlijk, zie ik Veer wel mee lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |