quote:
Weet je het zekerquote:
Rib uit Danny's lijf moet het gekost hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:47 schreef LudoSanders het volgende:
Eindelijk Marie zo ver weten te krijgen.
Bij Danny en Marie30 de vergelijking naar Adam en Eva makenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Rib uit Danny's lijf moet het gekost hebben
Een geil accent hebben is al de helft van een benoeming. Tetten zijn dan natuurlijk de andere helft.quote:
Ik heb een hartstikke mooi west-Brabants accentquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een geil accent hebben is al de helft van een benoeming. Tetten zijn dan natuurlijk de andere helft.
Mannen met een zuidelijk accentquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb een hartstikke mooi west-Brabants accentMaak mij modje
Zo nieuw en al zo verzuurd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ha, de bomber is weg.Hebben de hoge heren toch nog het licht gezien.
Nu mag je weer kankerenquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef Adelante het volgende:
Eindelijk weer een vrouw op KLB na stevenmac26
Ik dacht altijd van jou dat je een vrouw wasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef Adelante het volgende:
Is hij ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik dacht altijd van jou dat je een vrouw was
Ik ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik dacht altijd van jou dat je een vrouw was
Lijkt me ook wel een geile -vrouw-.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:08 schreef Dimachaerus het volgende:
goesting om te poepen met mario30
Met Mario nog welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:08 schreef Dimachaerus het volgende:
goesting om te poepen met mario30
Vrouwen aan de macht. Beter wegwezen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:10 schreef Anti-feminist het volgende:
Check mensen fappen dan op die blauwe letters stoer hoor
Ik ben echt jaloers nou.
KLB is soft gewordenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:16 schreef Adelante het volgende:
De ontgroeningsceremonie schiet niet heel hard op in m'n eentje
Stevenmac had wel zachte borstenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef Adelante het volgende:
Karma is een bitchquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:21 schreef KLB_Modjes het volgende:
[..]
Stevenmac had wel zachte borsten
edit: Verkeerde account
En is voorstandster van het woord friet. Dat dit kan, vooral op FOK!.quote:
Wat? Waren serieuze topicsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:27 schreef Marie30 het volgende:
Bedankt voor de lieve woorden allemaal en de leuke vuurdoop aan baggertopics
Uiteraardquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:43 schreef 9611Niels het volgende:
Is dat een dandybleu-quote in je ondertitel Mortaxx?
quote:
Succesquote:
Dit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
Wie zijn dit en waarom zijn Buffalo-Soldier en Smack10 geen klb-mods?
Omdat Smack10 homo is.quote:
volgens mij was die hsgpomper ook homo, dussssquote:
En smack10 is een kutuser...dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
volgens mij was die hsgpomper ook homo, dussss
quote:
dat durf je echt niet in zijn gezicht te zeggen die boi breekt jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En smack10 is een kutuser...dus
Terechte opmerking die boi is sterk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
dat durf je echt niet in zijn gezicht te zeggen die boi breekt je
Ik heb gesnitcht vanwege corruptiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef Cremetje het volgende:
Why is Bomber weg?
Verder gefeliciteerd.
Mag niet van godquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik heb gesnitcht vanwege corruptie
Potverdikke wat mooi! Ontroerendquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:23 schreef Strani het volgende:
Wat kan iemand zeggen over Marie30? Bestaan er wel woorden die voldoen aan wat zij is? Geen dichter zal ooit hebben kunnen beschrijven welk gevoel zich meester maakt in aanwezigheid van de Vlaamse godin die een fysieke en emotionele spanning veroorzaakt die doet denken aan een dochter van een Italiaanse mafiabaas. Je durft bijna niet, maar je wilt zo graag. Zelfs als de kogel van haar woedende vader of broer met hoge snelheid richting je voorhoofd suist. Je bent er zeker van, met jouw liefde kan je die kogel stoppen.
Maar nee, dat kan niet, want kogels gaan heel snel en zijn best solide.
Ondanks de teleurstellende mentale flexibiliteit van vuurwapens, wens ik je hier van harte welkom Marie30!!
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Potverdikke wat mooi! Ontroerend![]()
En daarom ben jij ook irl mijn maatje!
Hoe kan een mod corrupt zijnquote:
Friendzonedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Potverdikke wat mooi! Ontroerend![]()
En daarom ben jij ook irl mijn maatje!
Slaap er maar een nachtje overquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kan een mod corrupt zijn
Haha, een hele uitdaging om daar weer uit te komen. Ik weet dat het nog nooit iemand gelukt is maar ik denk dat het kán!quote:
Mortaxx is geen Belg, man.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:25 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Ga terug naar België er staat boven .nl en geen .be
Ik dacht al, een geval van klok en klepel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mortaxx is geen Belg, man.Informeer je eens.
Dat durf ik welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
dat durf je echt niet in zijn gezicht te zeggen die boi breekt je
quote:Op zondag 3 februari 2013 09:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat durf ik welIk ben niet bang voor een zolderkamerautist.
SPOILER: verwijder 'm als ie weg moetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Metalfrost op 04-02-2013 01:35:13 ]Google is your friend, abuse your friends
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:20 schreef Metalfrost het volgende:
SPOILER: verwijder 'm als ie weg moetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: verwijder 'm als ie weg moetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Are you fokking to me?
SPOILER: verwijder 'm als ie weg moetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |