Mortaxx is geen Belg, man.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:25 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Ga terug naar België er staat boven .nl en geen .be
Ik dacht al, een geval van klok en klepel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mortaxx is geen Belg, man.Informeer je eens.
Dat durf ik welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
dat durf je echt niet in zijn gezicht te zeggen die boi breekt je
quote:Op zondag 3 februari 2013 09:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat durf ik welIk ben niet bang voor een zolderkamerautist.
SPOILER: verwijder 'm als ie weg moetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Metalfrost op 04-02-2013 01:35:13 ]Google is your friend, abuse your friends
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:20 schreef Metalfrost het volgende:
SPOILER: verwijder 'm als ie weg moetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: verwijder 'm als ie weg moetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Are you fokking to me?
SPOILER: verwijder 'm als ie weg moetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |