Ik vraag me af of We Fashion (de sponsor) er stiekem ook nog wat over te zeggen heeft, zonder dat wij dat weten.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:41 schreef Knipoogje het volgende:
Chloe zong het beste van de laatste 5; Raar dat ze niet door is. Misschien dat ze uitstraling toch ook een beetje lieten meespelen.
Zou ik persoonlijk toch schandalig vinden als dat zo is...quote:Op zondag 3 februari 2013 10:11 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of We Fashion (de sponsor) er stiekem ook nog wat over te zeggen heeft, zonder dat wij dat weten.
Het zou wel verklaren waarom het overgrote deel van de kinderen die de uitzendingen halen er zo ontzettend 'commercieel knap' uit ziet.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:33 schreef EdwinMartens het volgende:
[..]
Zou ik persoonlijk toch schandalig vinden als dat zo is...
Leuk grietje hoor. Het programma heet De Stem, maar om een artiest te zijn heb je meer dan alleen maar een stem nodig, sterker nog, met autotune is stem nog het minst belangrijke aan een artiest.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:27 schreef JRRY het volgende:
Ik vind het jammer dat Irie eruit is, geweldig type.
Ja daarom toch, en sowieso had die Irie ook geen autotune nodig hoor, vond d'r stem wel iets unieks hebben à la Lauryn Hill.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Leuk grietje hoor. Het programma heet De Stem, maar om een artiest te zijn heb je meer dan alleen maar een stem nodig, sterker nog, met autotune is stem nog het minst belangrijke aan een artiest.
Correct!quote:Op maandag 4 februari 2013 17:53 schreef iBenny het volgende:
Ik hoorde dat ik niet zoveel heb gemist..?
Vrijdag team Marco.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Is het vrijdag al de finale?
En zo ja, of nee, wat komt er eigenlijk nu na Voice Kids? Niet meteen X-factor toch?
Aankomende vrijdag is team Marco aan de beurt. De week daarop is de finale(volgende week dus).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Is het vrijdag al de finale?
En zo ja, of nee, wat komt er eigenlijk nu na Voice Kids? Niet meteen X-factor toch?
Yessssssssss, ikke!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
Het isvrijdag
Kijkt er nog iemand vanavond? Wie kan ik op de presentielijst gaan zetten?
Zet mij maar op de reservebankquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
Het isvrijdag
Kijkt er nog iemand vanavond? Wie kan ik op de presentielijst gaan zetten?
Uiteraard!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:24 schreef iBenny het volgende:
Laatste battleronde. leukste kandidaten....toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteraard!Ik heb nog geen flauw ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:24 schreef iBenny het volgende:
Laatste battleronde. leukste kandidaten....toch?
Ik heb er zin an!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Vrijdag team Marco.
Naar mijn mening het team met de leukste/beste kinderen.
De geweldige Anne, de goede kindjes Emmaloewe, Laura, Celine. Dan het lieve klasgenootje Paddy. De schattige Chelsea met haar mooie vlechten, en de aparte Lindsay.
Ik ben bang van welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die de finale niet haalt
Dat is mijn adoptiekindje, dus ik hoop van welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die de finale niet haalt
Nieuwe? Dat betekent dat er meer zijn geweest sinds the voice? Ik kan me er geen voor de geest halenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:44 schreef iBenny het volgende:
Fabienne heeft een nieuwe single. Het is op z'n zachts gezegd om te janken.
Niet omdat het slecht is gezongen, maar vooral omdat er zo'n hippe beat onder moet
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nieuwe? Dat betekent dat er meer zijn geweest sinds the voice? Ik kan me er geen voor de geest halen
JA! Ik ook afgelopen weekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:45 schreef roos85 het volgende:
Ik zacht laatst in de kids top 20 Aaliyah voorbij komen, wat een tut is dat geworden zeg
Ze staat al weken op #1. Dat nummer is ook om te janken inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:45 schreef roos85 het volgende:
Ik zacht laatst in de kids top 20 Aaliyah voorbij komen, wat een tut is dat geworden zeg
Inderdaad, daar gaan ze nog mee afzien.. ik had het tijdje terug gezien met awards..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JA! Ik ook afgelopen weekDat wordt volgens mij ook wel een fijne puber
Hoe oud is dat kind nu, 14 ofzo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar gaan ze nog mee afzien.. ik had het tijdje terug gezien met awards..
Had ze een stylist enzo... ik dacht echt kind stel je niet aan...
Ludo is eigenlijk ook doodquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:27 schreef Stickertje het volgende:
goh, bing had kanker voor 1 maand... 2 weken zeuren over 'ik voel me meer levend dan ooit' en daarna hoor je er nooit meer iets van
Mijn wijn staat al te chambrerenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:31 schreef Stickertje het volgende:
ik zal ook eens wat alcohol pakken, ben de hele dag al in een pest bui
En nou moet je het hele weekend wachten op de afloop....kun je nog wel slapen?quote:
quote:
Het was de hele uitzending samengevat... is eigenlijk niet leuk meerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:40 schreef Uccie het volgende:
Waarom dat voorstukje, weet je van de helft alweer wie de batttle wint
En elke week vergeet ik dat ik de intro niet moet kijkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was de hele uitzending samengevat... is eigenlijk niet leuk meer
heb het gemist gelukkigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:40 schreef Uccie het volgende:
Waarom dat voorstukje, weet je van de helft alweer wie de batttle wint
En dan staan straks de slechtste weer in de finale.quote:
Die kan ook d'r ogen open doenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:43 schreef iBenny het volgende:
Ik wilde zeggen "meisje, doe je ogen open". Maar dat is natuurlijk dat blinde meisje![]()
Bijna te laat voor allesquote:
succesfull trollquote:
Symphiequote:
quote:
ik voor Paddy, niet zo'n veel te mooi kindje, maar een leuk spontaan meisjequote:
en heel muzikaal... ik sluit me bij je aanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik voor Paddy, niet zo'n veel te mooi kindje, maar een leuk spontaan meisje
Waren ze er al eerder dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
ik kan ze alle 3 niet meer herrineren...
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Vorige week helaas gemist. Zat in het theater bij Bert Visscher en dat was echt vet kut
we zijn bijna in de pauze weggegaan, zo bizar niet leuk,.... Als je zijn DVD's kijkt heb je deze show ook gezien zeg maar...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was het zo erg?
Ik ben er volgende week niet bij, maar ik weet zeker dat ik naar iets goeds ga: Golden Earring
Nice!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was het zo erg?
Ik ben er volgende week niet bij, maar ik weet zeker dat ik naar iets goeds ga: Golden Earring
Ze doen het echt leuk!quote:
Echt waar? Moest 'ie weer zo lachen om z'n eigen grapjes?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Vorige week helaas gemist. Zat in het theater bij Bert Visscher en dat was echt vet kut
ja en al die grapjes waren oud en met grijze baardquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt waar? Moest 'ie weer zo lachen om z'n eigen grapjes?
Je kan ook de desktop-versie aanzetten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
Fok!-en op ipad is echt kut....denk steeds, waarom zijn jullie zo stil en dan bedenk ik at ik moet refreshen
niveau was niet bijzonder maar wel leuk om te zien gewoonquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:52 schreef Paxcon het volgende:
Best wel matige battle als je het mij vraagt
ipadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
Fok!-en op ipad is echt kut....denk steeds, waarom zijn jullie zo stil en dan bedenk ik at ik moet refreshen
Ik dacht al dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:52 schreef Paxcon het volgende:
Best wel matige battle als je het mij vraagt
Kan wel, maar dat moet met een omwegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
FOK! mobiel kun je niet aanzetten op een laptop he? Zou wel eens willen weten hoe dat eruit ziet.
Dat ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niveau was niet bijzonder maar wel leuk om te zien gewoon
FP kan wel weet ik. Doe maar eens posten of per PMquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan wel, maar dat moet met een omweg
Zien we over een paar jaar terug in de grote Voice..quote:
Gebruik je Chrome? Zo ja, zal ik je na de uitzending wel ff PMen (of zo in een reclame)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
FP kan wel weet ik. Doe maar eens posten of per PMBen wel benieuwd.
Yep chrome. Kan ik het morgen even uitproberen. Txquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gebruik je Chrome? Zo ja, zal ik je na de uitzending wel ff PMen (of zo in een reclame)
Ik vind het een goede naam.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:57 schreef iBenny het volgende:
Piet. Dat is toch geen naam meer voor kinderen enzulks
?
Oh wat zonde...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zijn bijna in de pauze weggegaan, zo bizar niet leuk,.... Als je zijn DVD's kijkt heb je deze show ook gezien zeg maar...
Heb er echt veel zin inquote:Oehhh en de Earring
Op zijn schoenen ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:58 schreef iBenny het volgende:
Dit moet Jesse op zijn sokken kunnen winnen...
Net op vakantie geweest denk ik hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:58 schreef iBenny het volgende:
Die ene heeft de zelfbruiner van zijn ouders geleend?
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:58 schreef iBenny het volgende:
Straks ff zoeken in de reclame.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kan ook de desktop-versie aanzetten.
Is dat biet de zoon van dat stel uit die Energie reclame met de zelfbruiner?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:58 schreef iBenny het volgende:
Bij de HOCKEYquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:59 schreef Paxcon het volgende:
Die Finn zit over drie jaar bij de plaatselijke studentenvereniging
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Krullenbol heeft nog wat zaad van de priester aan zijn huig hangen. Hoor ik meteen.
nee; hokkeeihquote:
Misschien herken ik het zo wel. Aan het refrein.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Maar als XFA kijker zou je het moeten kennen
JA LATEN WE HET IN CAPS LOCK POSTEN. DAT IS VETLEUKHIPCOOLtwitter:thevoicekids twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 20:59:04Nou meiden laat je maar horen: de jongens gaan.. “ONE THING” VAN ONE DIRECTION ZINGEN! #TVK #onedirection reageer retweet
Ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik zou wel de krullen van die bruine willen hebben.
Zou je nog leuk staan zelfsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
Dat komt uit, bij hem moeten ze erafquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
bij mij is de grasmaaier weer langs geweest vandaagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kijk die schapendoes zingen als een schaap.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij is de grasmaaier weer langs geweest vandaag
Als je het ooit had was het dus niet permanentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja maar permanent doe ik NOOIT meer dus helaas.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
Hou ze alledrie en maak er een nieuwe one direction van
Nou ik wil net posten, samen klinkt het hardstikke leuk!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
Kun je beter hetero's voor nemenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
quote:
Laatste keer-boostquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:05 schreef roos85 het volgende:
Leuke battle![]()
Wat is Simon ineens actief
Bij X-factor hadden ze er vast een groepje van gemaaktquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]Jammer dat er geen groepje door mag.
Yep net als bij XFA USA.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij X-factor hadden ze er vast een groepje van gemaakt
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:06 schreef Stickertje het volgende:
hele familie heeft dozen vol met zelfbruiner aangeschaft
Zou het in het eten zitten of zo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:06 schreef Stickertje het volgende:
hele familie heeft dozen vol met zelfbruiner aangeschaft
Worteltjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou het in het eten zitten of zo?
Italiaans hè. Maffia-cultuur.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:07 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij meent Marco dat nog ook, Familie enzo..
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Gelukkig ik moest nog steeds naar de wc
roos is ook, dus even laptop gekaaptgnegnequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Je hebt het niet laten lopen bedoel je?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Net ja in de pot.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt het niet laten lopen bedoel je?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
roos is ook, dus even laptop gekaaptgnegne
Kijk dat is ware liefde van jouw kant dan. Zij wil dat je je tanden breektquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
neemt ze bier voor me mee, haalt ze de dop er niet af...
maar toch hou ik van dr!
echte mannen doen dat zelf aan de tafelrand of met een aansteker...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
neemt ze bier voor me mee, haalt ze de dop er niet af...
maar toch hou ik van dr!
ze is toch weer teruggelopen naar de keuken:Dquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat is ware liefde van jouw kant dan. Zij wil dat je je tanden breekt
YEAH!quote:
Ja een man zonder tanden ziet er niet uitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze is toch weer teruggelopen naar de keuken:D
He, gelukkig, iets voor tijdens de reclamequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:11 schreef iBenny het volgende:
Jullie willen mij vast hierbij helpen 'uh...?
TAL / Hoe kijk jij naar Talentenjachten?
Het is hem al eens overkomen, een stuk tand afbreken omdat de dop nog op het flesje zat...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja een man zonder tanden ziet er niet uit
Auw!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is hem al eens overkomen, een stuk tand afbreken omdat de dop nog op het flesje zat...
Niet door mij hoor!
pedotjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:
ow leuk, weer mini's bij AH, daar kan ik mijn dinnetje weer blij mee maken
ik ben nooit alleen met haarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |