Ik vind het een goede naam.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:57 schreef iBenny het volgende:
Piet. Dat is toch geen naam meer voor kinderen enzulks
?
Oh wat zonde...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zijn bijna in de pauze weggegaan, zo bizar niet leuk,.... Als je zijn DVD's kijkt heb je deze show ook gezien zeg maar...
Heb er echt veel zin inquote:Oehhh en de Earring
Op zijn schoenen ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:58 schreef iBenny het volgende:
Dit moet Jesse op zijn sokken kunnen winnen...
Net op vakantie geweest denk ik hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:58 schreef iBenny het volgende:
Die ene heeft de zelfbruiner van zijn ouders geleend?
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:58 schreef iBenny het volgende:
Straks ff zoeken in de reclame.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kan ook de desktop-versie aanzetten.
Is dat biet de zoon van dat stel uit die Energie reclame met de zelfbruiner?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:58 schreef iBenny het volgende:
Bij de HOCKEYquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:59 schreef Paxcon het volgende:
Die Finn zit over drie jaar bij de plaatselijke studentenvereniging
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Krullenbol heeft nog wat zaad van de priester aan zijn huig hangen. Hoor ik meteen.
nee; hokkeeihquote:
Misschien herken ik het zo wel. Aan het refrein.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Maar als XFA kijker zou je het moeten kennen
JA LATEN WE HET IN CAPS LOCK POSTEN. DAT IS VETLEUKHIPCOOLtwitter:thevoicekids twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 20:59:04Nou meiden laat je maar horen: de jongens gaan.. “ONE THING” VAN ONE DIRECTION ZINGEN! #TVK #onedirection reageer retweet
Ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik zou wel de krullen van die bruine willen hebben.
Zou je nog leuk staan zelfsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
Dat komt uit, bij hem moeten ze erafquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |