Je kan ook de desktop-versie aanzetten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
Fok!-en op ipad is echt kut....denk steeds, waarom zijn jullie zo stil en dan bedenk ik at ik moet refreshen
niveau was niet bijzonder maar wel leuk om te zien gewoonquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:52 schreef Paxcon het volgende:
Best wel matige battle als je het mij vraagt
ipadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
Fok!-en op ipad is echt kut....denk steeds, waarom zijn jullie zo stil en dan bedenk ik at ik moet refreshen
Ik dacht al dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:52 schreef Paxcon het volgende:
Best wel matige battle als je het mij vraagt
Kan wel, maar dat moet met een omwegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
FOK! mobiel kun je niet aanzetten op een laptop he? Zou wel eens willen weten hoe dat eruit ziet.
Dat ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niveau was niet bijzonder maar wel leuk om te zien gewoon
FP kan wel weet ik. Doe maar eens posten of per PMquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan wel, maar dat moet met een omweg
Zien we over een paar jaar terug in de grote Voice..quote:
Gebruik je Chrome? Zo ja, zal ik je na de uitzending wel ff PMen (of zo in een reclame)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
FP kan wel weet ik. Doe maar eens posten of per PMBen wel benieuwd.
Yep chrome. Kan ik het morgen even uitproberen. Txquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gebruik je Chrome? Zo ja, zal ik je na de uitzending wel ff PMen (of zo in een reclame)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |