SPOILER: vorige OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Benny op 07-02-2013 20:45:08 ]
Alleen of met vrienden/manquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik al kijk is dat meepostend op FOK! natuurlijk, met de laptopop schoot!
Precies dit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:41 schreef vinnieboy het volgende:
Ik kijk ze nooit, maar die programma's blijven komen
Precies,als wij (vriendin en ik) een avond samen zijn en even wat leuks zoeken op de reguliere zenders dan is het altijd een heel gedoe iets leuks te vinden. Meestal schakelen wij meestal gelijk over naar Film 1 of HBO en als ook daar niks leuks is,dan gaat een bioscoopfilm die nog moet uitkomen in Nederland aan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:41 schreef vinnieboy het volgende:
Ik kijk ze nooit, maar die programma's blijven komen
Oh dan heb ik ook een tweede scherm!quote:
Deze nemen we meequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens lijkt die thuiscoachappdinges mij best leuk, maar ik heb geen handen meer vrij. 1 tv en 1 laptop is al genoeg werk
Wanneer zou je zoiets wel gebruiken?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Zo'n app zal ik nooit gebruiken, ik stuur nooit (betaalde) sms'jes, de eerste tussenstand is altijd 49/51, de tweede 50/50,terwijl de winnaar allang bekend is, dat moet ook ivm boekingen.
ik denk nooit, ik zit altijd op het tweede scherm de polls van Kassa te fucken, maar ik kan verder geen adviezen geven. Ik vind dit (FOK) leuk, een beetje interactie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze nemen we mee
[..]
Wanneer zou je zoiets wel gebruiken?
Oeh.. das wel tofquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
Ik lig half onderuit met een laptop op mijn schoot... Fok op laptop & een twitter live feed als klein balkje onder in beeld van tv ( kan met sony bravia ).
Er verscheen hier een glimlachquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kijk gewoon naar het beeldscherm van mijn laptop. Pas als ik iets hoor wat de moeite waard is draai ik mijn stoel om.
Gewoon vanwege het samen babbelen enzulksquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik denk nooit, ik zit altijd op het tweede scherm de polls van Kassa te fucken, maar ik kan verder geen adviezen geven. Ik vind dit (FOK) leuk, een beetje interactie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |