abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122554075
Ik ben op het moment voor mijn studie met een project bezig waarbij we een tweede scherm applicatie moeten bedenken, ontwerpen en deels ook ontwikkelen. Daarbij wordt al snel gedacht aan apps als de Thuiscoach, SBS+, oid. Maar dingetjes als FOK! en gewoon Twitter op je tablet erbij worden vergeten.

Een heleboel mensen die hier posten zie ik ook live (of achteraf) posten. Dus ik ben daarom heel benieuwd hoe jullie dat doen, met wie en ook waarom.

Ik had natuurlijk voor een stomme enquete kunnen kiezen, maar ik denk dat er met een leuke discussie veel meer uit komt of zou moeten kunnen komen :D

SPOILER: vorige OP
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Benny op 07-02-2013 20:45:08 ]
pi_122554106
Als ik al kijk is dat meepostend op FOK! natuurlijk, met de laptopop schoot! :P
Ja doei.
pi_122554136
Ik kijk ze nooit, maar die programma's blijven komen ;(
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:42:35 #4
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_122554164
ik kijk niet, maar als ik ze per ongeluk tegenkom kijk ik zo ongeveer : :')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_122554180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik al kijk is dat meepostend op FOK! natuurlijk, met de laptopop schoot! :P
Alleen of met vrienden/man :D ?
pi_122554295
Man kijkt meestal wel mee, al dan niet half: hij heeft dan ook laptop op schoot, maar is dan iets anders aan 't doen, al post hij ook wel eens mee in de live-topics hier :+
Ja doei.
pi_122554347
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:41 schreef vinnieboy het volgende:
Precies dit.
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 19:07:17 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_122562071
Jammer dat ik niet kan painten ;)

Op de bank, laptop voor me op een laptoptafeltje:

Naast mij nog een klein tafeltje met wijn en wat te eten (de welbekende M&M's).

En posten maar. Zonder FOK! zou ik het niet live kijken met al die reclames tussendoor.
Tweede scherm gebruik ik niet, mijn laptopscherm is niet zo groot.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_122563716
Maar Fok! is toch je tweede scherm?
pi_122568573
Het meeste kijk ik in een hoekje van mijn computerscherm met een tv-kaart uit de vorige eeuw, maar enkele programma's (TVK, TVUK) kijk ik op de bank naar de grote tv met laptop of tablet erbij.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_122577122
Opnemen, en - wegens overdosis reclame - dan een uur ofzo na de start (of als ik niet thuis ben: als het allemaal al uitgezonden is) opstarten. Languit liggend op de bank of op bed, zónder computer/tablet/smartphone bij de hand, van de laatste twee dingen maak ik uberhaupt geen gebruik. In bescheiden mate wat chipjes of chocolaatjes kanend.

Ben suikerpatient, moet daardoor helaas van tevoren al de hoeveelheid bepalen ( :{ ), anders zou ik eindeloos door blijven schranzen.

Niet kunnen meepraten met de Fok!-schare is wel een concequentie van dat later pas kijken. Maar aan de andere kant kijk je wel aandachtiger als je je ogen maar op één scherm gericht houdt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2013 22:37:25 ]
pi_122586990
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:41 schreef vinnieboy het volgende:
Precies,als wij (vriendin en ik) een avond samen zijn en even wat leuks zoeken op de reguliere zenders dan is het altijd een heel gedoe iets leuks te vinden. Meestal schakelen wij meestal gelijk over naar Film 1 of HBO en als ook daar niks leuks is,dan gaat een bioscoopfilm die nog moet uitkomen in Nederland aan. ;)
pi_122610873
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:38 schreef iBenny het volgende:
Maar Fok! is toch je tweede scherm?
Oh dan heb ik ook een tweede scherm! :D

Zonder Fok! zou ik amper dingen in de categorie TAL kijken. Sinds ik de live-topics heb ontdekt, voelt het alsof ik op vrijdag vaste prik in de kroeg bij de bar aanschuif, alleen dan virtueel. Met een hoop mensen, geleuter en wat te knabbelen. :Y)
Vrijdagavond met een talentenjacht voelt altijd als hét moment om alle stress van de week overboord te gooien en ff helemaal te ontspannen. _O_ De reacties hier zijn altijd de ideale gelegenheid om weer lekker te lachen en mopperen over de kandidaten. Love it :D
Oh ik dwaal wat af van de vragen in de OP, zie ik :@

Ehm, ik zit meestal aan de keukentafel met de laptop en wat te knagen, tv eindje verderop ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_122611376
Waarom ik het trouwens vraag (want ik zag dat dat niet helemaal duidelijk wordt in de OP)...

Ik ben op het moment voor mijn studie met een project bezig waarbij we een tweede scherm applicatie moeten bedenken, ontwerpen en deels ook ontwikkelen. Daarbij wordt al snel gedacht aan apps als de Thuiscoach, SBS+, oid. Maar dingetjes als FOK! en gewoon Twitter op je tablet erbij worden vergeten.

Een heleboel mensen die hier posten zie ik ook live (of achteraf) posten. Dus ik ben daarom heel benieuwd hoe jullie dat doen, met wie en ook waarom.

Ik had natuurlijk voor een stomme enquete kunnen kiezen, maar ik denk dat er met een leuke discussie veel meer uit komt of zou moeten kunnen komen :D

edit: post ook naar de OP verplaatst
pi_122634965
Overigens lijkt die thuiscoachappdinges mij best leuk, maar ik heb geen handen meer vrij. 1 tv en 1 laptop is al genoeg werk :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_122649538
Zo'n app zal ik nooit gebruiken, ik stuur nooit (betaalde) sms'jes, de eerste tussenstand is altijd 49/51, de tweede 50/50,terwijl de winnaar allang bekend is, dat moet ook ivm boekingen.
pi_122654516
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens lijkt die thuiscoachappdinges mij best leuk, maar ik heb geen handen meer vrij. 1 tv en 1 laptop is al genoeg werk :D
Deze nemen we mee :7
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Zo'n app zal ik nooit gebruiken, ik stuur nooit (betaalde) sms'jes, de eerste tussenstand is altijd 49/51, de tweede 50/50,terwijl de winnaar allang bekend is, dat moet ook ivm boekingen.
Wanneer zou je zoiets wel gebruiken?
  † In Memoriam † vrijdag 8 februari 2013 @ 21:11:37 #18
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122654566
Ik kijk gewoon naar het beeldscherm van mijn laptop. Pas als ik iets hoor wat de moeite waard is draai ik mijn stoel om.
pi_122654644
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:10 schreef iBenny het volgende:

[..]

Deze nemen we mee :7

[..]

Wanneer zou je zoiets wel gebruiken?
ik denk nooit, ik zit altijd op het tweede scherm de polls van Kassa te fucken, maar ik kan verder geen adviezen geven. Ik vind dit (FOK) leuk, een beetje interactie.
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 21:14:14 #20
18653 crew  D.
pi_122654677
Achterover, tv kijkend, al Fokkend :Y
pi_122654684
Ik lig half onderuit met een laptop op mijn schoot... Fok op laptop & een twitter live feed als klein balkje onder in beeld van tv ( kan met sony bravia ).
Ze smelten de kazen!
pi_122654728
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
Ik lig half onderuit met een laptop op mijn schoot... Fok op laptop & een twitter live feed als klein balkje onder in beeld van tv ( kan met sony bravia ).
Oeh.. das wel tof :D
pi_122654769
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:14 schreef D. het volgende:
Achterover, tv kijkend, al Fokkend :Y
Doe je dat op een laptop?
pi_122654880
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kijk gewoon naar het beeldscherm van mijn laptop. Pas als ik iets hoor wat de moeite waard is draai ik mijn stoel om.
Er verscheen hier een glimlach :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

ik denk nooit, ik zit altijd op het tweede scherm de polls van Kassa te fucken, maar ik kan verder geen adviezen geven. Ik vind dit (FOK) leuk, een beetje interactie.
Gewoon vanwege het samen babbelen enzulks :D ?
pi_122654892
:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')