Dan had je beter kunnen zeggen dat je maar een half uurtje onderweg zou zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Pietje Precies![]()
Ik kom altijd en overal te laat, heb daarin een reputatie hoog te houden
Klinkt tof idd. Wie zijn het?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:26 schreef Qunix het volgende:
Klinkt niet verkeerd dit live.
Achtergrond stemmen moeten wat zachter alleen.
dat wilde ik net zeggen!quote:
dit was Tessa Rose Jackson. Geen artiestennaamquote:
Oke tof. Was net ff weg, even bij de buurman checken of alles nog 100% was.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit was Tessa Rose Jackson. Geen artiestennaam
Was ik ook, maar ik heb onderweg familie wonen waarbij ik nogal eens blijf plakkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dan had je beter kunnen zeggen dat je maar een half uurtje onderweg zou zijn
Je hoeft niet te stoppen hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Was ik ook, maar ik heb onderweg familie wonen waarbij ik nogal eens blijf plakken
Jawelquote:
Nou, vooruit dan maarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel![]()
Reden hoeft hier verder niet, maar het is noodzakelijk
HALLO SCHATKE!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Was ik ook, maar ik heb onderweg familie wonen waarbij ik nogal eens blijf plakken
7% verdorie! ik ben knetterlam! k ben zo lam dat je swarma van me kunt maken! haha, snap je hem? lam....lam=schaap....schaap=shoarmaquote:
Je grapjes uitleggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
7% verdorie! ik ben knetterlam! k ben zo lam dat je swarma van me kunt maken! haha, snap je hem? lam....lam=schaap....schaap=shoarma![]()
![]()
ja, zo lam ben ik!quote:
OMG Rock, dit is ergquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
7% verdorie! ik ben knetterlam! k ben zo lam dat je swarma van me kunt maken! haha, snap je hem? lam....lam=schaap....schaap=shoarma![]()
![]()
dank je popquote:
hahahaquote:
Dagoducksauce!quote:
Zo te horen aan zijn stem tenminste, zeker weten doe ik het niet...quote:
en mooier!quote:
Neen... Ik heb net een bak ellende achter de rug, dan ga ik mezelf geen Idols aandoenquote:
Na Idols lijkt de rest van de wereld een stuk mooierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen... Ik heb net een bak ellende achter de rug, dan ga ik mezelf geen Idols aandoen
Het leven lacht mij op vele fronten breedmonds toe, waarom zou ik dat naar beneden halen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Na Idols lijkt de rest van de wereld een stuk mooier
Ok, wat jij wilquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Het leven lacht mij op vele fronten breedmonds toe, waarom zou ik dat naar beneden halen?
Eventjesquote:
neen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je zo weer spange chickies hosselen?
Ik volg je nietquote:
Sydney?quote:
Het verband ontgaat mij volledigquote:
Primaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het verband ontgaat mij volledig
aubquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het verband ontgaat mij volledig
nope, je moet die Van echt halenquote:
Je moet een plaat vaker horen. 1e keer vond ik hem ook maar matig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:45 schreef minthy het volgende:
Gezien het gejubel hier had ik er meer van verwacht
twitter:hole1988 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 00:43:20@gerardekdom weet jij toevallig waarom @giel3fm de laatste tijd geen freaknacht doet? reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 00:44:43@hole1988 Giel en ik wilden allebei in September stoppen. Giel kon helaas nog niet vanwege omroep-technische redenen. Nu dus wel... reageer retweet
twitter:hole1988 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 00:46:38@gerardekdom ok. wel apart dat het nog steeds NachteGiel heet in de RTV-Gids reageer retweet
twitter:
Dat durfde ik niet te doen, wist niet of hij het oke vond dat hier tweets van hem worden geplaatstquote:
Altijd contact met de sterren die vent.quote:
Doet ie van zichzelf ook dus jawel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat durfde ik niet te doen, wist niet of hij het oke vond dat hier tweets van hem worden geplaatst
omdat Timur ook gewoon een baas isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Laatste tijd veel naamtopics voor Timur; goede zaak![]()
Vertel mij watquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat Timur ook gewoon een baas is
spoilerquote:
tabeequote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:05 schreef Qunix het volgende:
Btw.... Timur begint leuk met de freaknacht. Echt een freakplaat.
Okeuj, trustenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:08 schreef Qunix het volgende:
Uhm....
Ik verwacht niets anders van Timur.
Nee, ik ben wel weg nu. Val bijna om.
en toen werd de megahit ingestart. briljantquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:09 schreef heloef het volgende:
Kijk hij snapt het als je de Freaknacht doet draai dan ook dingen die je normaal niet hoort.
SPOILER: Vrijdag de 13 01-02-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:14 schreef hole1988 het volgende:
Goed lijstjeSPOILER: Vrijdag de 13 01-02-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Maar he dat is dan ook een geweldig nummer.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toen werd de megahit ingestart. briljant
maar goed, ik ga pitten. wekkertje gaat om 9u zoedat ik mn broertje kan helpen. wat ben ik toch ook een sympathieke gast!
trusten allemaal
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:20 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga zo ook maar es slapen. Jammer genoeg mis ik Timur dan![]()
Ja maar jij bent Pinoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat..!
En de rest dan? Zij haken eerder af.
uitzendinggemist.nlquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:20 schreef Pino112 het volgende:
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:20 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, sorry...![]()
Ik vond meester zo mooi klinken
Haha yes, dan ga ik nu lekker slapenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Komkom, niet zo onzeker... Natuurlijk!
Slaap lekker, geniet ervan!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha yes, dan ga ik nu lekker slapenWelterusten
Wat doe jij nog wakker?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:58 schreef rubbereend het volgende:
Timur is de nieuwe onderkoning van 3FM? Laatst Ekstra weekend en nu de freaknacht
mn telefoon trilt steedsquote:
dat zou je wel willen hèquote:
quote:
en piepen....?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:41 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Al zou ik het niet willen, dat kreng van mij blijft ook trillen en piepen
ojeeeequote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hij geeft per bericht 2 klikjes
laten we het dan een hobby noemenquote:
Puik plan! Heb ik toch nog een hobbyquote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laten we het dan een hobby noemen
jij komt je vrijetijd wel doorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Puik plan! Heb ik toch nog een hobby![]()
nu wel, ja!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij komt je vrijetijd wel door
integraalhelmquote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:12 schreef minthy het volgende:
[..]
nu wel, ja!![]()
En ik ga gewoon m'n motorrijbewijs halen straks, ook leuk
beter dan in zo'n helmquote:
en daarna per ongeluk opzettenquote:
*plons*quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarna per ongeluk opzetten
Met shopper?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:34 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen
eerst maar eens boodschappen doen...
natuurlijk! weekendboodschappen doen is het wekelijkse uitje voor Dennis Shopper en Rocky 3!quote:
Roosmarijn glijdt van haar stoel afquote:
Niet op F5 drukken. Dat hoorde ik op de radioquote:
Vast.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:19 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Niet op F5 drukken. Dat hoorde ik op de radioIs #ll13 al trending op twitter? .
quote:
Autistenquote:
even verbeterd hoorquote:
Nee, hier is het nog ochtend. Andere tijdzonequote:
owja, jij zit in Zuid Ossetiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hier is het nog ochtend. Andere tijdzone
ik word er wel vrolijk van jaquote:
Toegeven ik ook wel, maar ik kan ze niet anders zien dan die jongentjes die 3e werden bij de engelse X Factor en ook uit die show komt hun bijnaam ''Wand Erection''.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, jij zit in Zuid Ossetie
[..]
ik word er wel vrolijk van ja
Pino is nooit boosquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:29 schreef henkde_j het volgende:
Is die boze beller Pino?
Knop op je radio
Ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:30 schreef miieejj het volgende:
oja, ff tussendoor.. is giel gestopt met de freaknacht van 1 tot 4 ?
metalfan die 3fm luistert vindt will and the people kut. andere beller vindt dat die metalfan zn radio maar uit moet zetten. metalfan doet dat ook.quote:
WatP vind ik stom.quote:
aha okej dan.. en de reden dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sinds een paar weken en omdat ie eigenlijk al in september wilde stoppen.
Zet je radio lekker uit johquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
Bob Marley....nee, ik houd er niet van. ik hou niet van Reggae.
neehoor, want zodadelijk gaat Timur weer praten en ik hou van Timurquote:
Knop radio enz...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
Bob Marley....nee, ik houd er niet van. ik hou niet van Reggae.
Waarom?!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij was wel klaar met jouw gezeur!
die bookmark ik evenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Knop radio enz...
En nooit klagen over iets dat je gratis krijgt
ik denk dat je zou klagen als je na seks een soa hebt.....je mag dan alleen klagen als je betaald hebt voor die seks...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Knop radio enz...
En nooit klagen over iets dat je gratis krijgt
Scherp! Zover denk ik nog niet door deze ochtendquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat je zou klagen als je na seks een soa hebt.....je mag dan alleen klagen als je betaald hebt voor die seks...
Eerst maar zorgen dat die seks plaatsvindt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat je zou klagen als je na seks een soa hebt.....je mag dan alleen klagen als je betaald hebt voor die seks...
hoezo? Tis toch gratis.....quote:
kom vanavond maar ff langsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerst maar zorgen dat die seks plaatsvindt.
i knowquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Scherp! Zover denk ik nog niet door deze ochtend
Ja, maar ik heb het idee dat ik duvels uit moet kijken met wat ik zegquote:
Nee, waarom? Tis gratis....... gewoon over je heen laten komenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het idee dat ik duvels uit moet kijken met wat ik zeg
Nee, gaat niet. Ik heb zo'n ongelooflijke loopneus, zit vast aan de grond geplaktquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kom hier, dan zal ik het je even uitleggen.
Pas op, ik heb snotjesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, waarom? Tis gratis....... gewoon over je heen laten komen
dat zei ik ook tegen dat ene meiske......quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, waarom? Tis gratis....... gewoon over je heen laten komen
zit je me nu te verleiden?quote:
quote:
brrrrrrrrquote:
Volgens mij wordt hij nu gewoon gedraaidquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:12 schreef Sirolf het volgende:
Ohjee, is de studio weer ontploft? Ik hoor Viva La Vida...
Ja! Ging over die reclame van de ANWB, de laatste stem lijkt op die van Pino. Ze gaan het uitzoeken geloof ikquote:
Oh ik heb het gemist dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Ging over die reclame van de ANWB, de laatste stem lijkt op die van Pino. Ze gaan het uitzoeken geloof ik
Ja maar dat heb ik ook gemist zo te lezen. Was met andere dingen bezig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, want ze belden pas met Pino na het bericht van Minthy. Dus je had het kunnen horen
Ja, is niks meer van over helaasquote:
Ik vind er geen kloot meer aan, juist het rauwe stemgeluid van Tim maakte het voor mij bijzonderquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, is niks meer van over helaasHeb de nieuwe Di-rect live gezien, goeie muzikanten hoor, maar de muziek is maar mwah.
Timquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind er geen kloot meer aan, juist het rauwe stemgeluid van Tim maakte het voor mij bijzonder
De rock is er uitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind er geen kloot meer aan, juist het rauwe stemgeluid van Tim maakte het voor mij bijzonder
je houdt van harder?quote:
The Deaf is leuk op Spike zn irritante gedrag naquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
De rock is er uitMaar eens The Deaf checken, dat schijnt beter te zijn.
Geen idee, hoor er nooit meer iets vanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Timmet aanstelmuziek tegenwoordig
Is dat met Spike? Die vind ik irritantquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
De rock is er uitMaar eens The Deaf checken, dat schijnt beter te zijn.
Kloptquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat met Spike? Die vind ik irritant
ja,zit Sims3 te spelen. mijn vrouw is gisteren overleden, ik ben inmiddels hertrouwd en nu ben ik zelf overleden. kan gelukkig met mijn 2e vrouw verder spelen....quote:
Dat klinkt als een dramaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja,zit Sims3 te spelen. mijn vrouw is gisteren overleden, ik ben inmiddels hertrouwd en nu ben ik zelf overleden. kan gelukkig met mijn 2e vrouw verder spelen....
ach, ik vind het wel humor. oh, en waarschijnlijk heb ik op mijn laatste avond mijn 2e vrouw bezwangerd...quote:
klinkt een beetje psychopatischquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja,zit Sims3 te spelen. mijn vrouw is gisteren overleden, ik ben inmiddels hertrouwd en nu ben ik zelf overleden. kan gelukkig met mijn 2e vrouw verder spelen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |