Dan had je beter kunnen zeggen dat je maar een half uurtje onderweg zou zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Pietje Precies![]()
Ik kom altijd en overal te laat, heb daarin een reputatie hoog te houden
Klinkt tof idd. Wie zijn het?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:26 schreef Qunix het volgende:
Klinkt niet verkeerd dit live.
Achtergrond stemmen moeten wat zachter alleen.
dat wilde ik net zeggen!quote:
dit was Tessa Rose Jackson. Geen artiestennaamquote:
Oke tof. Was net ff weg, even bij de buurman checken of alles nog 100% was.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit was Tessa Rose Jackson. Geen artiestennaam
Was ik ook, maar ik heb onderweg familie wonen waarbij ik nogal eens blijf plakkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dan had je beter kunnen zeggen dat je maar een half uurtje onderweg zou zijn
Je hoeft niet te stoppen hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Was ik ook, maar ik heb onderweg familie wonen waarbij ik nogal eens blijf plakken
Jawelquote:
Nou, vooruit dan maarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel![]()
Reden hoeft hier verder niet, maar het is noodzakelijk
HALLO SCHATKE!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Was ik ook, maar ik heb onderweg familie wonen waarbij ik nogal eens blijf plakken
7% verdorie! ik ben knetterlam! k ben zo lam dat je swarma van me kunt maken! haha, snap je hem? lam....lam=schaap....schaap=shoarmaquote:
Je grapjes uitleggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
7% verdorie! ik ben knetterlam! k ben zo lam dat je swarma van me kunt maken! haha, snap je hem? lam....lam=schaap....schaap=shoarma![]()
![]()
ja, zo lam ben ik!quote:
OMG Rock, dit is ergquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
7% verdorie! ik ben knetterlam! k ben zo lam dat je swarma van me kunt maken! haha, snap je hem? lam....lam=schaap....schaap=shoarma![]()
![]()
dank je popquote:
hahahaquote:
Dagoducksauce!quote:
Zo te horen aan zijn stem tenminste, zeker weten doe ik het niet...quote:
en mooier!quote:
Neen... Ik heb net een bak ellende achter de rug, dan ga ik mezelf geen Idols aandoenquote:
Na Idols lijkt de rest van de wereld een stuk mooierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen... Ik heb net een bak ellende achter de rug, dan ga ik mezelf geen Idols aandoen
Het leven lacht mij op vele fronten breedmonds toe, waarom zou ik dat naar beneden halen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Na Idols lijkt de rest van de wereld een stuk mooier
Ok, wat jij wilquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Het leven lacht mij op vele fronten breedmonds toe, waarom zou ik dat naar beneden halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |