Dan had je beter kunnen zeggen dat je maar een half uurtje onderweg zou zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Pietje Precies![]()
Ik kom altijd en overal te laat, heb daarin een reputatie hoog te houden
Klinkt tof idd. Wie zijn het?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:26 schreef Qunix het volgende:
Klinkt niet verkeerd dit live.
Achtergrond stemmen moeten wat zachter alleen.
dat wilde ik net zeggen!quote:
dit was Tessa Rose Jackson. Geen artiestennaamquote:
Oke tof. Was net ff weg, even bij de buurman checken of alles nog 100% was.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit was Tessa Rose Jackson. Geen artiestennaam
Was ik ook, maar ik heb onderweg familie wonen waarbij ik nogal eens blijf plakkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dan had je beter kunnen zeggen dat je maar een half uurtje onderweg zou zijn
Je hoeft niet te stoppen hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Was ik ook, maar ik heb onderweg familie wonen waarbij ik nogal eens blijf plakken
Jawelquote:
Nou, vooruit dan maarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel![]()
Reden hoeft hier verder niet, maar het is noodzakelijk
HALLO SCHATKE!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Was ik ook, maar ik heb onderweg familie wonen waarbij ik nogal eens blijf plakken
7% verdorie! ik ben knetterlam! k ben zo lam dat je swarma van me kunt maken! haha, snap je hem? lam....lam=schaap....schaap=shoarmaquote:
Je grapjes uitleggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
7% verdorie! ik ben knetterlam! k ben zo lam dat je swarma van me kunt maken! haha, snap je hem? lam....lam=schaap....schaap=shoarma![]()
![]()
ja, zo lam ben ik!quote:
OMG Rock, dit is ergquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
7% verdorie! ik ben knetterlam! k ben zo lam dat je swarma van me kunt maken! haha, snap je hem? lam....lam=schaap....schaap=shoarma![]()
![]()
dank je popquote:
hahahaquote:
Dagoducksauce!quote:
Zo te horen aan zijn stem tenminste, zeker weten doe ik het niet...quote:
en mooier!quote:
Neen... Ik heb net een bak ellende achter de rug, dan ga ik mezelf geen Idols aandoenquote:
Na Idols lijkt de rest van de wereld een stuk mooierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen... Ik heb net een bak ellende achter de rug, dan ga ik mezelf geen Idols aandoen
Het leven lacht mij op vele fronten breedmonds toe, waarom zou ik dat naar beneden halen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Na Idols lijkt de rest van de wereld een stuk mooier
Ok, wat jij wilquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Het leven lacht mij op vele fronten breedmonds toe, waarom zou ik dat naar beneden halen?
Eventjesquote:
neen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je zo weer spange chickies hosselen?
Ik volg je nietquote:
Sydney?quote:
Het verband ontgaat mij volledigquote:
Primaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het verband ontgaat mij volledig
aubquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het verband ontgaat mij volledig
nope, je moet die Van echt halenquote:
Je moet een plaat vaker horen. 1e keer vond ik hem ook maar matig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:45 schreef minthy het volgende:
Gezien het gejubel hier had ik er meer van verwacht
twitter:hole1988 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 00:43:20@gerardekdom weet jij toevallig waarom @giel3fm de laatste tijd geen freaknacht doet? reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 00:44:43@hole1988 Giel en ik wilden allebei in September stoppen. Giel kon helaas nog niet vanwege omroep-technische redenen. Nu dus wel... reageer retweet
twitter:hole1988 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 00:46:38@gerardekdom ok. wel apart dat het nog steeds NachteGiel heet in de RTV-Gids reageer retweet
twitter:
Dat durfde ik niet te doen, wist niet of hij het oke vond dat hier tweets van hem worden geplaatstquote:
Altijd contact met de sterren die vent.quote:
Doet ie van zichzelf ook dus jawel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat durfde ik niet te doen, wist niet of hij het oke vond dat hier tweets van hem worden geplaatst
omdat Timur ook gewoon een baas isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Laatste tijd veel naamtopics voor Timur; goede zaak![]()
Vertel mij watquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat Timur ook gewoon een baas is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |