Dan had je beter kunnen zeggen dat je maar een half uurtje onderweg zou zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Pietje Precies![]()
Ik kom altijd en overal te laat, heb daarin een reputatie hoog te houden
Klinkt tof idd. Wie zijn het?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:26 schreef Qunix het volgende:
Klinkt niet verkeerd dit live.
Achtergrond stemmen moeten wat zachter alleen.
dat wilde ik net zeggen!quote:
dit was Tessa Rose Jackson. Geen artiestennaamquote:
Oke tof. Was net ff weg, even bij de buurman checken of alles nog 100% was.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit was Tessa Rose Jackson. Geen artiestennaam
Was ik ook, maar ik heb onderweg familie wonen waarbij ik nogal eens blijf plakkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dan had je beter kunnen zeggen dat je maar een half uurtje onderweg zou zijn
Je hoeft niet te stoppen hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Was ik ook, maar ik heb onderweg familie wonen waarbij ik nogal eens blijf plakken
Jawelquote:
Nou, vooruit dan maarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel![]()
Reden hoeft hier verder niet, maar het is noodzakelijk
HALLO SCHATKE!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Was ik ook, maar ik heb onderweg familie wonen waarbij ik nogal eens blijf plakken
7% verdorie! ik ben knetterlam! k ben zo lam dat je swarma van me kunt maken! haha, snap je hem? lam....lam=schaap....schaap=shoarmaquote:
Je grapjes uitleggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
7% verdorie! ik ben knetterlam! k ben zo lam dat je swarma van me kunt maken! haha, snap je hem? lam....lam=schaap....schaap=shoarma![]()
![]()
ja, zo lam ben ik!quote:
OMG Rock, dit is ergquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
7% verdorie! ik ben knetterlam! k ben zo lam dat je swarma van me kunt maken! haha, snap je hem? lam....lam=schaap....schaap=shoarma![]()
![]()
dank je popquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |