Ik dacht dat ik het heel stom zou vinden, maar het is zo over de top dat het wel weer grappig isquote:
quote:
ik heb wat moeite met zijn accent. Alsof hij constant kaakkramp heeft.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:49 schreef Pedroso het volgende: Ali lult soms veel teveel maar is wel grappig.
quote:
quote:
doen ze ook niet in die seriequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Ik haat het als ze liedjes in het Nederlands vertalen.
Daarom komen mensen naar DWDD duhhhhhhhquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:51 schreef Stickertje het volgende:
daarom is georgina daar, ze heeft een programma te promoten...
Eigenlijk zit iedereen daar met een verkooppraatje. Het is net Tell Sell.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:51 schreef Stickertje het volgende:
Dat heeft dat programma echt niet nodig met 2 miljoen kijkers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:51 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eigenlijk zit iedereen daar met een verkooppraatje. Het is net Tell Sell.
Het zijn 2 of 3 nummers per aflevering van drie kwartier.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Mij trekt het ook totaal niet. Ik houd sowieso niet van series waarin steeds gezongen wordt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heeft dat programma echt niet nodig met 2 miljoen kijkers.
Het lijkt nu wel 1 grote Musical.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Het zijn 2 of 3 nummers per aflevering van drie kwartier.
Mart kijkt liever naar mannen met geschoren benen die volgespoten zijn met dopingquote:
Nee, een van de beste decennia allertijden !quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:55 schreef Stickertje het volgende:
en de jaren 80![]()
als er een decennium dat verdient om geaborteerd te worden is het die 10 jaar...
Waarom ? Ben je soms geboren in de jaren 80 ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:55 schreef Stickertje het volgende:
en de jaren 80![]()
als er een decennium dat verdient om geaborteerd te worden is het die 10 jaar...
Zeventiger jaren waren leuker, met discoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:55 schreef Stickertje het volgende:
en de jaren 80![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee, een van de beste decennia allertijden !
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeventiger jaren waren leuker, met disco
jij ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
ik herstel, de jaren 70 verdienen om geaborteerd te worden...
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
ik herstel, de jaren 70 verdienen om geaborteerd te worden...
quote:
Ja, sommige filmpjes zien we wel een keer of 5 lijkt het.quote:
quote:
bweena swertequote:
"Speciaal besteld uit Portugal"quote:
Viel mij ook al op maar ik dacht, ik zeg maar niksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:59 schreef Pedroso het volgende:
Matthijs laat zijn borsthaar zien. Even indruk maken op de vrouwtjes.
En ? Maakt ie indruk ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Viel mij ook al op maar ik dacht, ik zeg maar niks
beste van de maandquote:
Hij is kleiner dan een duimquote:
Het Schaep is begonnen op 7 januari ! En het is een leuke seriequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:51 schreef Stickertje het volgende:
Oh pinkeltje dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hij is kleiner dan een duim
Ik vroeg me al af of het een soort klingon-bot wasquote:
Napoleon klinkt stoerderquote:
Hij pakt haar vol op haar bekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:04 schreef TLC het volgende:
ik snapte dat all you need stukje nietwat was daar nou grappig aan ?
Dat gelebber misschien?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:04 schreef TLC het volgende:
Jij zoent vrouwen ook zo blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:04 schreef TLC het volgende:
Ik niet, maar evengoed geen leuk fragment.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij zoent vrouwen ook zo blijkbaar.
sinds wanneer is kussen op tv taboe ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hij pakt haar vol op haar bek
Africa, BBCquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe heet dat programma van net met die tijger en eekhoorn?
BBC (quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Not sure if seriousquote:
quote:
Senk joequote:
The tiger and the squirrelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
ohhh de manier waarop moest grappig zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
Zag je niet hoe dan? Volgens mij heeft zij nu kronen voor
Vooral omdat hij het grote interview niet mocht doenquote:
Alleen waar ie zelf in beeld komt. En Ria Visser, maar dan zit ie op het bankie met z'n broek tot z;n enkels.quote:
Inderdaad, verslagen door zo'n amateur als Oprah.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vooral omdat hij het grote interview niet mocht doen
Dat doet hij morgen: hij heeft dit opgenomen en Ria alvast gebeld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alleen waar ie zelf in beeld komt. En Ria Visser, maar dan zit ie op het bankie met z'n broek tot z;n enkels.
Ik weet niet eens wie Chris Froome is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:08 schreef Syntix het volgende:
Weet iemand hier wanneer dat interview met Chris Froome komt van Mart?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie Chris Froome is.
Zo'n onbetekenende vrouw....met misschien wel een autocuequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, verslagen door zo'n amateur als Oprah.
2e in de Tour vorig jaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, ik ben al een aantal jaren clean.quote:
Op dit moment de beste wielrenner ter wereld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Laat me raden, de snor?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:11 schreef Pedroso het volgende:
Danny, een onbeduidend rennertje die de big boy wil uithangen.
Foto even gezocht, gezicht ken ik wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Op dit moment de beste wielrenner ter wereld.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Op dit moment de beste wielrenner ter wereld.
Vuelta 2011 was hij ook de beste renner.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:12 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]Op basis van de prestaties van een jaar, waarin die in de tour mogelijk de beste was.
De rest van de Spaanse ploegen ook waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heel Barcelona heeft mogen genieten van de doping van Fuentes
Maar dat wordt wel in een doofpot gestoptquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heel Barcelona heeft mogen genieten van de doping van Fuentes
En vooral dat hij het niet gemerkt heeftquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Uccie het volgende:
Hij is vooral pissig omdat ze tegen hem...de grote Mart gelogen hebben hè
Iddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
De rest van de Spaanse ploegen ook waarschijnlijk.
ik kan me een zomer herrineren dat Spanjaarden alles wonnen wat lost en vast zatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
De rest van de Spaanse ploegen ook waarschijnlijk.
Belangrijker nog, Mart kan slapen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:14 schreef alors het volgende:
Godzijdank, Mart kan het een plaats geven, ik kan weer slapen.
dat maakt hem niet de beste renner op dit moment. dat is nog altijd onze vriend uit spanje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vuelta 2011 was hij ook de beste renner.
Op dit moment is het Tom Jelte Slagter.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:14 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
dat maakt hem niet de beste renner op dit moment. dat is nog altijd onze vriend uit spanje.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Foto even gezocht, gezicht ken ik wel.
we zullen zien dit jaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:12 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]Op basis van de prestaties van een jaar, waarin die in de tour mogelijk de beste was.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op dit moment is het Tom Jelte Slagter.
Volgens de punten wel jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op dit moment is het Tom Jelte Slagter.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dat was ik, ik had gebeld
Eindelijk beroemd
Inderdaad, iedereen wordt wel eens bedreigd met een mes aan de keel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
He een jankende zwerver aan tafel.
Een beetje heel veel. Typisch ouwe mannen genuil.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Uh is dit niet een beetje overdreven Mart?
Ik vind het meer iets voor een wijfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een beetje heel veel. Typisch ouwe mannen genuil.
Nee en Mart ook niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:17 schreef Deckard het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen wordt wel eens bedreigd met een mes aan de keel.
Bedrog hangt aan het hele leven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:17 schreef marcodej het volgende:
Bedrog hangt aan elke sport vasst Mart.
Ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets voor een wijf
Na Mart een verademing.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:17 schreef Stickertje het volgende:
neee... waarom dit liedje verkrachten
quote:
Jeremain kan nog niet zonder zijwieltjes toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Man man man wat slecht. Lensie op de fiets met EPO
Snotverdomme als je je kop niet houdt kom ik je opzoeken en kan je familie je testament gaan opmakenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
Ik ben nog nooit met de dood bedreigd...ik voel mij buitengesloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Mart blijft een baas.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:18 schreef Syntix het volgende:
Waarom zoveel haat richting Mart?
Ja heeft de OS compleet verneukt 's avonds maar toch...
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Snotverdomme als je je kop niet houdt kom ik je opzoeken en kan je familie je testament gaan opmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je...nu hoor ik er weer bij
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Hee! Nee!quote:
Was ook een keer bij dwddquote:
Rrright. VI.quote:
Ik vond deze leukquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Lucky valt de eerste weken na de winterstop zwaar tegen.
Ja, deze was redelijk.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Lucky valt de eerste weken na de winterstop zwaar tegen.
had op dit soort filmpjes gehoopt
Leuk is niet genoeg, het moet grappig zijn.quote:
onder de 18 eerder. Maar vet stoer hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Syntix het volgende:
[..]![]()
Het was echt zooooooooo geniaal geweest als ze dat zou zeggen. Dan zou iedereen onder de 30 haar waarderen en respecteren denk ik
daar is niks geks aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Gek, ik heb Pietertje helemaal niet gemist.
Hij zit tegenwoordig ook in een taalspelletje op NED2, dus misschien kan hij zijn drukke werkzaamheden niet meer combineren?quote:
Ja hij moet wel tijd hebben voor zijn hoogstaande grappen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij zit tegenwoordig ook in een taalspelletje op NED2, dus misschien kan hij zijn drukke werkzaamheden niet meer combineren?
Haha ja dat was wel een leukequote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:42 schreef hexje het volgende:
Mart: Ik ben een man. Wij doen dat rustig.![]()
Gelukkig. Die heb ik al zo lang niet meer gezien.quote:
Bah.quote:Carnavalshit van het jaar: Giel Beelen - 4-2-2013
Giel is op zoek naar de beste carnavalshit van het jaar. Er zijn tien genomineerden, morgen wordt de top 3 bekend gemaakt en woensdag komt hier een winnaar uit. Bij ons in de studio zijn een aantal acts uit de top 10 aanwezig. Wat vind jij de beste carnavalshit?
Ze zouden heel Giel moeten beperken tot zijn eigen show.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:58 schreef remcoP het volgende:
[..]
Godsamme, beperk dat lekker tot z'n eigen show.
Dat ook ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze zouden heel Giel moeten beperken tot zijn eigen show.
Dit lijkt me dan wel weer grappig. Prem die lekker kan gaan zitten gillen.quote:SNS: Prem Radhakishun en Sweder van Wijnbergen - 4-2-2013
Het is 2 februari 2011. Prem Radhakishun heeft professor economie Sweder van Wijnsbergen te gast in zijn programma op radio 1. Het onderwerp: gde grote financiële problemen van SNS en zelfs een mogelijk faillissement. De vrijdag genationaliseerde bank reageerde alsof er geen vuiltje aan de lucht was. Sterker nog: Prem werd een 'dronken aardbei' genoemd.
Inmiddels domineert de zaak al dagenlang het nieuws en is Nederland boos om het vermeende mismanagement en de bonussen van oud-topman Sjoerd van Keulen. Aan tafel de hoofdrolspelers van de uitzending van destijds: Prem Radhakishun en Sweder van Wijnbergen.
Ik hoop dat het de schuld is van boze witte mannen.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, Prem die postuum zijn gelijk bijelkaar raaskalt! Kan een topshow worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |