Alleen waar ie zelf in beeld komt. En Ria Visser, maar dan zit ie op het bankie met z'n broek tot z;n enkels.quote:
Inderdaad, verslagen door zo'n amateur als Oprah.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vooral omdat hij het grote interview niet mocht doen
Dat doet hij morgen: hij heeft dit opgenomen en Ria alvast gebeld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alleen waar ie zelf in beeld komt. En Ria Visser, maar dan zit ie op het bankie met z'n broek tot z;n enkels.
Ik weet niet eens wie Chris Froome is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:08 schreef Syntix het volgende:
Weet iemand hier wanneer dat interview met Chris Froome komt van Mart?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie Chris Froome is.
Zo'n onbetekenende vrouw....met misschien wel een autocuequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, verslagen door zo'n amateur als Oprah.
2e in de Tour vorig jaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, ik ben al een aantal jaren clean.quote:
Op dit moment de beste wielrenner ter wereld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Laat me raden, de snor?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:11 schreef Pedroso het volgende:
Danny, een onbeduidend rennertje die de big boy wil uithangen.
Foto even gezocht, gezicht ken ik wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Op dit moment de beste wielrenner ter wereld.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Op dit moment de beste wielrenner ter wereld.
Vuelta 2011 was hij ook de beste renner.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:12 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]Op basis van de prestaties van een jaar, waarin die in de tour mogelijk de beste was.
De rest van de Spaanse ploegen ook waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heel Barcelona heeft mogen genieten van de doping van Fuentes
Maar dat wordt wel in een doofpot gestoptquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heel Barcelona heeft mogen genieten van de doping van Fuentes
En vooral dat hij het niet gemerkt heeftquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Uccie het volgende:
Hij is vooral pissig omdat ze tegen hem...de grote Mart gelogen hebben hè
Iddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
De rest van de Spaanse ploegen ook waarschijnlijk.
ik kan me een zomer herrineren dat Spanjaarden alles wonnen wat lost en vast zatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
De rest van de Spaanse ploegen ook waarschijnlijk.
Belangrijker nog, Mart kan slapen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:14 schreef alors het volgende:
Godzijdank, Mart kan het een plaats geven, ik kan weer slapen.
dat maakt hem niet de beste renner op dit moment. dat is nog altijd onze vriend uit spanje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vuelta 2011 was hij ook de beste renner.
Op dit moment is het Tom Jelte Slagter.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:14 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
dat maakt hem niet de beste renner op dit moment. dat is nog altijd onze vriend uit spanje.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Foto even gezocht, gezicht ken ik wel.
we zullen zien dit jaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:12 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]Op basis van de prestaties van een jaar, waarin die in de tour mogelijk de beste was.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op dit moment is het Tom Jelte Slagter.
Volgens de punten wel jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op dit moment is het Tom Jelte Slagter.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dat was ik, ik had gebeld
Eindelijk beroemd
Inderdaad, iedereen wordt wel eens bedreigd met een mes aan de keel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
He een jankende zwerver aan tafel.
Een beetje heel veel. Typisch ouwe mannen genuil.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Uh is dit niet een beetje overdreven Mart?
Ik vind het meer iets voor een wijfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een beetje heel veel. Typisch ouwe mannen genuil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |