Ja hij moet wel tijd hebben voor zijn hoogstaande grappen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij zit tegenwoordig ook in een taalspelletje op NED2, dus misschien kan hij zijn drukke werkzaamheden niet meer combineren?
Haha ja dat was wel een leukequote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:42 schreef hexje het volgende:
Mart: Ik ben een man. Wij doen dat rustig.![]()
Gelukkig. Die heb ik al zo lang niet meer gezien.quote:
Bah.quote:Carnavalshit van het jaar: Giel Beelen - 4-2-2013
Giel is op zoek naar de beste carnavalshit van het jaar. Er zijn tien genomineerden, morgen wordt de top 3 bekend gemaakt en woensdag komt hier een winnaar uit. Bij ons in de studio zijn een aantal acts uit de top 10 aanwezig. Wat vind jij de beste carnavalshit?
Ze zouden heel Giel moeten beperken tot zijn eigen show.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:58 schreef remcoP het volgende:
[..]
Godsamme, beperk dat lekker tot z'n eigen show.
Dat ook ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze zouden heel Giel moeten beperken tot zijn eigen show.
Dit lijkt me dan wel weer grappig. Prem die lekker kan gaan zitten gillen.quote:SNS: Prem Radhakishun en Sweder van Wijnbergen - 4-2-2013
Het is 2 februari 2011. Prem Radhakishun heeft professor economie Sweder van Wijnsbergen te gast in zijn programma op radio 1. Het onderwerp: gde grote financiële problemen van SNS en zelfs een mogelijk faillissement. De vrijdag genationaliseerde bank reageerde alsof er geen vuiltje aan de lucht was. Sterker nog: Prem werd een 'dronken aardbei' genoemd.
Inmiddels domineert de zaak al dagenlang het nieuws en is Nederland boos om het vermeende mismanagement en de bonussen van oud-topman Sjoerd van Keulen. Aan tafel de hoofdrolspelers van de uitzending van destijds: Prem Radhakishun en Sweder van Wijnbergen.
Ik hoop dat het de schuld is van boze witte mannen.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, Prem die postuum zijn gelijk bijelkaar raaskalt! Kan een topshow worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |