Sowiesoquote:
Ik vermoed dat het taboe daar NOG groter is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef Adelante het volgende:
Zijn er homo american footballers? Of is het zo taboe als bij Nederlands voetbal?
Zijn allemaal flikkers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef Adelante het volgende:
Zijn er homo american footballers? Of is het zo taboe als bij Nederlands voetbal?
Homo's kunnen niet sporten, iets met motoriek enzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef Adelante het volgende:
Ben je verliefd op Humberto of zo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerder triestquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Zou het hip zijn om te zeggen op FB dat je klaar zit om de SuperBowl te kijken, met een starbucks koffie bekertje?
Jij weetquote:
Maar we hadden hem vandaag nog niet gezienquote:
Ik denk het niet, Job.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:20 schreef OProg het volgende:
Ik hoop dat lucky de aflevering nog iets gaat redden.
Ik weet wel zeker van niet.quote:
Vitesse wint ditquote:
Ligt aan jouquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Uh ik begreep deze Lucky niet. Maar zal wel aan mij liggen.
Dan ook aan mij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Uh ik begreep deze Lucky niet. Maar zal wel aan mij liggen.
Wie is die mol!quote:
Keuringsdienst van waarde met aardappels.quote:
Alicia Keys zingt vals.quote:
quote:Media-uitzending: Georgina Verbaan - 1-2-2013
Media-uitzending: Aaf Brandt Corstius - 1-2-2013
Media-uitzending: Mart Smeets - 1-2-2013
Media-uitzending: The Kik - 1-2-1013
Tafelheer: Ali B - 1-2-2013
In Noord Korea weten ze daar wel een oplossing voor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:06 schreef Specularium het volgende:
Iemand moet Henk Knol op zijn vuige veel te brutale anus beuken, nohommo.
In een willekeurige kansenwijk ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:09 schreef OProg het volgende:
[..]
In Noord Korea weten ze daar wel een oplossing voor.
En hier:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
In een willekeurige kansenwijk ook.
Ja, 'Knabbel en Babbel: Puntige Knie'.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:11 schreef Karina het volgende:
Georgina speelt zeker in een of andere film die gepromoot moet worden?
Ik mag elke dag weer terug naar mijn dorp.quote:
Volgens Wiki moet het dan 1 van deze twee meesterwerken zijn:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:11 schreef Karina het volgende:
Georgina speelt zeker in een of andere film die gepromoot moet worden?
ff de Oscars bellen dat ze hier rekening mee moeten houden.quote:2013 Frits & Franky
2013 Mannenharten
Schiedam? Maasland?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik mag elke dag weer terug naar mijn dorp.
Veel mooier dan dat. Zwijndrecht.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:15 schreef Karina het volgende:
Mannenharten klinkt als een foute horrorfilm. En Frits en Franky als iets met homo's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frits"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Daar heb je een prachtwijk voor Henk Krol.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:19 schreef Specularium het volgende:
Kanaleneiland is afgeschreven gebied, gewoon klaar.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:19 schreef OProg het volgende:
[..]Oscar waardig dus inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frits![]()
Oh leuke gastenquote:
Ik heb gisteren niks gepostquote:
Wel vaak wortel erbij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh chinees
Wel weinig vegetarisch altijd.
Krijg je mooie ogen vanquote:
Nou en?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef Specularium het volgende:
Ik ga lekker iets van de Chinees halen want ik heb nergens zin.
Klopt wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij van die vuige CDA ogen.
Ah ik meende wat sarcasme te bespeuren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja ligt eraan, maar het was gewoon een vraag.
.
Doe eens effe normaal man.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik meende wat sarcasme te bespeuren.
Wees maar blij dat ik het niet ben, dan had ik die SC meteen weggehaald
Die is ergens aan het zingen.quote:
quote:Zoals elke laatste vrijdag van de maand blikken we terug op de afgelopen televisiemaand. Georgina Verbaan acteert in 't Schaep in Mokum', de nieuwste remake van de jarenzeventig televisieserie 't Schaep met de 5 pooten'. De serie startte op zeven januari en is wederom een hit, bijna 2 miljoen kijkers volgen het wel en wee van het groepje Jordanezen.
Ook deze schijnt vrouw te zijn.quote:
Hij twitterde vandaag nog een mopje dus dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:39 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat Pieter een ongeluk heeft gehad met zijn bril.
Hij staat er nog niet bij op de site. Misschien geveld door griep.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:36 schreef OProg het volgende:
Het is vrijdag, waar blijft de aankondiging van Pieter Derks?
Jezus zeg, sterkte.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij twitterde vandaag nog een mopje dus dat zal wel meevallen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hoop dat Pietertje weer leuke grapjes heeft vanavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:28 schreef Specularium het volgende:
Doet er vrij weinig toe met zijn allen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:28 schreef Specularium het volgende:
Doet er vrij weinig toe met zijn allen.
Je bent denk ik in de war met Paulien Cornellisen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef Pedroso het volgende:
Die Aaf Brandt Corstius is dat die muts die meedeed aan Wie is de Mol en last had aan bepaald lichaamsdeel tijdens de busrit ?
Dat zou goed kunnen. Lijken zeker erg op elkaar of ik heb heel iemand anders voor me.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je bent denk ik in de war met Paulien Cornellisen.
quote:
Om naar uit te kijkenquote:
Opdat wij niet vergeten.quote:
Andere tekst hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hebben ze geen ander nummer dan Simone?
Kik is leuk. Relatief, natuurlijk, maar toch.quote:
Dude..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Is dit nu live?Ik ga over een uur naar The Kik in Sittard
Ik vind dit een understatement.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind Mart een arrogante, humorloze betweter die zijn tijd gehad heeft.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:36 schreef Stickertje het volgende:
georgina mist een stokbrood en een knoflook ketting
Ik heb evt. wel een stokbrood voor haar.quote:
met kruidenboter zeker?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb evt. wel een stokbrood voor haar.
die ze harry's noemt O.o zou jij aan harry's willen zitten met je handen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ze heeft goede tetten.
Ze heeft inderdaad een beetje verlepte kop.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:38 schreef alors het volgende:
Aaf's gezicht was de inspiratiebron voor deze smiley
Wel aan haar Harries.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die ze harry's noemt O.o zou jij aan harry's willen zitten met je handen?
En nog een paar 1000 Ali's.quote:
Hij heeft ook minpuntenquote:
quote:
Sowieso wel de eerste verstaanbare artiest bij DWDD in 2013.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef Adelante het volgende:
The Kick
wat zijn dit voor rijmelarij liedjes
Wat werd er dan wel gezegd???quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef Paxcon het volgende:
Die vertaling sloeg nergens op trouwens..
Hij moet scoren tegen Fenerbache?
Niet op die manier. Gewoon een aardige gozer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
karina & ali sitting in a tree...
Shownieuws op SBS6quote:
Natuurlijk nietquote:
Eeh, nee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is dit een belangrijk moment in de maand
Hij zat toch op de bank dacht ik?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. ik denk voor Fenerbache. Hij voetbalt immers bij Fenerbache.
Nee bij Gala.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laat ze dat bij Galatassaray maar niet horen...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jao tklopt, wai hadden intertaat un affairetje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
OK nu kan ALi even vertellen hoe het zit.
Galataseray toch ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:
geef toe, je leest het ook als je bij de kapper zitquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nee Matthijs, niet HEEL Nederland smult hiervan
Neequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geef toe, je leest het ook als je bij de kapper zit
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef Pietepietje het volgende:
Ik heb het hier nog nooit over gehad
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef Pietepietje het volgende:
Ik heb het hier nog nooit over gehad
Erg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoals hij het zei vond ik het wel grappig.
Nog nooit gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |