Sowiesoquote:
Ik vermoed dat het taboe daar NOG groter is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef Adelante het volgende:
Zijn er homo american footballers? Of is het zo taboe als bij Nederlands voetbal?
Zijn allemaal flikkers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef Adelante het volgende:
Zijn er homo american footballers? Of is het zo taboe als bij Nederlands voetbal?
Homo's kunnen niet sporten, iets met motoriek enzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef Adelante het volgende:
Ben je verliefd op Humberto of zo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerder triestquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Zou het hip zijn om te zeggen op FB dat je klaar zit om de SuperBowl te kijken, met een starbucks koffie bekertje?
Jij weetquote:
Maar we hadden hem vandaag nog niet gezienquote:
Ik denk het niet, Job.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:20 schreef OProg het volgende:
Ik hoop dat lucky de aflevering nog iets gaat redden.
Ik weet wel zeker van niet.quote:
Vitesse wint ditquote:
Ligt aan jouquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Uh ik begreep deze Lucky niet. Maar zal wel aan mij liggen.
Dan ook aan mij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Uh ik begreep deze Lucky niet. Maar zal wel aan mij liggen.
Wie is die mol!quote:
Keuringsdienst van waarde met aardappels.quote:
Alicia Keys zingt vals.quote:
quote:Media-uitzending: Georgina Verbaan - 1-2-2013
Media-uitzending: Aaf Brandt Corstius - 1-2-2013
Media-uitzending: Mart Smeets - 1-2-2013
Media-uitzending: The Kik - 1-2-1013
Tafelheer: Ali B - 1-2-2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |