Sowiesoquote:
Ik vermoed dat het taboe daar NOG groter is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef Adelante het volgende:
Zijn er homo american footballers? Of is het zo taboe als bij Nederlands voetbal?
Zijn allemaal flikkers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef Adelante het volgende:
Zijn er homo american footballers? Of is het zo taboe als bij Nederlands voetbal?
Homo's kunnen niet sporten, iets met motoriek enzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef Adelante het volgende:
Ben je verliefd op Humberto of zo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerder triestquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Zou het hip zijn om te zeggen op FB dat je klaar zit om de SuperBowl te kijken, met een starbucks koffie bekertje?
Jij weetquote:
Maar we hadden hem vandaag nog niet gezienquote:
Ik denk het niet, Job.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:20 schreef OProg het volgende:
Ik hoop dat lucky de aflevering nog iets gaat redden.
Ik weet wel zeker van niet.quote:
Vitesse wint ditquote:
Ligt aan jouquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Uh ik begreep deze Lucky niet. Maar zal wel aan mij liggen.
Dan ook aan mij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Uh ik begreep deze Lucky niet. Maar zal wel aan mij liggen.
Wie is die mol!quote:
Keuringsdienst van waarde met aardappels.quote:
Alicia Keys zingt vals.quote:
quote:Media-uitzending: Georgina Verbaan - 1-2-2013
Media-uitzending: Aaf Brandt Corstius - 1-2-2013
Media-uitzending: Mart Smeets - 1-2-2013
Media-uitzending: The Kik - 1-2-1013
Tafelheer: Ali B - 1-2-2013
In Noord Korea weten ze daar wel een oplossing voor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:06 schreef Specularium het volgende:
Iemand moet Henk Knol op zijn vuige veel te brutale anus beuken, nohommo.
In een willekeurige kansenwijk ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:09 schreef OProg het volgende:
[..]
In Noord Korea weten ze daar wel een oplossing voor.
En hier:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
In een willekeurige kansenwijk ook.
Ja, 'Knabbel en Babbel: Puntige Knie'.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:11 schreef Karina het volgende:
Georgina speelt zeker in een of andere film die gepromoot moet worden?
Ik mag elke dag weer terug naar mijn dorp.quote:
Volgens Wiki moet het dan 1 van deze twee meesterwerken zijn:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:11 schreef Karina het volgende:
Georgina speelt zeker in een of andere film die gepromoot moet worden?
ff de Oscars bellen dat ze hier rekening mee moeten houden.quote:2013 Frits & Franky
2013 Mannenharten
Schiedam? Maasland?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik mag elke dag weer terug naar mijn dorp.
Veel mooier dan dat. Zwijndrecht.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:15 schreef Karina het volgende:
Mannenharten klinkt als een foute horrorfilm. En Frits en Franky als iets met homo's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frits"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Daar heb je een prachtwijk voor Henk Krol.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:19 schreef Specularium het volgende:
Kanaleneiland is afgeschreven gebied, gewoon klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |