quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:19 schreef OProg het volgende:
[..]Oscar waardig dus inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frits![]()
Oh leuke gastenquote:
Ik heb gisteren niks gepostquote:
Wel vaak wortel erbij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh chinees
Wel weinig vegetarisch altijd.
Krijg je mooie ogen vanquote:
Nou en?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef Specularium het volgende:
Ik ga lekker iets van de Chinees halen want ik heb nergens zin.
Klopt wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij van die vuige CDA ogen.
Ah ik meende wat sarcasme te bespeuren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja ligt eraan, maar het was gewoon een vraag.
.
Doe eens effe normaal man.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik meende wat sarcasme te bespeuren.
Wees maar blij dat ik het niet ben, dan had ik die SC meteen weggehaald
Die is ergens aan het zingen.quote:
quote:Zoals elke laatste vrijdag van de maand blikken we terug op de afgelopen televisiemaand. Georgina Verbaan acteert in 't Schaep in Mokum', de nieuwste remake van de jarenzeventig televisieserie 't Schaep met de 5 pooten'. De serie startte op zeven januari en is wederom een hit, bijna 2 miljoen kijkers volgen het wel en wee van het groepje Jordanezen.
Ook deze schijnt vrouw te zijn.quote:
Hij twitterde vandaag nog een mopje dus dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:39 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat Pieter een ongeluk heeft gehad met zijn bril.
Hij staat er nog niet bij op de site. Misschien geveld door griep.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:36 schreef OProg het volgende:
Het is vrijdag, waar blijft de aankondiging van Pieter Derks?
Jezus zeg, sterkte.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij twitterde vandaag nog een mopje dus dat zal wel meevallen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hoop dat Pietertje weer leuke grapjes heeft vanavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:28 schreef Specularium het volgende:
Doet er vrij weinig toe met zijn allen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:28 schreef Specularium het volgende:
Doet er vrij weinig toe met zijn allen.
Je bent denk ik in de war met Paulien Cornellisen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef Pedroso het volgende:
Die Aaf Brandt Corstius is dat die muts die meedeed aan Wie is de Mol en last had aan bepaald lichaamsdeel tijdens de busrit ?
Dat zou goed kunnen. Lijken zeker erg op elkaar of ik heb heel iemand anders voor me.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je bent denk ik in de war met Paulien Cornellisen.
quote:
Om naar uit te kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |