Hij is kleiner dan een duimquote:
Het Schaep is begonnen op 7 januari ! En het is een leuke seriequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:51 schreef Stickertje het volgende:
daarom is georgina daar, ze heeft een programma te promoten...
Oh pinkeltje dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hij is kleiner dan een duim
Ik vroeg me al af of het een soort klingon-bot wasquote:
Napoleon klinkt stoerderquote:
Hij pakt haar vol op haar bekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:04 schreef TLC het volgende:
ik snapte dat all you need stukje nietwat was daar nou grappig aan ?
Dat gelebber misschien?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:04 schreef TLC het volgende:
Jij zoent vrouwen ook zo blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:04 schreef TLC het volgende:
Ik niet, maar evengoed geen leuk fragment.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij zoent vrouwen ook zo blijkbaar.
sinds wanneer is kussen op tv taboe ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hij pakt haar vol op haar bek
Africa, BBCquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe heet dat programma van net met die tijger en eekhoorn?
BBC (quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Not sure if seriousquote:
quote:
Senk joequote:
The tiger and the squirrelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
ohhh de manier waarop moest grappig zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
Zag je niet hoe dan? Volgens mij heeft zij nu kronen voor
Vooral omdat hij het grote interview niet mocht doenquote:
Alleen waar ie zelf in beeld komt. En Ria Visser, maar dan zit ie op het bankie met z'n broek tot z;n enkels.quote:
Inderdaad, verslagen door zo'n amateur als Oprah.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vooral omdat hij het grote interview niet mocht doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |