hihi, je zei contquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naamtopic
Wel beetje jammer die context
quote:
quote:
Mooie statistieken van woensdag welquote:
nope, wilde eerst het origineel zienquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
Rock heb je Dredd met Karl Urban al gezien? heerlijke film IMO
quote:(i) Top 20 in de 3FM-reeks op 31-01-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 047 Pino112
02. 035 Mexicanobakker
03. 031 wolfrolf
04. 031 minthy
05. 023 alors
06. 016 Roel_Jewel
07. 014 henkde_j
08. 009 Againzender
09. 008 themauster
10. 007 D.
11. 007 ieniminimuis
12. 004 Dagoduck
13. 004 3rdRock
14. 003 rubbereend
15. 002 Impect
16. 001 MarijeH
17. 001 Mortaxx
18. 001 InTrePidIvity
19. 001 Cee
20. 001 borisz
Reeks-statistieken!
Klagertquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben vandaag wel actief zeg, jezus
Had ook al 20+ posts in KLB
Sta normaal maar rond P8quote:
233 hier.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben vandaag wel actief zeg, jezus
Had ook al 20+ posts in KLB
In je wildste dromen misschien... Ik crush jequote:
zal wel iets met piet apegras te maken hebben, maar het verduidelijkt voor mij niets. ik onthoud gewoon a2*b2=c2 en ik heb het toch nooit nodigquote:
quote:
quote:
50. Ik vind het prachtigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:22 schreef Pino112 het volgende:
Oh god ik sta op 9 qua januari
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2011 (en Totals Top 5.000) #6
298quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:22 schreef Pino112 het volgende:
Oh god ik sta op 9 qua januari
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2011 (en Totals Top 5.000) #6
limit to your love van james blake? of is dat te lang terug?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:23 schreef DaMook het volgende:
Hoi.
Hoe heet dat ene nummer met die hele diepe bass van een tijdje terug ?
Dat was hemquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
248 (240) 01135 2011-01 03032 3rdRock
[..]
limit to your love van james blake? of is dat te lang terug?
haha. jij gaat wobben!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat was hem, even de speakers van mijn thunderbolt scherm testen, op mijn imac hoorde ik de bass namelijk helemaal niet, eens kijken of ik die nu wel hoor
.
Je beste maand ooitquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
50. Ik vind het prachtig![]()
Hobby gezocht
Wobben ?quote:
Dat zal best meegeholpen hebben...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je beste maand ooit
Komt dat door onze nachtelijke conversaties?
wobben....dat bass geluid wordt ook wel omschreven met "wobwobwob" dus dan wordt dat wobbenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wobben ?
Nja alleen op (bijna) vol volume hoor ik hem, meer had ik ook niet verwacht, maar dus idd iets beter geluid dan mijn imac
.
Wobben niet kennenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wobben ?
Nja alleen op (bijna) vol volume hoor ik hem, meer had ik ook niet verwacht, maar dus idd iets beter geluid dan mijn imac
.
maar dan moet je wel ff een oranje verending aandoen/omdoen!quote:
AHHHquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wobben....dat bass geluid wordt ook wel omschreven met "wobwobwob" dus dan wordt dat wobben
Jou ken ik welquote:
Ja, dat dan weer wel...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar dan moet je wel ff een oranje verending aandoen/omdoen!
ja, Pino is 1 van de weinigen met een eigen 3fmmoment, af en toe hebben ze tussen 22u en 1u wobwobwoensdag. draaien ze vooral dubstepquote:
Ja ik ben al wegquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
Is het nadoen van Dagoduck in tegenwoordig?
Trustequote:
Is het EO tijd?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wist niet dat ik ZOVEEL op FOK! postJezus zeg.
masturberenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:33 schreef DaMook het volgende:
Geen zin om series te kijken en ook geen idee wat ik op internet op wil zoeken, ik wil iets doen, want nog geen (zin om te) slapen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is het EO tijd?
Oh ik schrok al, godsamme.
Trusten allemaal
Godsamme, je blijft hier aan de gang...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
masturberen
nu ga echt slapen. trusten
Nah.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
masturberen
nu ga echt slapen. trusten
oepsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
ook sneu trouwens...ik nader de totaal top500 al..... nog 3000posts en ik zit er tegenaan....als degenen boven mij niet posten natuurlijk...
ik verlang ook sterk naar de zomer.quote:
open schoenenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik verlang ook sterk naar de zomer.
En mss nog sterker naar blote voeten weer.
quote:
Zit op het werk en het regent nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Ga maar buiten 10 rondjes om je huis rennen in de regen dan!
Koffie/thee halen voor alle medewerkers!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:54 schreef Impect het volgende:
[..]
Zit op het werk en het regent niet![]()
Wat nu?
Moet jij geen trein koppen?quote:
Nou ik wilde het niet zeggen idd...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
elke baan is toch extra gewild tegenwoordig?
Ik hoor vrienden die solliciteren en dat ze een van de 200 zijn...
Nee, jij wel?quote:
Vanmorgen al een keer gedaan, zijn altijd van die luie donders die dat niet doen, dus dat vertik ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koffie/thee halen voor alle medewerkers!
Dit soort tweetstwitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 11:25:36Mind = blown. Jammer dat ik nog niks mag zeggen. reageer retweet
Ik loop altijd achter, maar vond het nu wel erg achterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb altijd al voorgelopen op de rest!
En Domien kondigde 'm al aan voor het vorige nummer
Mogguhquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:44 schreef minthy het volgende:
Mogguh![]()
Er stond vanmorgen ineens weer een kerel voor m'n slaapkamerraam, met een ladder.
Ik schrok...
Voortaan gordijn dicht, of niet meer naakt slapenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:44 schreef minthy het volgende:
Mogguh![]()
Er stond vanmorgen ineens weer een kerel voor m'n slaapkamerraam, met een ladder.
Ik schrok...
Ik heb gereplyed. Spoiler alert!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:32 schreef Pino112 het volgende:
Dit soort tweetstwitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 11:25:36Mind = blown. Jammer dat ik nog niks mag zeggen. reageer retweet
. #zegdanniks
Gordijnen zaten dicht en over de rest van je bericht laat ik me niet uit. Dit om een overvloed aan schooi-dm's van een zooi lurkers te voorkomen...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Voortaan gordijn dicht, of niet meer naakt slapen
lucky bastard!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Gordijnen zaten dicht en over de rest van je bericht laat ik me niet uit. Dit om een overvloed aan schooi-dm's van een zooi lurkers te voorkomen...
Ik ben een man, dus kan er me weinig bij voorstellen, maar is het echt zo erg?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, daar word je echt geschift van
Heb ik nog live gezien.quote:
Over het algemeen gaan ze door het uit het raam gooien niet beter werkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
lief dagboek,
ik denk dat ik binnenkort mijn laptop uit het raam gooi. Hij loopt steeds vast en ik word er gestoord van.
Ja. Ik heb een tijdje in een ander subforum meegepost, dat moet ik ook gewoon niet meer doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een man, dus kan er me weinig bij voorstellen, maar is het echt zo erg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Morgenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:44 schreef minthy het volgende:
Mogguh![]()
Ik schrok...
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:51 schreef alors het volgende:
Falco, nog live gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
*kliktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een tijdje in een ander subforum meegepost, dat moet ik ook gewoon niet meer doen
Had je je niet even kunnen fatsoeneren?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Morgen
Ik heb een keer zo'n gast die in een bakje zat en voor mijn raam stond kozijn ofzo te schilderen echt dood laten schrikken met het open doen van mijn gordijn.
Net goed!! Moeten ze maar midden op de dag beginnen ipv in de ochtendquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Morgen
Ik heb een keer zo'n gast die in een bakje zat en voor mijn raam stond kozijn ofzo te schilderen echt dood laten schrikken met het open doen van mijn gordijn.
ik was netjes aangekleed. Ik ben gewoon verschrikkelijk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Had je je niet even kunnen fatsoeneren?
Ach, zak over de kop...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik was netjes aangekleed. Ik ben gewoon verschrikkelijk om naar te kijken.
Volgens mij was het een uur of 10/11quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Net goed!! Moeten ze maar midden op de dag beginnen ipv in de ochtend
*klikt weerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nooit last. Topforum
Dan nog... Uitslapenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij was het een uur of 10/11
Nee dat gaat als een waas door mij heen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Luister je dan helemaal niet naar wat Domien zegt?
Nauwelijksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Luister je dan helemaal niet naar wat Domien zegt?
Dan krijg je een aai over je bolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ga ik liever door voor de volgende ronde
Kijk, we komen er welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan krijg je een aai over je bol
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan krijg je een aai over je bol
Heb ik niet, ik ben een haatdragend monsterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt altijd liefde sturen!
Balen zeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Claudia heeft de griep, wat jammer nou.
Ik ook hoor, fuck hatersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:14 schreef alors het volgende:
Ja ik ben weer de enige die het echt jammer vind, hopelijk zit Nynke er wel.
Opstellen in rijen van 3quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fuck haters?
Dat wordt nog een heet avondje dan.
Ja ik kan jurkjes en broeken aan!quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:39 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Iemand die gestudeerd heeft om overheidsgeld uit te geven kan toch nooit een werkende economie op gang helpen? Afschaffen dus.
"Lisa, een 43 jarige vrouw uit Detroit, heeft een nogal bijzondere hobby. Zij houdt er namelijk van om haar poes schoon te likken. Per dag likt zijn een drietal haarballen weg.quote:
Echt hey...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Lisa, een 43 jarige vrouw uit Detroit, heeft een nogal bijzondere hobby. Zij houdt er namelijk van om haar poes schoon te likken. Per dag likt zijn een drietal haarballen weg.
Hier is te zien hoe Lisa aan het likken is: "
![]()
![]()
Er zit een kn.. Nee laat maar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt hey...
Maar goed, kan toch niet luisteren. Op kantoor kan je op het moment alleen Sky ontvangen, ik ben hersendood na m'n diensten
Nu ben ik slechts hersendood, zonder muziek sterf ik helemaalquote:
Streamen onmogelijk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu ben ik slechts hersendood, zonder muziek sterf ik helemaal
*aai over je bol*quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu ben ik slechts hersendood, zonder muziek sterf ik helemaal
De Forever Lazy houdt daar rekening mee!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:55 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ja heel leuk, totdat je moet plassen, of voor mannen, een nummer 2 moet doen op een koude wc...
Ik had vroeger altijd zo'n aan-elkaar-pjyama aan, nergens last van.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:55 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ja heel leuk, totdat je moet plassen, of voor mannen, een nummer 2 moet doen op een koude wc...
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De Forever Lazy houdt daar rekening mee!
(vanaf 1:13)
[ afbeelding ]
Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
snik ik kan beter ophouden met studeren volgens deze fok gast.
[..]
Neem je eigen laptop mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, thin clients zonder geluidskaart
Bos- en Natuurbeheer aan Wageningen Universiteitquote:
Oh dat is wel tofquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bos- en Natuurbeheer aan Wageningen Universiteit
En dan gefocust op natuurbeheer in ontwikkelingslanden.
Hoezo geldverspilling?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dat is wel tofmaar wel geldverspilling natuurlijk
al geldt dat ook voor mijn studie..
Wilde het nog tussen aanhalingstekens gooien. Het bouwen van huizen is immers ook belangrijk, maar wordt wel zo gezien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo geldverspilling?
Ik red de aarde! Meer dan zo'n stomme advocaat aan de Zuid-As. Maar die is beter, want die leeft niet van belastingscenten
Wat studeer jij dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wilde het nog tussen aanhalingstekens gooien. Het bouwen van huizen is immers ook belangrijk, maar wordt wel zo gezien.
Geen ruimte in het bezemhok dat we kantoor mogen noemenquote:
Ruimte makenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen ruimte in het bezemhok dat we kantoor mogen noemen
Ruimtelijke ordening en planologie nhtv breda. Richting stedelijke vernieuwingquote:
Kan niet, het staat zo efficiënt mogelijk opgesteld nuquote:
Wat een geldvoorspilling!111quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ruimtelijke ordening en planologie nhtv breda. Richting stedelijke vernieuwing
Goeden garpquote:
twitter:Raaskaller twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 13:32:02@paul3fm | please jij bent echt de enige dit dit soort KANKERbagger draait. HOU OP. Ga naar Noordzee! #goodtime #rabbering #3FM reageer retweet
Hij is helaas niet de enige die die bagger draait, verder wel eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Raaskaller twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 13:32:02@paul3fm | please jij bent echt de enige dit dit soort KANKERbagger draait. HOU OP. Ga naar Noordzee! #goodtime #rabbering #3FM reageer retweet
.
Nu alweer dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Draai eens een fucking ander liedje van Lily Allen! Vind dit echt een kut nummer.
Ik hoorde het in de gang.quote:
Leuk is dat altijdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:06 schreef Pino112 het volgende:
Ah, weer Lowlandskaarten. Ben benieuwd hoe vaak Alpha, Bravo, Charlie gaat falen
Wat. de. fack.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
‘Deze keer is er geen twijfel: ze heeft het zelf gewild'
dat is gewoon fucking verminkingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Zieke shit ouwe.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Sander is ook altijd zo lekker ad rem, dat heb ik echt gemistquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Briljant zulke gesprekken
Sander beetje stoken
http://bit.ly/W847aBquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:40 schreef alors het volgende:
Wehehe Stenders, Jelmer en Sander zijn aan de dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |