"Lisa, een 43 jarige vrouw uit Detroit, heeft een nogal bijzondere hobby. Zij houdt er namelijk van om haar poes schoon te likken. Per dag likt zijn een drietal haarballen weg.quote:
Echt hey...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Lisa, een 43 jarige vrouw uit Detroit, heeft een nogal bijzondere hobby. Zij houdt er namelijk van om haar poes schoon te likken. Per dag likt zijn een drietal haarballen weg.
Hier is te zien hoe Lisa aan het likken is: "
![]()
![]()
Er zit een kn.. Nee laat maar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt hey...
Maar goed, kan toch niet luisteren. Op kantoor kan je op het moment alleen Sky ontvangen, ik ben hersendood na m'n diensten
Nu ben ik slechts hersendood, zonder muziek sterf ik helemaalquote:
Streamen onmogelijk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu ben ik slechts hersendood, zonder muziek sterf ik helemaal
*aai over je bol*quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu ben ik slechts hersendood, zonder muziek sterf ik helemaal
De Forever Lazy houdt daar rekening mee!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:55 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ja heel leuk, totdat je moet plassen, of voor mannen, een nummer 2 moet doen op een koude wc...
Ik had vroeger altijd zo'n aan-elkaar-pjyama aan, nergens last van.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:55 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ja heel leuk, totdat je moet plassen, of voor mannen, een nummer 2 moet doen op een koude wc...
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De Forever Lazy houdt daar rekening mee!
(vanaf 1:13)
[ afbeelding ]
Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
snik ik kan beter ophouden met studeren volgens deze fok gast.
[..]
Neem je eigen laptop mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, thin clients zonder geluidskaart
Bos- en Natuurbeheer aan Wageningen Universiteitquote:
Oh dat is wel tofquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bos- en Natuurbeheer aan Wageningen Universiteit
En dan gefocust op natuurbeheer in ontwikkelingslanden.
Hoezo geldverspilling?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dat is wel tofmaar wel geldverspilling natuurlijk
al geldt dat ook voor mijn studie..
Wilde het nog tussen aanhalingstekens gooien. Het bouwen van huizen is immers ook belangrijk, maar wordt wel zo gezien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo geldverspilling?
Ik red de aarde! Meer dan zo'n stomme advocaat aan de Zuid-As. Maar die is beter, want die leeft niet van belastingscenten
Wat studeer jij dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wilde het nog tussen aanhalingstekens gooien. Het bouwen van huizen is immers ook belangrijk, maar wordt wel zo gezien.
Geen ruimte in het bezemhok dat we kantoor mogen noemenquote:
Ruimte makenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen ruimte in het bezemhok dat we kantoor mogen noemen
Ruimtelijke ordening en planologie nhtv breda. Richting stedelijke vernieuwingquote:
Kan niet, het staat zo efficiënt mogelijk opgesteld nuquote:
Wat een geldvoorspilling!111quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ruimtelijke ordening en planologie nhtv breda. Richting stedelijke vernieuwing
Goeden garpquote:
twitter:Raaskaller twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 13:32:02@paul3fm | please jij bent echt de enige dit dit soort KANKERbagger draait. HOU OP. Ga naar Noordzee! #goodtime #rabbering #3FM reageer retweet
Hij is helaas niet de enige die die bagger draait, verder wel eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Raaskaller twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 13:32:02@paul3fm | please jij bent echt de enige dit dit soort KANKERbagger draait. HOU OP. Ga naar Noordzee! #goodtime #rabbering #3FM reageer retweet
.
Nu alweer dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Draai eens een fucking ander liedje van Lily Allen! Vind dit echt een kut nummer.
Ik hoorde het in de gang.quote:
Leuk is dat altijdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:06 schreef Pino112 het volgende:
Ah, weer Lowlandskaarten. Ben benieuwd hoe vaak Alpha, Bravo, Charlie gaat falen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |