Balen zeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Claudia heeft de griep, wat jammer nou.
Ik ook hoor, fuck hatersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:14 schreef alors het volgende:
Ja ik ben weer de enige die het echt jammer vind, hopelijk zit Nynke er wel.
Opstellen in rijen van 3quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fuck haters?
Dat wordt nog een heet avondje dan.
Ja ik kan jurkjes en broeken aan!quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:39 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Iemand die gestudeerd heeft om overheidsgeld uit te geven kan toch nooit een werkende economie op gang helpen? Afschaffen dus.
"Lisa, een 43 jarige vrouw uit Detroit, heeft een nogal bijzondere hobby. Zij houdt er namelijk van om haar poes schoon te likken. Per dag likt zijn een drietal haarballen weg.quote:
Echt hey...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Lisa, een 43 jarige vrouw uit Detroit, heeft een nogal bijzondere hobby. Zij houdt er namelijk van om haar poes schoon te likken. Per dag likt zijn een drietal haarballen weg.
Hier is te zien hoe Lisa aan het likken is: "
![]()
![]()
Er zit een kn.. Nee laat maar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt hey...
Maar goed, kan toch niet luisteren. Op kantoor kan je op het moment alleen Sky ontvangen, ik ben hersendood na m'n diensten
Nu ben ik slechts hersendood, zonder muziek sterf ik helemaalquote:
Streamen onmogelijk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu ben ik slechts hersendood, zonder muziek sterf ik helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |