quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:51 schreef alors het volgende:
Falco, nog live gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
*kliktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een tijdje in een ander subforum meegepost, dat moet ik ook gewoon niet meer doen
Had je je niet even kunnen fatsoeneren?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Morgen
Ik heb een keer zo'n gast die in een bakje zat en voor mijn raam stond kozijn ofzo te schilderen echt dood laten schrikken met het open doen van mijn gordijn.
Net goed!! Moeten ze maar midden op de dag beginnen ipv in de ochtendquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Morgen
Ik heb een keer zo'n gast die in een bakje zat en voor mijn raam stond kozijn ofzo te schilderen echt dood laten schrikken met het open doen van mijn gordijn.
ik was netjes aangekleed. Ik ben gewoon verschrikkelijk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Had je je niet even kunnen fatsoeneren?
Ach, zak over de kop...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik was netjes aangekleed. Ik ben gewoon verschrikkelijk om naar te kijken.
Volgens mij was het een uur of 10/11quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Net goed!! Moeten ze maar midden op de dag beginnen ipv in de ochtend
*klikt weerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nooit last. Topforum
Dan nog... Uitslapenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij was het een uur of 10/11
Nee dat gaat als een waas door mij heen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Luister je dan helemaal niet naar wat Domien zegt?
Nauwelijksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Luister je dan helemaal niet naar wat Domien zegt?
Dan krijg je een aai over je bolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ga ik liever door voor de volgende ronde
Kijk, we komen er welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan krijg je een aai over je bol
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan krijg je een aai over je bol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |