Nee, jij wel?quote:
Vanmorgen al een keer gedaan, zijn altijd van die luie donders die dat niet doen, dus dat vertik ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koffie/thee halen voor alle medewerkers!
Dit soort tweetstwitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 11:25:36Mind = blown. Jammer dat ik nog niks mag zeggen. reageer retweet
Ik loop altijd achter, maar vond het nu wel erg achterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb altijd al voorgelopen op de rest!
En Domien kondigde 'm al aan voor het vorige nummer
Mogguhquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:44 schreef minthy het volgende:
Mogguh![]()
Er stond vanmorgen ineens weer een kerel voor m'n slaapkamerraam, met een ladder.
Ik schrok...
Voortaan gordijn dicht, of niet meer naakt slapenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:44 schreef minthy het volgende:
Mogguh![]()
Er stond vanmorgen ineens weer een kerel voor m'n slaapkamerraam, met een ladder.
Ik schrok...
Ik heb gereplyed. Spoiler alert!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:32 schreef Pino112 het volgende:
Dit soort tweetstwitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 11:25:36Mind = blown. Jammer dat ik nog niks mag zeggen. reageer retweet
. #zegdanniks
Gordijnen zaten dicht en over de rest van je bericht laat ik me niet uit. Dit om een overvloed aan schooi-dm's van een zooi lurkers te voorkomen...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Voortaan gordijn dicht, of niet meer naakt slapen
lucky bastard!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Gordijnen zaten dicht en over de rest van je bericht laat ik me niet uit. Dit om een overvloed aan schooi-dm's van een zooi lurkers te voorkomen...
Ik ben een man, dus kan er me weinig bij voorstellen, maar is het echt zo erg?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, daar word je echt geschift van
Heb ik nog live gezien.quote:
Over het algemeen gaan ze door het uit het raam gooien niet beter werkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
lief dagboek,
ik denk dat ik binnenkort mijn laptop uit het raam gooi. Hij loopt steeds vast en ik word er gestoord van.
Ja. Ik heb een tijdje in een ander subforum meegepost, dat moet ik ook gewoon niet meer doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een man, dus kan er me weinig bij voorstellen, maar is het echt zo erg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Morgenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:44 schreef minthy het volgende:
Mogguh![]()
Ik schrok...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |