wobben....dat bass geluid wordt ook wel omschreven met "wobwobwob" dus dan wordt dat wobbenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wobben ?
Nja alleen op (bijna) vol volume hoor ik hem, meer had ik ook niet verwacht, maar dus idd iets beter geluid dan mijn imac
.
Wobben niet kennenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wobben ?
Nja alleen op (bijna) vol volume hoor ik hem, meer had ik ook niet verwacht, maar dus idd iets beter geluid dan mijn imac
.
maar dan moet je wel ff een oranje verending aandoen/omdoen!quote:
AHHHquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wobben....dat bass geluid wordt ook wel omschreven met "wobwobwob" dus dan wordt dat wobben
Jou ken ik welquote:
Ja, dat dan weer wel...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar dan moet je wel ff een oranje verending aandoen/omdoen!
ja, Pino is 1 van de weinigen met een eigen 3fmmoment, af en toe hebben ze tussen 22u en 1u wobwobwoensdag. draaien ze vooral dubstepquote:
Ja ik ben al wegquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
Is het nadoen van Dagoduck in tegenwoordig?
Trustequote:
Is het EO tijd?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wist niet dat ik ZOVEEL op FOK! postJezus zeg.
masturberenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:33 schreef DaMook het volgende:
Geen zin om series te kijken en ook geen idee wat ik op internet op wil zoeken, ik wil iets doen, want nog geen (zin om te) slapen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is het EO tijd?
Oh ik schrok al, godsamme.
Trusten allemaal
Godsamme, je blijft hier aan de gang...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
masturberen
nu ga echt slapen. trusten
Nah.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
masturberen
nu ga echt slapen. trusten
oepsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
ook sneu trouwens...ik nader de totaal top500 al..... nog 3000posts en ik zit er tegenaan....als degenen boven mij niet posten natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |