Belediging van een ambtenaar in functie. Met z'n tweeën nog wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:46 schreef r0binhood het volgende:
vraag me af hoe dit juridisch gezien in elkaar zit.
Het wordt natuurlijk pas leuk als er meerdere agenten zijn die mee gaan doen, zo van:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Belediging van een ambtenaar in functie. Met z'n tweeën nog wel.
Waarom zou je dit in godsnaam WILLEN doen? Lekker stoer?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk pas leuk als er meerdere agenten zijn die mee gaan doen, zo van:
jul
lie
zijn
ge
arre
steerd
moet dan zijn 'ar' 're'quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk pas leuk als er meerdere agenten zijn die mee gaan doen, zo van:
jul
lie
zijn
ge
arre
steerd
politie ook niet, lopen constant te provoceren als we naar de voetbal gaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:58 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie nou echt niks beters te doen?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:59 schreef r0binhood het volgende:
[..]
politie ook niet, lopen constant te provoceren als we naar de voetbal gaan.
quote:de voetbal
quote:de
quote:d
quote:e
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:59 schreef r0binhood het volgende:
[..]
Niks moet, puber, ga je puistjes maar uitknijpen.quote:
Ik zou ze doodschoppenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:59 schreef r0binhood het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:04 schreef falling_away het volgende:
Nu al het meest trieste topic van 2013 sinds de oprichting van Fok!??
Ik zie het al helemaal voor mij in een Donald Duck stripquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
jul
lie
zijn
ge
arre
steerd
Dat idee krijg ik wel, aan de andere kant; er zijn genoeg simpele zieltjes zoals TS die dergelijke dingen doen en 16 jaar of ouder zijn..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat sowieso nog niet mag
Dat dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind het anders best een tof idee
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind het anders best een tof idee
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:31 schreef henkde_j het volgende:
Godsamme, dit is wel het meest kansloze idee ooit
[..]
Ik zie het al helemaal voor mij in een Donald Duck strip
Ho ho, niet zonder reden he, de politie provoceert als ze naar het voetbal gaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:36 schreef TallMan het volgende:
Wat ben je uberhaupt voor josti als je zonder reden de politie wil gaan uitschelden.
Dan moeten ze even langs wat hulpverleners om van hun waanbeelden af te komen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:37 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
Ho ho, niet zonder reden he, de politie provoceert als ze naar het voetbal gaan
'de voetbal'.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:59 schreef r0binhood het volgende:
[..]
O ja, sorry, de voetbalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
'de voetbal'..
En dan zal je het er wel naar maken hè. Ik word nooit geprovoceerd door de politie.
Waarom vertel je me dit? Dat staat al in het topic.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:42 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
O ja, sorry, de voetbal
De politie provoceert als ze naar de voetbal gaan en daarom willen ze dit doen, als tegenactie zeg maar, om te laten zien dat ze het niet eens zijn met de onbeschaamde provocaties van de heren en dames agenten
Ik quote jou omdat jij even aanhaalt dat het de voetbal is en ik zeg het eigenlijk tegen iemand anders, verwarrend, ik weet het, excuses.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom vertel je me dit? Dat staat al in het topic.
Ik zeg niet dat het 'de voetbal' is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:44 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
Ik quote jou omdat jij even aanhaalt dat het de voetbal is en ik zeg het eigenlijk tegen iemand anders, verwarrend, ik weet het, excuses.
Jawel, jij zei dat TS zei dat het de voetbal was. En daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het 'de voetbal' is.
Dus word je enkel door de wouten geprovoceerd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:46 schreef maartend het volgende:
Dus wordt je enkel door de wauten (of is het wouten) terug geprovoceert.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:47 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
Jawel, jij zei dat TS zei dat het de voetbal was. En daar heb je gelijk in.
Jij bent uiteraard te intelligent om die fout zelf te maken en geeft dan ook bij TS aan dat de voetbal niet goed is, op je eigen koddige manier
Thnx.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus word je enkel door de wouten geprovoceerd.
En dat betekent gewoon acht cola acht bier, dus helemaal geen belediging.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:21 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En dat betekent gewoon acht cola acht bier, dus helemaal geen belediging.
http://juridischdagblad.nl/content/view/9899/53/quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:42 schreef Deetch het volgende:
[..]de intentie is meestal wel duidelijk en volgens mij zag de rechter er ook een beldiging in maar ik heb ff geen zin een bron op te sporen.
Te weinig lettergrepen? Dat wordt dan:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:34 schreef n00b13 het volgende:
Wat is er gebeurd met "Ik vind u een homo", wat door veel mensen werd uitgelegd als vrijheid van meningsuiting?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Te weinig lettergrepen? Dat wordt dan:
ik
vind
u
een
ho
mo
Geen lol aan denk ik
Ik begrijp het prima hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]Ik weet niet of je mijn post wel begrijpt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |