Belediging van een ambtenaar in functie. Met z'n tweeën nog wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:46 schreef r0binhood het volgende:
vraag me af hoe dit juridisch gezien in elkaar zit.
Het wordt natuurlijk pas leuk als er meerdere agenten zijn die mee gaan doen, zo van:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Belediging van een ambtenaar in functie. Met z'n tweeën nog wel.
Waarom zou je dit in godsnaam WILLEN doen? Lekker stoer?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk pas leuk als er meerdere agenten zijn die mee gaan doen, zo van:
jul
lie
zijn
ge
arre
steerd
moet dan zijn 'ar' 're'quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk pas leuk als er meerdere agenten zijn die mee gaan doen, zo van:
jul
lie
zijn
ge
arre
steerd
politie ook niet, lopen constant te provoceren als we naar de voetbal gaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:58 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie nou echt niks beters te doen?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:59 schreef r0binhood het volgende:
[..]
politie ook niet, lopen constant te provoceren als we naar de voetbal gaan.
quote:de voetbal
quote:de
quote:d
quote:e
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:59 schreef r0binhood het volgende:
[..]
Niks moet, puber, ga je puistjes maar uitknijpen.quote:
Ik zou ze doodschoppenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:59 schreef r0binhood het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:04 schreef falling_away het volgende:
Nu al het meest trieste topic van 2013 sinds de oprichting van Fok!??
Ik zie het al helemaal voor mij in een Donald Duck stripquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
jul
lie
zijn
ge
arre
steerd
Dat idee krijg ik wel, aan de andere kant; er zijn genoeg simpele zieltjes zoals TS die dergelijke dingen doen en 16 jaar of ouder zijn..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat sowieso nog niet mag
Dat dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind het anders best een tof idee
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind het anders best een tof idee
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:31 schreef henkde_j het volgende:
Godsamme, dit is wel het meest kansloze idee ooit
[..]
Ik zie het al helemaal voor mij in een Donald Duck strip
Ho ho, niet zonder reden he, de politie provoceert als ze naar het voetbal gaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:36 schreef TallMan het volgende:
Wat ben je uberhaupt voor josti als je zonder reden de politie wil gaan uitschelden.
Dan moeten ze even langs wat hulpverleners om van hun waanbeelden af te komen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:37 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
Ho ho, niet zonder reden he, de politie provoceert als ze naar het voetbal gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |