Dan zal Djuricic naar twente ook wel een kwestie van tijd zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:16 schreef alors het volgende:
Joey van den Berg (terug) naar SC Heerenveen. Hadden ze dat niet een week eerder kunnen doen
Ik denk eerder Gouweleeuw naar AZ, aangezien hij een verdediger is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:20 schreef Stienn het volgende:
[..]
Dan zal Djuricic naar twente ook wel een kwestie van tijd zijn.
Als dat waar zou zijn dan doet AZ weer goede zaken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk eerder Gouweleeuw naar AZ, aangezien hij een verdediger is.
Wat snap je niet aan het woordje 'bevestigde'?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Tyton --> Sevilla (huur)
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 21:14:11Brands over vermeende interesse Sevilla in Tyton: 'niets van gehoord.' reageer retweet
Stonds zelfs heel even op VI.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:16 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woordje 'bevestigde'?twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 21:14:11Brands over vermeende interesse Sevilla in Tyton: 'niets van gehoord.' reageer retweet
Mooie.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:02 schreef alors het volgende:
Yassine El Ghanassy van WBA verhuurd aan SC Heerenveen.
http://www.sc-heerenveen.(...)ghanassy-van-wba1/10
Was voorheen bij Gent toch een van dé smaakmakers. Engeland was misschien iets te "fysiek" voor hem , maar moet zeker kunnen renderen in de Nederlandse competitie ...quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:02 schreef alors het volgende:
Yassine El Ghanassy van WBA verhuurd aan SC Heerenveen.
http://www.sc-heerenveen.(...)ghanassy-van-wba1/10
Ken hem niet, maar dit klinkt wel positief, Heerenveen kan wel een kwaliteitsinjectie gebruiken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Was voorheen bij Gent toch een van dé smaakmakers. Engeland was misschien iets te "fysiek" voor hem , maar moet zeker kunnen renderen in de Nederlandse competitie ...
Was destijds naar Gent gekomen als opvolger voor Brian Ruiz toen die naar Twente ging, En maakte die rol toch wel waar. Erg vergelijkbare spelers, alleen iemand die eerder veel meer assists gaat geven dan zelf gaat scoren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar dit klinkt wel positief, Heerenveen kan wel een kwaliteitsinjectie gebruiken.
Willian*quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:24 schreef Tjacka het volgende:
William voor 35 miljoen dollar van Sjachtar naar Anzhi
Hij is het waard..quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:24 schreef Tjacka het volgende:
William voor 35 miljoen dollar van Sjachtar naar Anzhi
Anders ik wel. Het is echter wel Premier League. Een mooi podium voor hem.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik vind het maar een rare transfer.
Hij kiest er allicht ook gewoon voor om volgend seizoen betaalt te worden ipv op papier bij een "topploeg" te spelen maar in realiteit geen euro op tijd te ontvangen ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik vind het maar een rare transfer.
Ja, maar dan zou je ook gewoon kunnen wachten tot de zomer. Norwich is nou niet echt een club waar je geen nee tegen zegt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij kiest er allicht ook gewoon voor om volgend seizoen betaalt te worden ipv op papier bij een "topploeg" te spelen maar in realiteit geen euro op tijd te ontvangen ?
Misschien werd hij wel ergens 'onder druk' gezet van Sporting. Die 9 miljoen kunnen ze daar wel sterk gebruiken, vermoedelijk ...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:39 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou je ook gewoon kunnen wachten tot de zomer. Norwich is nou niet echt een club waar je geen nee tegen zegt.
http://www.fcbarcelona.com/quote:Neymar da Silva to join FC Barcelona for the next five seasons
WWW.FCBARCELONA.CAT05/26/2013 03:15
Neymar, who announced the news on Twitter and Instagram, will play for Barça for the next five seasons
The player is known for his exquisite technical skills which makes this free-scoring striker a nightmare for any defence
His style is beautiful to watch and he has received recognition and praise from the legendary Pelé himself, of whom many believe he is the modern successor
Dat was toch al een paar dagen bekend ?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef John.Guidetti het volgende:
Joao moutinho en james rodriguez voor 70 miljoen van fc Porto naar as Monaco
kan bijna nietquote:
Er is nog geen officiële bevestiging, alleen verhalen.quote:
Zal wel net zoveel moeite als Messi hebben ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien als hij tegen Sergio Ramos/David Luiz/Kompany enz. komt te spelen.
Dit idd, zal wel snel met zijn handen naar zn gezicht gaan en het gras opzoeken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien als hij tegen Sergio Ramos/David Luiz/Kompany enz. komt te spelen.
Nu wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Er is nog geen officiële bevestiging, alleen verhalen.
Tuyp, Kramer en Stevens weg. Iemand dan nog maar Muhren ophalen.quote:
Jammer, maar het was te verwachten. AS Monaco is aardig op weg een sterk elftal bijeen te kopen. Carvalho, Moutinho, Rodriguez, Falcao. Als ze snel nog meer van zulke spelers halen en zij snel op elkaar ingespeeld raken, eindigen ze volgend seizoen in de top 3.quote:
Ze willen Fc Porto gewoon als satellietclub .quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jammer, maar het was te verwachten. AS Monaco is aardig op weg een sterk elftal bijeen te kopen. Carvalho, Moutinho, Rodriguez, Falcao. Als ze snel nog meer van zulke spelers halen en zij snel op elkaar ingespeeld raken, eindigen ze volgend seizoen in de top 3.
Haha ja, al die spelers hebben wel een verleden bij Porto.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze willen Fc Porto gewoon als satellietclub .
Wie zijn de volgenden ? Guarin, Deco en Varela ?
Mourinho als trainer. Helton en Danilo erbij . Zeker CL winstquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha ja, al die spelers hebben wel een verleden bij Porto.Toevallig loopt daar nog een andere goede spits rond, Jackson Martinez. Misschien leuk als backup voor Falcao? En haal Hulk dan ook maar gelijk weer op uit Rusland.
Donk had veel meer uit zijn carrière kunnen halenquote:Op donderdag 6 juni 2013 03:55 schreef TLC het volgende:
Donk en Babel naar Kasimpasa voor het geld, pardon sportieve uitdaging
Volgens mij is dat nergens bevestigd.quote:
Gisteren op Radio 1quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nergens bevestigd.
Of heb jij een bron?
Daar hoorde ik ze zeggen dat hij in overleg is. Maar niet dat het al rond is.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Adrie Koster nieuwe trainer van Africain uit Tunesië.
Stuk dichterbij Australie. Ik begrijp het eigenlijk wel. Als je bij Aston Villa niet slaagt is de stap terug naar de Eredivisie niet geheel onlogisch, en dat hij daar geen zin meer in heeft lijkt mij nog logischer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef TLC het volgende:
Holman van Aston Villa naar een club in de Verenigde Arabische Emiraten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hij wou weg bij Aston Villa omdat hij wel zijn plek in de nationale ploeg wou behouden. Ga dan niet naar de emiraten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stuk dichterbij Australie. Ik begrijp het eigenlijk wel. Als je bij Aston Villa niet slaagt is de stap terug naar de Eredivisie niet geheel onlogisch, en dat hij daar geen zin meer in heeft lijkt mij nog logischer.
+ Het salaris uiteraard. Nu kan hij nog cashen.
Liverpool is aardig bezig. Gisteren ook al een 2e Keeper voor 13 miljoen weggehaald bij Sunderland.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Luis Alberto, Barcelona B ----> Liverpool.
Gisteren ook Iago Aspas naar Liverpool.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Liverpool is aardig bezig. Gisteren ook al een 2e Keeper voor 13 miljoen weggehaald bij Sunderland.
flikkert Dus opquote:Op maandag 24 juni 2013 13:09 schreef Rozzje het volgende:
Isco -> Real Madrid
Dit is al bijna zeker denk deze week
Doe maar ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:31 schreef Rozzje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gesprek tussen Real Madrid en Malaga zijn al geweest met de vice president en de directeur maar goed jullie hebben gelijk alleen omdat Ancelotti nog niet officieel bij de club zit is het nog niet bekend gemaakt maar ik post wel wanneer het officieel is
Inderdaad afgerond nu, uiteindelijk is de transfersom 9 miljoen euro geworden. Toegegeven, een wereldprestatie van PSV.quote:
Italiaanse club. Zullen het wel in 9 termijnen krijgen en na 4 horen ze er opeens niks meer van.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad afgerond nu, uiteindelijk is de transfersom 9 miljoen euro geworden.Toegeven, een wereldprestatie van PSV.
Twee, incl. bankgarantie.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Italiaanse club. Zullen het wel in 9 termijnen krijgen en na 4 horen ze er opeens niks meer van.
Ik las het net op een Feyenoordforum waar ik elke dag wel even kom. Is geen betrouwbare bron eigenlijkquote:
http://www.gelderlander.n(...)dam-alsnog-1.3887759quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik las het net op een Feyenoordforum waar ik elke dag wel even kom. Is geen betrouwbare bron eigenlijk
Het zou in de krant De Gelderlander moeten staan.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:11 schreef Rozzje het volgende:
Isco > Madrid
Real Madrid welcome one of Spanish football’s best players into its new project. Francisco Roman Alarcon, Isco (21/04/1992, Benalmadena, Malaga), will play at the Bernabeu for the next five seasons.
On Wednesday 3rd July he will have medical examination and will be officially welcomed at the Santiago Bernabeu stadium.
Voor een modje ben je veel te vroeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar is die van?
Bony voor twaalf miljoen naar Swansea City
Allebei echt goede aanwinsten voor PSVquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Allebei echt goede aanwinsten voor PSV
oei oei oeiquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Allebei echt goede aanwinsten voor PSV
Heerlijk, die Ajacieden die afgeven op transfers van PSV. De arrogantie spat er vanaf.quote:
Kan iemand mij de logica van deze transfer uitleggen? Zeker aangezien hij eerst dichtbij Anderlecht stond en het grootste gedeelte van de wedstrijden bij Utrecht heeft gespeeld afgelopen seizoen?quote:
Marokkaan === geld.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kan iemand mij de logica van deze transfer uitleggen? Zeker aangezien hij eerst dichtbij Anderlecht stond en het grootste gedeelte van de wedstrijden bij Utrecht heeft gespeeld afgelopen seizoen?
Top aankoop! Ik vind 27 miljoen euro nog wel meevallen ook voor zo'n geweldige speler!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:11 schreef Rozzje het volgende:
Isco > Madrid
Real Madrid welcome one of Spanish football’s best players into its new project. Francisco Roman Alarcon, Isco (21/04/1992, Benalmadena, Malaga), will play at the Bernabeu for the next five seasons.
On Wednesday 3rd July he will have medical examination and will be officially welcomed at the Santiago Bernabeu stadium.
jammer ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heerlijk, die Ajacieden die afgeven op transfers van PSV. De arrogantie spat er vanaf.
Bijna het dubbele van Ozilquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:58 schreef Sanders86 het volgende:
[..]
Top aankoop! Ik vind 27 miljoen euro nog wel meevallen ook voor zo'n geweldige speler!
Özil is dan ook een van de beste aankopen ooit van Mourinho 3 jaar later en hij is de beste nummer 10 van de wereld beter dan Iniesta nu al maar dat is mijn meningquote:
twitter:JanMennega twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 13:44:30FC Groningen presenteert vanmiddag ook Eric Botteghin als nieuwe speler. De centrale verdediger komt over van NAC Breda. reageer retweet
twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 18:39:42Marko Vejinovic wordt eerste aankoop #Vitesse van deze zomer Middenvelder Heracles is nu in Arnhem voor afronding deal en tekent voor 4 jaar reageer retweet
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 16:29:55Jonathan de Guzman wordt nog een jaar gehuurd door Swansea City van Villarreal. reageer retweet
Is nog niet rond.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:02 schreef TLC het volgende:
Melvin Platje naar Neftchi Baku
voor de sportieve uitdaging offcourse
Mooizoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 16:29:55Jonathan de Guzman wordt nog een jaar gehuurd door Swansea City van Villarreal. reageer retweet
quote:Twee N.E.C.-spelers gaan de club verlaten. Melvin Platje gaat de komende twee seizoenen voetballen bij Neftchi Bakoe in Azerbeidzjan en Rick ten Voorde speelt de aankomende drie seizoenen voor de Duitse club SC Paderborn 07.
Technisch Directeur Carlos Aalbers: "Beide spelers hadden nog een contract voor een jaar en zijn voor een gering bedrag door N.E.C. vastgelegd. We hebben hen nu voor een behoorlijk bedrag kunnen verkopen. Dit is voor N.E.C. economisch gezien goed, maar tegelijkertijd besef ik dat het op voetbalgebied voor N.E.C. de noodzaak voor het aantrekken van aanvallers extra vergroot. We hebben de afgelopen dagen een grote tegenvaller gehad omdat een spits ons de toezegging heeft gedaan naar N.E.C. te komen, maar alsnog op het laatste moment voor het grote geld koos. We blijven er keihard voor gaan om de gewenste spelers vast te kunnen leggen".
Melvin Platje
Platje, die een contract had tot volgend jaar zomer bij N.E.C., verlaat de club uit Nijmegen na 61 gespeelde wedstrijden waarin hij 15 keer scoorde. De aanvaller, die op meer posities in de voorhoede inzetbaar is, kwam transfervrij over van FC Volendam, waar hij met name in het laatste seizoen zeer trefzeker was. In zijn eerste seizoen in Nijmeegse dienst kwam Platje tot 28 wedstrijden waarin hij 6 keer scoorde. In zijn tweede seizoen werd hij clubtopscorer met 9 doelpunten.
Rick ten Voorde
Ook Rick ten Voorde had nog een contract voor een jaar bij de Nijmeegse Eredivisionist en tekent nu voor drie seizoenen bij de club die uitkomt in de 2. Bundesliga. De lange spits begon bij amateurclub DZOH uit Emmen waar hij op 10-jarige leeftijd werd gescout door FC Emmen. Op 16 januari 2009 debuteerde hij op 17-jarige leeftijd in het eerste elftal van FC Emmen. Een maand later contracteerde N.E.C. hem voor drie seizoenen. In Nijmeegse dienst speelde Ten Voorde 41 competitieduels waarin hij 5 keer scoorde. Vorig seizoen werd hij verhuurd aan NAC Breda, het seizoen ervoor aan RKC Waalwijk.
Hij zal op zijn twintigste inderdaad helemaal niks kunnen leren van Stam en de Boer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:54 schreef -J-D- het volgende:
van der Hoorn --> Ajax.
Leuke speler voor een provincieclub en voor wedstrijden tegen NEC en RKC, maar internationaal zal het geen held worden.
Jij bent Ajax-supporter en dus heb je veel vertrouwen in deze aankoop. Ik denk dat hij niet goed genoeg is om een internationale topverdediger te worden, ondanks de vele trainingen van Frank en Jaap.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij zal op zijn twintigste inderdaad helemaal niks kunnen leren van Stam en de Boer.
Bij Utrecht heeft hij een prima seizoen gedraaid en meer gepresteerd dan bijvoorbeeld een Maher die opgehemeld wordt, al zijn de positie's natuurlijk anders.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jij bent Ajax-supporter en dus heb je veel vertrouwen in deze aankoop. Ik denk dat hij niet goed genoeg is om een internationale topverdediger te worden, ondanks de vele trainingen van Frank en Jaap.
Klopt, bij Utrecht een prima seizoen en dat is zijn plafond denk ik. Ik hoop voor je dat ik er naast zit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bij Utrecht heeft hij een prima seizoen gedraaid en meer gepresteerd dan bijvoorbeeld een Maher die opgehemeld wordt, al zijn de positie's natuurlijk anders.
Maher had een kut seizoen bij AZ, misschien toch een stapje lager moeten zetten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Klopt, bij Utrecht een prima seizoen en dat is zijn plafond denk ik. Ik hoop voor je dat ik er naast zit.
Ik negeer even je onzinnige vergelijking.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er gaat momenteel een discussie over hem aan de gang in het Ajax topic. Je bent welkom.
je hebt het niet zo op die club he? Anders had je wel kunnen zien dat vdh niet al te best wordt ontvangen. Stellen dat FC utrecht zijn top blijft is ook wel wat overdreven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik negeer even je onzinnige vergelijking.
Over het Ajax-topic:
Nee, daar worden nieuwe spelers van Ajax vaak gehyped en spelers die ze graag wilden hebben maar niet gekomen zijn afgebrand. Dat is niet de plek voor een normale discussie in mijn ogen.
Ik vind Ajax een mooie club, maar ik vind sommige supporters van Ajax te hooghartig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:22 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt het niet zo op die club he? Anders had je wel kunnen zien dat vdh niet al te best wordt ontvangen. Stellen dat FC utrecht zijn top blijft is ook wel wat overdreven.
over welke spelers heb je het dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik vind Ajax een mooie club, maar ik vind sommige supporters van Ajax te hooghartig.
Ik heb geen idee hoe vd Hoorn nu wordt ontvangen. Mijn opmerking sloeg ook niet op vd Hoorn maar op vele andere spelers die de afgelopen jaren wel/niet naar Ajax zijn gekomen.
Het zou goed kunnen dat hij bij Ajax mee kan komen in de competitie, maar internationaal denk ik niet dat hij het redt. Tegen de mindere goden in de Eredivisie zal hij zich staande houden, maar tegen ploegen waar Ajax meer onder druk zal komen te staan, ben ik bang dat hij door het ijs zal zakken.
Bron?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Bojan Krkic voor 1 jaar naar Ajax met een optie voor nog een seizoen.
Dat heet een edit af te lezen aanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:25 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom plaats je hem dan hier als dit topic 'Bevestigde transfers' heet.
Dit is mijn DM-box toch nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
Hij was eerst bevestigd en toen werd het een gerucht? Vandaar je edit?
l0l
Met vriendelijke groet,
Bert
Ik ben er bang voor. Ook nog een trainer die het ook nog wel eens moeilijk kan krijgen. Wat een leegloopquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ninos Gouriye naar ADO.
Gaat overleven worden voor Heracles komend seizoen.
Ook Pasveer is toch al langere tijd bezig met een vertrek?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Ook nog een trainer die het ook nog wel eens moeilijk kan krijgen. Wat een leegloopDuarte zal ook wel weg gaan. Wat houd je dan nog over? Pasveer?
Aparte move.quote:
twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 08-07-2013 om 16:21:55Borussia Dortmund bevestigt: Henrikh Mkhitaryan tekent voor vier seizoenen. reageer retweet
Mooie club. Ben er ooit geweest.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kunnen ze Serero ook niet meteen meenemen
Ja maar hij hoeft niet weg bij Ajaxquote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stond wel in de belangstelling van hun
quote:Markus Bay (16) naar Ajax
Het 16-jarige Deense talent Markus Bay maakt de overstap van Brøndby IF naar Ajax. Dat meldt de speler op de website van zijn Deense club.
'Het is wel moeilijk voor mij om Brøndby te verlaten. Het is toch de beste club in Denemarken', zegt Bay. 'Maar ik ben blij dat ik naar Ajax mag. Het was altijd al mijn droom om voor een grote buitenlandse club te spelen. Ik ben blij dat Brøndby mij heeft geholpen deze droom in vervulling te laten gaan.'
Bay treft bij Ajax aardig wat landgenoten. Op dit moment heeft Ajax zes Denen onder contract: Lucas Andersen, Nicolai Boilesen, Christian Eriksen, Viktor Fischer, Christian Poulsen en Lasse Schöne.
Weer kampioenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weer een speler uit de eigen jeugdopleiding erbij
Toptalent na toptalent leiden ze daar op. Imposant.quote:
Huh? Je kan toch lezen dat hij van Brondby komtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weer een speler uit de eigen jeugdopleiding erbij
Gekke post inderdaad in een transfertopic nota benequote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Huh? Je kan toch lezen dat hij van Brondby komt
Boertjes zijn nog dommer dan ik dacht.
quote:Altidore doorstaat de keuring en tekent bij Sunderland
09/07/2013 18:42
Sunderland heeft de komst van Jozy Altidore afgerond. De 23-jarige spits uit de Verenigde Staten komt over van AZ, dat bijna tien miljoen euro ontvangt voor de Amerikaan.
Zaterdag maakten de Alkmaarders al bekend een akkoord te hebben bereikt met Sunderland en maandag werd Altidore met succes medisch gekeurd, waarna hij zijn handtekening zette onder een vijfjarige contract. Daarmee keert de zestigvoudig international terug in de Premier League, waar hij in het seizoen 2009/10 op huurbasis voor Hull City tot één doelpunt in 28 duels kwam.
Hull huurde Altidore destijds van Villarreal, waar hij nooit zijn belofte kon inlossen. Pas nadat hij de Spaanse club had verruild voor AZ lukte dat. Sinds Altidore in de zomer van 2011 in Alkmaar tekende, scoorde hij liefst 38 keer in 67 competitiewedstrijden.
Het afgelopen seizoen was Altidore erg belangrijk voor AZ. De Amerikaan scoorde 23 keer in de Eredivisie en leverde ook een grote bijdrage aan de winst van de KNVB-beker. De spits liet in iedere bekerronde een treffer aantekenen. In totaal scoorde Altidore acht keer in het bekertoernooi.
In de tweede ronde was Altidore één keer trefzeker tegen SC Veendam, (4-1), daarna volgden twee goals tegen SWZ Boso Sneek (1-4), één op bezoek bij FC Dordrecht (2-4), één doelpunt tegen FC Den Bosch (0-5), twee in de halve finales tegen Ajax (0-3) en in de eindstrijd tegen PSV (2-1) scoorde hij één keer.
Voor AZ betekent het de tweede aderlating in deze transferperiode. Trainer Gertjan Verbeek raakte eerder Adam Maher kwijt aan PSV; dat leverde de Alkmaarders zo'n acht miljoen euro op.
quote:RKC Waalwijk is akkoord met de Luxemburger Joachim
09/07/2013 18:53
Aurélien Joachim (26) speelt de komende twee seizoenen voor RKC Waalwijk. De Brabantse club ziet in de Luxemburger de vervanger van Teddy Chevalier.
RKC Waalwijk heeft met Joachim al een akkoord bereikt. Technisch manager Janus van Gelder bevestigt dit aan Voetbal International. Een akkoord met de huidige werkgever van Joachim, het Luxemburgse F91 Dudelange, is er nog niet. Dit lijkt echter een formaliteit.
Afgelopen seizoen was Joachim ook al op de Nederlandse velden te zien. Toen kwam de spits op huurbasis uit voor Willem II. De aanvaller maakte in 25 competitiewedstrijden zes doelpunten.
RKC Waalwijk was op zoek naar een centrumspits na het afscheid van Chevalier. Het contract van de Fransman werd aan het einde van het vorige seizoen ontbonden. (Dennis van Bergen)
twitter:VincentOkker twitterde op woensdag 10-07-2013 om 18:18:35#Deulofeu 1 jaar verhuurd aan Everton. Opvallende uittocht talenten #FCBarcelona, ook Thiago, Sergi Roberto en Jonathan kandidaat verhuur. reageer retweet
Bruns, Linsen en Vucevic. Rest is echt matig ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ninos Gouriye naar ADO.
Gaat overleven worden voor Heracles komend seizoen.
twitter:SuleyOzturk twitterde op donderdag 11-07-2013 om 14:37:08Officieel: Wilfried Bony van Vitesse naar Swansea City. reageer retweet
Kan nog oplopen tot 38 miljoen.twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:12:45BREAKING: Real Madrid voldoet aan de transferclausule van Real Sociedadspeler Asier Illarramendi: 30 miljoen euro. reageer retweet
Nog nergens bevestigd?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan nog oplopen tot 38 miljoen.twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:12:45BREAKING: Real Madrid voldoet aan de transferclausule van Real Sociedadspeler Asier Illarramendi: 30 miljoen euro. reageer retweet
twitter:tancredipalmeri twitterde op zondag 14-07-2013 om 13:46:52According to Sky Italy last night Julio Cesar signed for Napoli reageer retweet
Heel dom ja maar het bedrag is toch nog wat hoger uitgevalllen 24 ipv 18quote:Op zondag 14 juli 2013 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Clausule toch? Hadden ze hem maar vaker moeten opstellen.
PSV doet echt goede zaken, zonder veel geld uit te geven halen ze spelers die een flinke verbetering zijn dan die van afgelopen seizoen op die positie.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Leroy Fer -> Norwich City
Arias -> PSV
Bruma -> PSV
Schaars -> PSV
Bruma en Schaars zijn een verbetering ja?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV doet echt goede zaken, zonder veel geld uit te geven halen ze spelers die een flinke verbetering zijn dan die van afgelopen seizoen op die positie.
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV doet echt goede zaken, zonder veel geld uit te geven halen ze spelers die een flinke verbetering zijn dan die van afgelopen seizoen op die positie.
Beter dan Bouma die al bejaard was en Van Bommel die er niets meer van kon vorig seizoen. Je wilt niet weten hoeveel puntverlies PSV te danken heeft aan die twee gasten die eigenlijk gewoon een seizoen te lang door zijn gegaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bruma en Schaars zijn een verbetering ja?
Hiljemark - Schaars als duo op het middenveld vind ik niet veel beter.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Beter dan Bouma die al bejaard was en Van Bommel die er niets meer van kon vorig seizoen. Je wilt niet weten hoeveel puntverlies PSV te danken heeft aan die twee gasten die eigenlijk gewoon een seizoen te lang door zijn gegaan.
Dan overschat je Van Bommel behoorlijkquote:Op maandag 15 juli 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hiljemark - Schaars als duo op het middenveld vind ik niet veel beter.
Die was vorig seizoen toch nog erg belangrijk voor psv. Wel eens dat Bruma een verbetering is.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan overschat je Van Bommel behoorlijk
Vind jequote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:42 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Die was vorig seizoen toch nog erg belangrijk voor psv. Wel eens dat Bruma een verbetering is.
Maar een middenveld van Schaars - Maher - (en eventueel Duarte) is toch wel een heel aardig middenveld denk ik.
Vind ik wel ja. Sowieso ben ik een groot fan van de voetballers Duarte en Maher. Ik hoop nog steeds dat Ajax Duarte haalt. Mochten Eriksen en De Jong blijven, kan hij een jaartje wennen in Amsterdam en daarna denk ik dat hij klaar is voor een basisplaats. Prima speler.quote:
Ben jij het?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:50 schreef Jochie1900 het volgende:
Vind ik wel ja. Sowieso ben ik een groot fan van de voetballers Duarte en Maher. Ik hoop nog steeds dat Ajax Duarte haalt. Mochten Eriksen en De Jong blijven, kan hij een jaartje wennen in Amsterdam en daarna denk ik dat hij klaar is voor een basisplaats. Prima speler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je eens oplet, weet je dat Frank heeft gezegd dat Duarte niet komt als de Jong en Eriksen blijven.............quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:50 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja. Sowieso ben ik een groot fan van de voetballers Duarte en Maher. Ik hoop nog steeds dat Ajax Duarte haalt. Mochten Eriksen en De Jong blijven, kan hij een jaartje wennen in Amsterdam en daarna denk ik dat hij klaar is voor een basisplaats. Prima speler.
Ik zeg toch dat ik er op hoop.. Niet dat ik er op reken of dat het gaat gebeuren. Of moet ik voortaan eerst aan jou vragen of ik op de komst van een speler mag hopen of niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je eens oplet, weet je dat Frank heeft gezegd dat Duarte niet komt als de Jong en Eriksen blijven.............
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 15:37:49OFFICIEEL: Edinson Cavani naar Paris Saint-Germain. reageer retweet
Maher is inderdaad we het type dat zichzelf al snel het beste en belangrijkste jongetje van het elftal vindt. Dan gaat hij naast zijn schoenen lopen en dat zal alleen maar irritatie opwekken bij andere spelers.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:07 schreef Jochie1900 het volgende:
Goede grap joh
Ik ben er helemaal niet rouwig om dat Maher niet naar Ajax is gekomen. Goede voetballer, maar ik denk dat hij uiteindelijk niet de goede mentaliteit heeft. Doet me een beetje aan El Hamdaoui denken. Maar qua speler kan ik wel genieten van hem. Duarte is goedkoper, dus die zie ik liever komen.
Amen to that.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik word een beetje moe van de Manchester Cities, Monaco's en Paris Saint Germannekes van deze wereld.
Dat was al zo bij Chelsea. Ik juich het niet toe maar nu is er tenminste weer iets meer diversiteit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik word een beetje moe van de Manchester Cities, Monaco's en Paris Saint Germannekes van deze wereld.
Schijnt dat Mino al weer aan het werk is ja. Real Madrid of City volgens mij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:14 schreef Merkie het volgende:
Gaat Ibrahimovic dan weg bij PSG? Kan me niet voorstellen hoe je Cavani en Ibrahimovic in 1 team kan laten spelen.
Gaat hij met z'n 8e club kampioen wordenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schijnt dat Mino al weer aan het werk is ja. Real Madrid of City volgens mij.
Alles beter dan de Franse competitiequote:
Flinke transfer som ook. In eerste instantie 17m euro, maar kan oplopen tot 19. Ik snap alleen niet waarom Strootman naar de serie A wilt.quote:
Geld...maar hij zal wellicht als bankzitter eindigen. Hij heeft het voordeel dat hij veel krediet heeft bij Louis Van Gaal dus zijn WK komt denk ik niet in het geding.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Flinke transfer som ook. In eerste instantie 17m euro, maar kan oplopen tot 19. Ik snap alleen niet waarom Strootman naar de serie A wilt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geld...maar hij zal wellicht als bankzitter eindigen. Hij heeft het voordeel dat hij veel krediet heeft bij Louis Van Gaal dus zijn WK komt denk ik niet in het geding.
Nu pas?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
het enige voordeel is dat er wel veel geld in de markt komt door hun. Dat sijpelt de hele hierarchie wel doorquote:
Dat is eerder een nadeel dan een voordeel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het enige voordeel is dat er wel veel geld in de markt komt door hun. Dat sijpelt de hele hierarchie wel door
Ik vind het een voordeel. Zo kopen die rijke clubs hun spelers veel te duur, Desmond goed voor de verkopende club. En de eigen spelers, die ooit te duur gekocht zijn, gaan weer een stuk goedkoper de deur uit. Voordeel voor de kopende club. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar Tevez.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dat is eerder een nadeel dan een voordeel.
Eens.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind het een voordeel. Zo kopen die rijke clubs hun spelers veel te duur, Desmond goed voor de verkopende club. En de eigen spelers, die ooit te duur gekocht zijn, gaan weer een stuk goedkoper de deur uit. Voordeel voor de kopende club. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar Tevez.
Maar voor de rest zijn dat soort clubs natuurlijk een grote tumor. Maar dan heb ik liever 10 tumoren dan 1.
En veel clubs die zulke bedragen moeten uitgeven kregen een flinke schuld (Barcelona bijv.) Daarnaast trekt het de markt enorm scheef, clubs zonder suikeroom hebben moeite om op sportief gebied te concurreren. Dat promoot juist het hebben van een suikeroom, terwijl het draaien op eigen omzet juist gestimuleerd zou moeten worden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind het een voordeel. Zo kopen die rijke clubs hun spelers veel te duur, Desmond goed voor de verkopende club. En de eigen spelers, die ooit te duur gekocht zijn, gaan weer een stuk goedkoper de deur uit. Voordeel voor de kopende club. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar Tevez.
Maar voor de rest zijn dat soort clubs natuurlijk een grote tumor. Maar dan heb ik liever 10 tumoren dan 1.
Ik heb nog wel steeds de goede hoop dat een suikeroom zijn club in de steek laat en die club compleet failliet gaat binnen twee tot drie jaar. Dat zal toekomstige clubs hopelijk afschrikken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
En veel clubs die zulke bedragen moeten uitgeven kregen een flinke schuld (Barcelona bijv.) Daarnaast trekt het de markt enorm scheef, clubs zonder suikeroom hebben moeite om op sportief gebied te concurreren. Dat promoot juist het hebben van een suikeroom, terwijl het draaien op eigen omzet juist gestimuleerd zou moeten worden.
Dat zou bij Monaco wel eens lachen kunnen zijn!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb nog wel steeds de goede hoop dat een suikeroom zijn club in de steek laat en die club compleet failliet gaat binnen twee tot drie jaar. Dat zal toekomstige clubs hopelijk afschrikken.
Of Vitessequote:Op woensdag 17 juli 2013 17:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat zou bij Monaco wel eens lachen kunnen zijn!
De crisis slaat er toch wel hard toe , denk ik ...quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel een enorme uittocht qua spaanse spelers in liga bbva
In Monaco heb ik het idee dat er toch altijd wel ergens een miljardair daar te vinden zal zijn eigenlijk ...quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat zou bij Monaco wel eens lachen kunnen zijn!
Dat is al een tijdje aan de gang. Zelfs Duitsland is plotseling interessanter dan de PD.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel een enorme uittocht qua spaanse spelers in liga bbva
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 18-07-2013 om 20:41:33Official: Jovetic to Manchester City for 26m ¤ + 4m ¤ adds-on reageer retweet
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:46 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 18-07-2013 om 20:41:33Official: Jovetic to Manchester City for 26m ¤ + 4m ¤ adds-on reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:01 schreef Kopsterk het volgende:
PSG is lekker bezig. Marquinhos (19) van AS Roma naar PSG voor 35 miljoen. Duurste tienertransfer ooit.
Vergeet Rooney hé.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:01 schreef Kopsterk het volgende:
PSG is lekker bezig. Marquinhos (19) van AS Roma naar PSG voor 35 miljoen. Duurste tienertransfer ooit.
Ik vind het nog behoorlijk wat voor een speler die per seizoen 20 wedstrijden geblesseerd is.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:17 schreef Kopsterk het volgende:
Chadli naar Tottenham voor ¤6.5 miljoen (kan oplopen naar 7.5). Ik had een hogere transfersom verwacht.
Inderdaad.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het nog behoorlijk wat voor een speler die per seizoen 20 wedstrijden geblesseerd is.
10 Miljoen voor een stukje woud?quote:
Bron: VI.quote:Spurs verbreekt clubrecord met 30 miljoen voor Soldado
05/08/2013 15:28
Tottenham Hotspur heeft de komst van Roberto Soldado afgerond. De 28-jarige aanvaller doorstond de medische keuring met succes en tekent naar verluidt een contract tot medio 2017. Tottenham betaalt circa dertig miljoen euro aan Valencia om Soldado naar White Hart Lane te halen en vestigt daarmee een nieuw clubrecord.
Afgelopen seizoen toonde Soldado aan een dergelijke transfersom waard te zijn. Voor Valencia scoorde hij 24 keer in 35 competitieduels, waarna bondscoach Vicente del Bosque hem opnam in de Spaanse selectie voor het toernooi om de Confederations Cup. Daar maakte hij voor Spanje in twee wedstrijden één doelpunt.
Met Soldado hoopt manager André Villas-Boas een nieuwe aanvalsleider in huis te hebben. Tijdens de vorige jaargang wisselden Emmanuel Adebayor en Jermain Defoe elkaar af in de punt van de aanval, maar was Tottenham voor zijn doelpunten toch vooral afhankelijk van Gareth Bale. De 24-jarige linkspoot kwam in een vrije rol tot 21 competitiegoals.
Met Soldado heeft Villas-Boas er een gerenommeerde doelpuntenmaker bij. In de afgelopen drie jaargangen van de Primera División was hij namens Valencia goed voor in totaal 59 doelpunten, terwijl hij in dienst van Real Madrid, Osasuna en Getafe in totaal nog eens 42 keer scoorde in competitieverband. Soldado is na Paulinho en Nacer Chadli de derde zomeraankoop van The Spurs.
Huur gaat het dus om.twitter:stefdebont_vi twitterde op woensdag 07-08-2013 om 13:43:30Cuevas wordt gezien als een enorm talent binnen de opleiding van #chelsea gezien. #vitesse hengelt dus een grote vis binnen. #vi reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op donderdag 08-08-2013 om 12:45:46OFFICIEEL: Braziliaans international Bernard heeft een contract voor 5 jaar getekend bij Shakhtar Donetsk. Hij kost 25 miljoen euro reageer retweet
Leuk spelertjequote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:48 schreef Tarado het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op donderdag 08-08-2013 om 12:45:46OFFICIEEL: Braziliaans international Bernard heeft een contract voor 5 jaar getekend bij Shakhtar Donetsk. Hij kost 25 miljoen euro reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 16:19:17OFFICIEEL - Ook Mbark Boussoufa verlaat Anzhi. De Amsterdamse Marokkaan stapt over naar Lokomotiv Moskou reageer retweet
Het geld is op bij Anzhi?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 16:19:17OFFICIEEL - Ook Mbark Boussoufa verlaat Anzhi. De Amsterdamse Marokkaan stapt over naar Lokomotiv Moskou reageer retweet
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 29-08-2013 om 14:39:29Confirmed: Lazio signed Burak Yilmaz from Galatasaray for 12m ¤ reageer retweet
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 29-08-2013 om 14:39:29Confirmed: Lazio signed Burak Yilmaz from Galatasaray for 12m ¤ reageer retweet
twitter:Galatasaray__NL twitterde op donderdag 29-08-2013 om 15:17:27Burak Yilmaz blijft bij Galatasaray! Galatasaray heeft besloten om Burak Yilmaz NIET te verkopen! Hij doet morgen gewoon mee! (AMKspor) reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |