abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128617767
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:59 schreef Tyron het volgende:

[..]

Bij Utrecht heeft hij een prima seizoen gedraaid en meer gepresteerd dan bijvoorbeeld een Maher die opgehemeld wordt, al zijn de positie's natuurlijk anders.
Klopt, bij Utrecht een prima seizoen en dat is zijn plafond denk ik. Ik hoop voor je dat ik er naast zit.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_128617852
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:02 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Klopt, bij Utrecht een prima seizoen en dat is zijn plafond denk ik. Ik hoop voor je dat ik er naast zit.
Maher had een kut seizoen bij AZ, misschien toch een stapje lager moeten zetten.

Dat is natuurlijk ook onzin, maar laten we wachten tot dat hij een wedstrijd gespeeld heeft en ik denk ook niet dat de modjes het leuk vinden dat hier erover discussiëren. Er gaat momenteel een discussie over hem aan de gang in het Ajax topic. Je bent welkom. :)
pi_128618127
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:04 schreef Tyron het volgende:

[..]

Er gaat momenteel een discussie over hem aan de gang in het Ajax topic. Je bent welkom. :)
Ik negeer even je onzinnige vergelijking.
Over het Ajax-topic:
Nee, daar worden nieuwe spelers van Ajax vaak gehyped en spelers die ze graag wilden hebben maar niet gekomen zijn afgebrand. Dat is niet de plek voor een normale discussie in mijn ogen.
pi_128625511
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ik negeer even je onzinnige vergelijking.
Over het Ajax-topic:
Nee, daar worden nieuwe spelers van Ajax vaak gehyped en spelers die ze graag wilden hebben maar niet gekomen zijn afgebrand. Dat is niet de plek voor een normale discussie in mijn ogen.
je hebt het niet zo op die club he? Anders had je wel kunnen zien dat vdh niet al te best wordt ontvangen. Stellen dat FC utrecht zijn top blijft is ook wel wat overdreven.
pi_128626174
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:22 schreef Adames het volgende:

[..]

je hebt het niet zo op die club he? Anders had je wel kunnen zien dat vdh niet al te best wordt ontvangen. Stellen dat FC utrecht zijn top blijft is ook wel wat overdreven.
Ik vind Ajax een mooie club, maar ik vind sommige supporters van Ajax te hooghartig.
Ik heb geen idee hoe vd Hoorn nu wordt ontvangen. Mijn opmerking sloeg ook niet op vd Hoorn maar op vele andere spelers die de afgelopen jaren wel/niet naar Ajax zijn gekomen.
Het zou goed kunnen dat hij bij Ajax mee kan komen in de competitie, maar internationaal denk ik niet dat hij het redt. Tegen de mindere goden in de Eredivisie zal hij zich staande houden, maar tegen ploegen waar Ajax meer onder druk zal komen te staan, ben ik bang dat hij door het ijs zal zakken.
pi_128626236
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:39 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ik vind Ajax een mooie club, maar ik vind sommige supporters van Ajax te hooghartig.
Ik heb geen idee hoe vd Hoorn nu wordt ontvangen. Mijn opmerking sloeg ook niet op vd Hoorn maar op vele andere spelers die de afgelopen jaren wel/niet naar Ajax zijn gekomen.
Het zou goed kunnen dat hij bij Ajax mee kan komen in de competitie, maar internationaal denk ik niet dat hij het redt. Tegen de mindere goden in de Eredivisie zal hij zich staande houden, maar tegen ploegen waar Ajax meer onder druk zal komen te staan, ben ik bang dat hij door het ijs zal zakken.
over welke spelers heb je het dan?
pi_128626422
Armenteros en Maher bijvoorbeeld.
Redelijk de hemel in geprezen door diverse geledingen binnen Ajax en ook op diverse fora bewierookt, maar toen ze niet kwamen waren het zogenaamd geen spelers die Ajax beter zouden maken. Dan zijn het meer spelers voor PSV, want het niveau van Ajax zouden ze dan niet aankunnen. Heerlijk opportunistisch.
Voor de duidelijkheid, ik ben geen fan van Ajax / PSV/ AZ / Vitesse / Twente of Feyenoord. Maakt me vrij weinig uit welke club kampioen wordt.
pi_128647847
Bojan Krkic voor 1 jaar naar Ajax met een optie voor nog een seizoen.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 01:37:53 #159
6941 APK
Factual, I think.
pi_128648170
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Bojan Krkic voor 1 jaar naar Ajax met een optie voor nog een seizoen.
Bron?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_128650489
Altidore --> Sunderland.
pi_128651660
Demouge voor twee jaar naar Roda JC.
pi_128652127
'PSV versterkt zich met Rekik'

Godverdomme _O- Arme Feyenoord-supporters

Al blijkt het wel een typisch De Telegraaf artikel te zijn. Korrel zout dus, en een kick naar 'transfergeruchten'

[ Bericht 12% gewijzigd door Littlerabbit op 06-07-2013 11:07:32 ]
pi_128652626
Waarom plaats je hem dan hier als dit topic 'Bevestigde transfers' heet. :')
pi_128655197
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 11:25 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom plaats je hem dan hier als dit topic 'Bevestigde transfers' heet. :')
Dat heet een edit af te lezen aan
Voor meer vragen verwijs ik je naar mijn DM-box gezien je post weinig ontopic is.

Bij voorbaat dank

Met vriendelijke groet,

Littlerabbit.
pi_128655213
Hij was eerst bevestigd en toen werd het een gerucht? Vandaar je edit?

l0l

Met vriendelijke groet,

Bert
pi_128655278
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
Hij was eerst bevestigd en toen werd het een gerucht? Vandaar je edit?

l0l

Met vriendelijke groet,

Bert
Dit is mijn DM-box toch niet :{, maar ja. Hoewel de bron alsnog spreekt over een beklonken deal, of in ieder geval niet tegenspreekt dat er nog twijfel is. Vond ik later bronnen welke het in twijfel trokken, vandaar ook mijn sneer jegens de Telegraaf.
pi_128658390
Ninos Gouriye naar ADO.

Gaat overleven worden voor Heracles komend seizoen :o.
pi_128671367
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ninos Gouriye naar ADO.

Gaat overleven worden voor Heracles komend seizoen :o.
Ik ben er bang voor. Ook nog een trainer die het ook nog wel eens moeilijk kan krijgen. Wat een leegloop ;( Duarte zal ook wel weg gaan. Wat houd je dan nog over? Pasveer?
pi_128674085
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:51 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik ben er bang voor. Ook nog een trainer die het ook nog wel eens moeilijk kan krijgen. Wat een leegloop ;( Duarte zal ook wel weg gaan. Wat houd je dan nog over? Pasveer?
Ook Pasveer is toch al langere tijd bezig met een vertrek?
pi_128716542
Jack Tuyp naar Ferencvaros
  maandag 8 juli 2013 @ 13:20:24 #172
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_128718536
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:17 schreef -J-D- het volgende:
Jack Tuyp naar Ferencvaros
Binnen een half jaar terug naar Volendam ivm heimwee
pi_128722880
  maandag 8 juli 2013 @ 15:38:13 #174
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128723000
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:34 schreef RetRy32 het volgende:
[ afbeelding ]
Aparte move.

Staat ook nog niets op de site van Fiorentina. Maar wel op de site van Munchen dus :')
pi_128723026
Arouna Koné met manager Roberto Martinez mee naar Everton.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')