Klopt, bij Utrecht een prima seizoen en dat is zijn plafond denk ik. Ik hoop voor je dat ik er naast zit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bij Utrecht heeft hij een prima seizoen gedraaid en meer gepresteerd dan bijvoorbeeld een Maher die opgehemeld wordt, al zijn de positie's natuurlijk anders.
Maher had een kut seizoen bij AZ, misschien toch een stapje lager moeten zetten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Klopt, bij Utrecht een prima seizoen en dat is zijn plafond denk ik. Ik hoop voor je dat ik er naast zit.
Ik negeer even je onzinnige vergelijking.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er gaat momenteel een discussie over hem aan de gang in het Ajax topic. Je bent welkom.
je hebt het niet zo op die club he? Anders had je wel kunnen zien dat vdh niet al te best wordt ontvangen. Stellen dat FC utrecht zijn top blijft is ook wel wat overdreven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik negeer even je onzinnige vergelijking.
Over het Ajax-topic:
Nee, daar worden nieuwe spelers van Ajax vaak gehyped en spelers die ze graag wilden hebben maar niet gekomen zijn afgebrand. Dat is niet de plek voor een normale discussie in mijn ogen.
Ik vind Ajax een mooie club, maar ik vind sommige supporters van Ajax te hooghartig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:22 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt het niet zo op die club he? Anders had je wel kunnen zien dat vdh niet al te best wordt ontvangen. Stellen dat FC utrecht zijn top blijft is ook wel wat overdreven.
over welke spelers heb je het dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik vind Ajax een mooie club, maar ik vind sommige supporters van Ajax te hooghartig.
Ik heb geen idee hoe vd Hoorn nu wordt ontvangen. Mijn opmerking sloeg ook niet op vd Hoorn maar op vele andere spelers die de afgelopen jaren wel/niet naar Ajax zijn gekomen.
Het zou goed kunnen dat hij bij Ajax mee kan komen in de competitie, maar internationaal denk ik niet dat hij het redt. Tegen de mindere goden in de Eredivisie zal hij zich staande houden, maar tegen ploegen waar Ajax meer onder druk zal komen te staan, ben ik bang dat hij door het ijs zal zakken.
Bron?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Bojan Krkic voor 1 jaar naar Ajax met een optie voor nog een seizoen.
Dat heet een edit af te lezen aanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:25 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom plaats je hem dan hier als dit topic 'Bevestigde transfers' heet.
Dit is mijn DM-box toch nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
Hij was eerst bevestigd en toen werd het een gerucht? Vandaar je edit?
l0l
Met vriendelijke groet,
Bert
Ik ben er bang voor. Ook nog een trainer die het ook nog wel eens moeilijk kan krijgen. Wat een leegloopquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ninos Gouriye naar ADO.
Gaat overleven worden voor Heracles komend seizoen.
Ook Pasveer is toch al langere tijd bezig met een vertrek?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Ook nog een trainer die het ook nog wel eens moeilijk kan krijgen. Wat een leegloopDuarte zal ook wel weg gaan. Wat houd je dan nog over? Pasveer?
Aparte move.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |